Party Stories
Doda z mężem Emilem Stępniem
Krystian Ferretti z "Hotel Paradise 3"
AFTERPARTY EXCLUSIVE/AKPA
Newsy

Ewa Wachowicz twarzą chrupek. Obciach?

Kosztują całe 1 zł...

Wczoraj informowaliśmy was, że polski piłkarz Wojciech Szczęsny został twarzą marki Pepsi i razem z największymi gwiazdami światowego futbolu będzie reklamował popularną markę na całym świecie. Zobacz: Tak Polak reklamuje Pepsi zagranicą. Inne polskie gwiazdy też mogą pochwalić się podobnymi osiągnięciami, może nie równie oszałamiającymi i spektakularnymi, ale zawsze jakimiś. Grono promujących swoją osobą marki spożywcze poszerzyła ostatnio Ewa Wachowicz.

Nasz czytelnik wysłał nam zdjęcia opakowania popularnych snaków bekonowych TBM Snacks. W prawym dolnym rogu, obok hasła "Dobry wybór!", uśmiecha się do nas Ewa Wachowicz, która przy okazji poleca przekąskę. Zdjęcie kulinarnej pasjonatki wydrukowane na foliowym opakowaniu jest wątpliwej jakości, ale liczy się sam fakt obecności nazwiska. Za takie chrupki wcale nie przepłacimy. Sądząc po cenie na opakowaniu nasz czytelnik wydał zaledwie... złotówkę!

Polskie gwiazdy reklamowały swoją twarzą już pasztety, soczyste mięso z kurczaka i prezerwatywy. Więc chyba snaki o smaku bekonowym na tle konkurencji nie wyglądają równie "obciachowo".

Przy okazji dziękujemy za wszystkie donosy jakie otrzymujemy na redakcja@afterparty.pl :-)




 
Komentarze
Zapraszamy do dyskusji
Czekamy na Twoją opinię w tym temacie. Dołącz do dyskusji!
AFTERPARTY EXCLUSIVE/AKPA
Newsy
Ewa Wachowicz została twarzą... papieru toaletowego
Obciach?

Niedawno opublikowaliśmy zdjęcia Ewy Wachowicz polecającej bekonowe snaki za złotówkę. Zobacz: Wachowicz twarzą bekonowych snaków . Nietypowy produkt reklamowany przez pretendującą do miana polskiej Nigelli Lawson celebrytki musiał dość wyraźnie zapisać się w waszej pamięci, bo dostaliśmy od was kolejny donos. Tym razem są to zdjęcia Ewy Wachowicz ilustrujące opakowanie... papieru toaletowego . Nasza czytelniczka do zdjęć dodała taki opis: - Wybrałam się na zakupy, patrzę na półkę z papierem toaletowym, a tam zdjęcie polecającej pani Ewy Wachowicz. Nie wierzyłam. Kupiłam. Kosztował 5 złotych za całą paczkę. Był jeszcze zielony i żółty . Zdjęcie i oprawa graficzna wskazuje, że produkt jest tej samej firmy, co snaki. Najwyraźniej Ewa podpisała kontrakt na sygnowanie swoją twarzą wszystkich produktów lokalnego producenta. Być może nie liczyła na to, że informacja trafi do sieci, bo produkty można na co dzień kupić tylko w południowo-wschodniej części kraju. Ostatnio zastanawialiśmy się czy reklamowanie chrupek można uznać za obciach na tle tego co promują inne gwiazdy. Teraz nie mamy już takiego dylematu. W porównaniu z papierem toaletowym nawet zachwalanie pasztetu przez Kasię Skrzynecką wydaje się być o wiele bardziej prestiżowe. Przy okazji dziękujemy za wszystkie donosy jakie otrzymujemy. Przypominamy, że jeśli traficie na coś czym chcielibyście się pochwalić, piszcie na redakcja@afterparty.pl :-)  

materiały prasowe
Newsy
Polski piłkarz został twarzą Pepsi
Wojtek Szczęsny dołączył do grona gwiazd światowego futbolu

Ambasadorami Pepsi już od wielu lat są największe sportowe gwiazdy. Teraz do Drużyny Marzeń Pepsi dołączył także reprezentant Polski, Wojciech Szczęsny . Bramkarz Arsenalu Londyn został ambasadorem marki, którą do tej pory reklamowały największe gwiazdy światowego futbolu i show biznesu. Szczęsny znalazł się w gronie takich sław jak: Beyonce, Britney Spears, Pink oraz piłkarze Lionel Messi, Fernando Torres, czy Frank Lampard - Pepsi od dawna kojarzy mi się z największymi gwiazdami sportu i muzyki oraz z dobra zabawą, dlatego spodobała mi się propozycja zostania twarzą marki w Polsce. To dla mnie wyróżnienie, że dołączyłem do drużyny Pepsi - wyznaje Wojciech Szczęsny. Polscy przedstawiciele marki również są zachwyceni współpracą z bramkarzem. Jesteśmy dumni, że tak ambitny i uzdolniony zawodnik jak Wojtek został członkiem naszej Drużyny Marzeń - wyznaje Marek Kołtonik.  

Maffashion na koszulce Bershki
Blog Maffashion
Newsy
Maffashion na koszulce światowej marki. Tym razem to nie Bershka
Kolejna popularna sieciówka zachwycona Julią

Polskie blogerki rosną w siłę - Maffashion od dłuższego czasu już zarządza swoją własną marką odzieżową, bierze udział w prestiżowych kampaniach reklamowych i jest zdecydowanie jedną z najpopularniejszych osób w polskim internecie - nie tylko w blogosferze. Rozwija też swoje prywatne pasje. Przypomnijmy: Maffashion fotografuje gwiazdy. Te zdjęcia robią wrażenie Blogerki są ostatnio dość mocno krytykowane przez środowisko modowe, ale nijak ma to wpływ na sukcesy np. Maffashion. Kilka tygodni temu Julia została wyróżniona tytułem "Człowieka Roku Internetu", zdobyła też tytuł "Najpopularniejszej blogerki" przyznawany przez jeden z serwisów internetowych. Jej blogową twórczością interesują się również za granicą - w przeszłości wizerunek Kuczyńskiej i zdjęcia z jej bloga trafiały na t-shirty znanych zagranicznych marek, m.in. Bershki czy Mango. Teraz Julia Kuczyńska znów ma powody do świętowania -   marka Mango ponownie umieściła zdjęcia Maff na swoich produktach. Nie trzeba chyba dodawać, że koszulki Mango można kupować na całym świecie. Jedno ze zdjęć przesłał do nas nasz czytelnik z Hiszpanii. Przy okazji pozdrawiamy. Tak wyglądają t-shirty z wizerunkiem Maffashion. Zobacz: Tesco podrabia Maffashion! Chcą zarobić na jej popularności? '); //--> Zobaczcie galerię t-shirtów znanych zagranicznych marek z wizerunkiem Maffashion:

Nasze akcje
Jenny Fairy Midday Coctail
Newsy

Ten stylowy dodatek przeniesie cię w świat wakacji i słodkiego lenistwa!

Partner
piekna-kobieta-bella
Fleszstyle

Jak się czuć pewnie i wygodnie przez cały dzień? Stawiaj na jakość

Partner
huawei-6-band-opaska
Fleszstyle

Asystent i trener personalny w jednym?

Partner
Kolekcja-wiosna-lato-CCC-2021
Fleszstyle

Czy zdrowe i wygodne dziecięce buty nie mogą być modne?

Partner
Kolekcja-wiosna-lato-CCC-2021
Fleszstyle

O tych butach marzy twoje dziecko!

Partner
catering-tajm
Fleszstyle

Pyszne, zdrowe i niebanalne dania z dostawą pod twoje drzwi?

Partner