Anna Mucha świetnie wie jak swoje macierzyństwo przerobić w biznes. Niedawno aktorka została twarzą butów modelujących pośladki, a już za kilka tygodni premierę będą miały sygnowane jej twarzą "przytulAnki" i tanie pieluchy. Jakby tego było mało, jakiś czas temu Mucha zaprojektowała kolekcję kocyków dla dzieci La Millou. Wczoraj w podwarszawskich Jankach odbyła się uroczysta premiera produktu w sieciówce z produktami dla dzieci - 5 10 15.

Reklama

Aktorka na uroczyste otwarcie wybrała żółty t-shirt, buty na platformie w tym samym kolorze i jeansy. Nie sposób było nie zauważyć mocnej opalenizny na ciele Muchy, która zachwalała jakość i funkcjonalność produktów.

Dostępne w trzech kolorach modele zostały opatrzone metką z gigantycznym imieniem i nazwiskiem gwiazdy. Cena takiego gadżetu to, w zależności od rozmiaru, ok. 150 - 300 złotych.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama