W miniony wtorek TVN wyemitował ostatni odcinek show Kuby Wojewódzkiego w tym sezonie. Dziennikarz tradycyjnie już postarał się o to, aby w jego programie nie zabrakło kontrowersji i żartów, które odbiły się potem szerokim echem w mediach. Przypomnijmy: Kuba komplementował Dębskiego w swoim show. Radzimir: "K***a, co za pedaliada!"

Reklama

Ujawniono właśnie oficjalne wyniki oglądalności show Wojewódzkiego - 17 (!) sezon programu oglądało średnio 1,33 mln widzów, co dało TVN pozycję lidera rynku. Reklamy przyniosły wpływy w wysokości 11 milionów złotych. Pozycja formatu w ramówce jest oczywiście niezagrożona, ale szykują się w nim zmiany. Przedstawiciel stacji przyznał, że producenci śledzą dokładnie wyniki oglądalności i planują poszerzyć dobór gości. Mają też kilka innych pomysłów, których póki co, nie chcą zdradzać.

Widzimy, że coraz bardziej oglądalność programu zależy od doboru gości. Będziemy pracować nad tym, by zaproponować widzom nowe twarze, mamy też inne pomysły - komentuje w rozmowie z WirtualneMedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego Grupy TVN.

Jakie zmiany wprowadzilibyście do programu Kuby?

Zobacz: Wojewódzki kiedyś wspierał Lisowską. Teraz bezpardonowo ją wyśmiał

Zobacz także

Reklama

Kuba Wojewódzki z dziewczyną w kinie:

Reklama
Reklama
Reklama