Przedwczoraj media obiegła świetna informacja o sukcesie polskiej marki Reserved należącej do koncernu LPP. Jej ambasadorem został syn Victorii i Davida Beckhamów - Brooklyn. Będzie promował wiosenną kolekcję sieciówki. Przypomnijmy: Syn Beckhamów został twarzą POLSKIEJ MARKI! Mamy pierwsze zdjęcia

Reklama

Taka informacja rozgrzała polskie media, ale i nie tylko. O wielkim sukcesie polskiej firmy piszą już amerykańskie media. Sporo miejsca temu tematowi poświęcił nawet najlepszy magazyn o modzie na świecie - Harper’s Bazaar. Warto zaznaczyć jednak, że kampania jeszcze nie ruszyła, a mimo to, interesują się nią wszystkie najważniejsze redakcje. Coś czujemy, że to tylko początek wielkiej szału na syna Beckhamów, który może sporo namieszać.

Brawo.

Zobacz: Syn Beckhamów wraca z imprezy. David i Victoria nie muszą się jednak martwić

Zobacz także
Reklama

Kampania syna Beckhamów:

Reklama
Reklama
Reklama