

Po współpracy nad niejedną intrygującą kampanią reklamową, Gucci po raz kolejny łączy siły z Igasim Monrealem. Hiszpański artysta i ilustrator stworzył dla włoskiej marki kapsułową kolekcję, która składa się z dziewięciu bluz i dziewięciu t-shirtów, z których każda ma na sobie nadruk z prac, które Monreal stworzył w ramach kampanii kolekcji wiosna/lato 18.
Więcej: Najmodniejszą torebką na jesień/zimę 18 według Gucciego jest twoja głowa
Zajrzyjcie do naszej galerii żeby zobaczyć nową kolekcję i dowiedzieć się wszystkiego co musicie o niej wiedzieć.

Każdy z elementów nowej linii jest wysoce limitowany – Gucci wyprodukowało zaledwie 200 sztuk każdego t-shirtu i 100 każdej z bluz.

Każde z ubrań ma na metce unikatowy numer seryjny oraz specjalne opakowanie również zaprojektowane przez Monreala.

W ramach promocji nowej kolekcji, Monreal stworzył dla Gucciego mural na ścianie we wschodnim Londynie, przypominające te, które włoska marka przygotowała już w Nowym Jorku i Mediolanie.

Cała kolekcja jest już dostępna w limitowanym nakładzie na Gucci.com. Przy tak ograniczonych ilościach przewidujemy, że sprzeda się jak ciepłe bułeczki!
Najlepsze Promocje i Wyprzedaże
EOBUWIE
Stylowe plecaki w kobiecym wydaniu!
EOBUWIE
Najlepsze obuwie w najmodniejszych wzorach!
EZEBRA
BOURJOIS Wszystkie podkłady objęte promocją!
LAVANDIN
Satynowe pudry nadające cerze naturalny blask!