Party Stories
Krystian Ferretti z "Hotel Paradise 3"
Luiza "Hotel Paradise 3"
Małgorzata Rozenek w białym garniturze
ONS
Newsy

Wojewódzki wyśmiał Dereszowską za udział w reklamie

Chociaż sam reklamuje telefonię komórkową

Gwiazdy coraz częściej reklamują konkretne produkty, które zapewniają im ocieplanie wizerunku w środowisku nabywców docelowych marek, a przy okazji mogą na tym zarobić "dodatkowe" pieniądze. Ostatnio w reklamie drogiej pościeli dziecięcej udział wzięła Anna Dereszowska. Zobacz: Dereszowska reklamuje pościel dla dzieci

Format kampanii promocyjnej nie spodobał się Kubie Wojewódzkiemu, który na łamach tygodnika "Polityka" wyśmiał całą sprawę.

- Anna Dereszowska ma wszelkie predyspozycje, by być gwiazdą. Ma też predyspozycje, by gwiazdą nie być. I niestety często z nich korzysta. Aktorka została ostatnio twarzą pościeli dla dzieci Feretti. Oczywiście. Jak sobie pościelisz, tak się wyśpisz. Ale jak się obudzisz, to może być już za późno.

Chyba Wojewódzkiego znowu poniosło. Udział w reklamie produktów dla niemowląt nie jest chyba niczym gorszym od kontraktu z siecią telefonii komórkowej. Warto też podkreślić, że Dereszowska w spocie nie biega po lesie jak opętana. Bierzecie na poważnie słowa człowieka, który ostatnio stwierdził, że "Górniak i Kozidrak mogą Honey czyścić buty"?

Przypomnijmy reklamę Kuby:

Komentarze
Zapraszamy do dyskusji
Czekamy na Twoją opinię w tym temacie. Dołącz do dyskusji!
ONS
Newsy
Dereszowska reklamuje pościel dla dzieci
Chce być jak Anna Mucha, która projektuje kocyki?

Fani Anny Dereszowskiej znowu mogą podziwiać piękną aktorkę na plakatach reklamowych. Okazuje się  bowiem, że gwiazda została ostatnio ambasadorką firmy Feretti, która zajmuje się produkcją pościeli dla dzieci. Dereszowska będzie reklamować najnowszą kolekcję marki stworzoną dla najmłodszych. Na konferencji prasowej, gdzie marka pochwaliła się wyborem nowej ambasadorki Anna Dereszowska przyznała, że jak każda mama zwraca uwagę na materiały z jakich zrobione jest pościel jej córeczki, Leny. To kolejny sukces gwiazdy, która ostatnio spróbowała swoich sił jako piosenkarka. Na płycie Dereszowskiej znalazło się wiele niezapomnianych przebojów, takich jak: "Miłość ci wszystko wybaczy" czy "Już nie zapomnisz mnie".

ONS
Newsy
Dereszowska zachwyciła współpracowników
Na planie reklamy farby do włosów

Miło wiedzieć, że tak piękna kobieta jak Anna Dereszowska jest również niezwykle sympatyczną osobą. Potwierdzają to osoby, który pracowały z aktorką podczas kręcenia spotu reklamowego farby do włosów. A te były nią zachwycone. - Nigdy nie pracowałem z taką gwiazdą. Punktualna, zdyscyplinowana i ciągle uśmiechnięta - powiedziała "Faktowi" osoba, która brała udział przy kręceniu reklamy. - Na planie czasem zdarzały się długie przerwy, był też przez chwilę problem ze sprzętem, ale ona tylko powtarzała, że nic nie szkodzi. Na dzień dobry podeszła do każdego pracownika przedstawić się i przywitać. Jestem zachwycony - dodał. Jak widać, aktorce, której za udział w reklamie zapłacono 380 tysięcy złotych, nie przewróciło się w głowie. Co więcej po takich wyznaniach można przyznać, że na zawrotną sumę aktorka zasługuje. Co myślicie o Dereszowskiej w reklamie? daks

Ocena kampanii T-Mobile z Lewandowskimi
ONS
Newsy
Reklama z Lewandowskimi szaleje w telewizji. Eksperci mają swoje "ale"
Nie wszyscy są zachwyceni

Wczoraj poinformowano oficjalnie o nowej kampanii T-Mobile i Alior Banku, w której wystąpiło małżeństwo Lewandowskich. Główną gwiazdą reklamy nie jest jednak Robert , a jego żona Anna . Spot emitują już niemal wszystkie telewizji i to w ogromnej wręcz rotacji, można się też spodziewać materiałów graficznych w największych miastach w Polsce. Przypomnijmy: W tym związku to ona jest gwiazdą: Lewandowscy wystąpili w nowej reklamie Pierwsza odsłona kampanii wzbudziła dość mieszane uczucia wśród obserwatorów branży i ekspertów w dziedzinie reklamy. Ich opinie na temat reklamy T-Mobile postanowił zebrać portal WirtualneMedia.pl i nie da się ukryć, że dominują głosy rozczarowania. Jeden z ekspertów twierdzi, że reklama z Lewandowskimi nie jest zabawna, a "cyrk" z celebrytami w reklamach przestaje już być interesujący. Jego zdaniem popularne małżeństwo mogłoby być zastąpione kimkolwiek innym i nie zrobiłoby to dużej różnicy.   Trudno coś powiedzieć o reklamie, która równie dobrze mogłaby nie powstać; a jeśli powstała, to głównie ze względu na bogaty plan mediowy już dla niej zaplanowany. No bo co my tu mamy? Młodzi aktywni celebryci z sukcesami w luźny sposób rozmawiają o ofercie telekomu. Brzmi raczej jak brief, a nie egzekucja. A gdyby na końcu było logo Plusa? Albo Play? Albo Always? W całej tej sytuacji cyrku celebrytów, którzy skaczą z jednego kwiatka na drugi, widzę jeden pozytyw: niedługo może zabraknąć celebrytów - może wtedy sięgnie się do ciekawych jednostek. Albo przynajmniej śmiesznych - ocenia ostro Tytus Klepacz, associate creative director w 180heartbeats + Jung von Matt. Inny specjalista zauważa z kolei, że reklama jest skonstruowana w ten sposób, że udział Roberta Lewandowskiego w jej kolejnych odsłonach nie będzie konieczny. Oznaczałoby to, że jego żona zostanie główną twarzą kampanii. Docenia też zdolności...

Nasze akcje
Jenny Fairy Midday Coctail
Newsy

Ten stylowy dodatek przeniesie cię w świat wakacji i słodkiego lenistwa!

Partner
piekna-kobieta-bella
Fleszstyle

Jak się czuć pewnie i wygodnie przez cały dzień? Stawiaj na jakość

Partner
huawei-6-band-opaska
Fleszstyle

Asystent i trener personalny w jednym?

Partner
Kolekcja-wiosna-lato-CCC-2021
Fleszstyle

Czy zdrowe i wygodne dziecięce buty nie mogą być modne?

Partner
Kolekcja-wiosna-lato-CCC-2021
Fleszstyle

O tych butach marzy twoje dziecko!

Partner
catering-tajm
Fleszstyle

Pyszne, zdrowe i niebanalne dania z dostawą pod twoje drzwi?

Partner