Dieta Miss Polski 2015 - Magdaleny Bieńkowskiej Dieta Magdaleny Bieńkowskiej Dieta Magdaleny Bieńkowskiej Dieta Magdaleny Bieńkowskiej Dieta Magdaleny Bieńkowskiej
Dieta Miss Polski 2015 - Magdaleny Bieńkowskiej
1/7
Dieta Miss Polski 2015 - Magdaleny Bieńkowskiej

Co zrobić, żeby wyglądać jak Miss Polski 2015 Magdalena Bieńkowska? Poznajcie sekret jej figury oraz jej sprawdzone przepisy na zdrowe posiłki. Okazuje się, że nie trzeba zbyt wiele, żeby mieć figurę jak Miss Polski.

Dieta nie polega na jedzeniu sałaty i popijaniu jogurtem naturalnym, jak myśli wiele osób. Jeżeli chcesz mieć piękną sylwetkę i dobrze się przy tym czuć, musisz jeść mniej, a często i systematycznie. Twoje posiłki powinny zawierać wszystkie niezbędne elementy: białko, węglowodany, witaminy i minerały - radzi Miss Polski.  

Magdalena Bieńkowska codziennie je 5 posiłków, pije dużo wody i ćwiczy minimum 3 razy w tygodniu, zarówno pod okiem trenera personalnego, jak i sama. Pozwala sobie na  słodycze, w związku z czym, raz w tygodniu je coś co najbardziej lubi bez względu na kaloryczność.

Aby wytrwać w swoich postanowieniach uważam, że potrzebujemy pozwolić sobie od czasu do czasu na drobne przyjemności. Według mnie to zdrowe podejście - podkreśla Magda. Ale ważne jest to by wyznaczyć sobie cel i wytrwale do niego dążyć - dodaje.

Dla Najpiękniejszej Polki cel to wyjazd na międzynarodowy konkurs piękności w drugiej połowie 2016 roku. Swoje przygotowania zaczęła od wizyt u dietetyka i trenera, podczas, których został ustalony plan metamorfozy jej sylwetki. Ze względu na dużą ilość obowiązków, a małą ilość czasu wolnego, postawiła na catering dietetyczny i siłownię, która czynna jest 24 godziny na dobę. Według Miss Polski nie ma żadnej dobrej metody, by mieć dużo energii i wymarzoną figurę. Trzeba po prostu jeść zdrowo, ćwiczyć, a przy tym wszystkim być gotowym na poświęcenia np. wstawać godzinę wcześniej i zrezygnować z codziennego podjadania.  

 

Przykładowe menu Magdaleny Bieńkowskiej:

 

Śniadanie: omlet ziołowy z sałatką z pomidorów

II śniadanie: sok owocowo-warzywny

Obiad: krem z marchewki i imbiru z mlekiem kokosowym i pierś z indyka z kaszą i kalafiorem

Podwieczorek: kokosowy pudding z nasion chia z owocami

Kolacja: pieczone warzywa z miksem sałat

 

Zobacz także: jak zrobić omlet

 

Zobaczcie zdjęcia!

 

Zobacz: Magdalena Bieńkowska nową Miss Polski 2015! Kim jest i czym zajmuje się na co dzień?

 

 

2/7
Dieta Magdaleny Bieńkowskiej
Dorota Tyszka
3/7
Dieta Magdaleny Bieńkowskiej
Dorota Tyszka
4/7
Dieta Magdaleny Bieńkowskiej
Dorota Tyszka
5/7
Dieta Magdaleny Bieńkowskiej
Dorota Tyszka
6/7
Dieta Magdaleny Bieńkowskiej
Dorota Tyszka
7/7
Dieta Magdaleny Bieńkowskiej
Dorota Tyszka