Anna Skura ambasadorką marki Triumph Anna Skura ambasadorką marki Triumph Anna Skura ambasadorką marki Triumph Anna Skura ambasadorką marki Triumph Triumph
Anna Skura ambasadorką marki Triumph
mat. prasowe
1/8
Anna Skura ambasadorką marki Triumph
mat. prasowe

Nową ambasadorką marki Triumph została Anna Skura - autorka bloga „What Anna Wears?”. Dlaczego wybrano akurat Annę? Współpraca z piękną blogerką to część kampanii „Znajdź Ideał dla każdej siebie" na sezon Wiosna/Lato 2017. Nowa koncepcja pokazuje, w jaki sposób szeroka kolekcja bielizny Triumph może towarzyszyć kobietom w różnych momentach ich życia niezależnie od wieku, rozmiaru czy okazji.

Anna Skura 5 lat temu hobbystycznie założyła bloga o modzie, dziś współpracuje z największymi markami na świecie. Jest zakochaną w podróżach blogerką. Swoją przygodę z tym światem rozpoczęła pracując, jako asystentka projektanta. Po założeniu bloga szybko stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych influencerek. Podróże, sport i sesje zdjęciowe – tak teraz wygląda życie Anny Skury.

 

Zobacz: „Bałam się, czy sobie poradzę psychicznie i finansowo”. Anna Skura w szczerym wywiadzie o trudnych życiowych wyborach

 

Zapytaliśmy Anię o to, jak to się stało, że została ambasadorką marki bieliźnianej? Kiedy czuje się najbardziej seksowna i co odkryła w sobie od czasu kiedy zaczęła nosić rzeczy marki Triumph? Przeczytaj wywiad!

 

Aniu dlaczego zdecydowałaś się zostać ambasadorką marki Triumph?

To niewątpliwie bardzo duże wyróżnienie dla mnie.Na rynku mamy wiele firm, ale żadna nie ma takiej tradycji jak Triumph. Marka ma już 130 lat i kojarzy ją chyba każdy: mama, babcia, twój mężczyzna. Triumph to synonim klasyki i kobiecości. Ale moją misją jest pokazać, że nie są to rzeczy tylko dla dojrzałych kobiet, ale też dla tych młodszych. Wcześniej Nigdy nie miałam idealnie dopasowanej bielizny. Kupowałam co mi się spodobało, a nie to co koniecznie było odpowiednie dla mojego biustu. Triumph jako pierwszy zaprosił mnie na profesjonalny brafitting. Teraz odkryłam, jaki komfort daje idealnie dopasowana bielizna do ciała czy strój sportowy.

Czytaj dalej wywiad z Anią na kolejny stronach.

Zobacz także: Etno i przezroczystości. Autorka bloga „What Anna Wears” prezentuje ultraseksowne kreacje!

2/8
Anna Skura ambasadorką marki Triumph
mat. prasowe

Najczęściej widywałam twoje zdjęcia w kostiumach kąpielowych, strojach sportowych... A teraz będziesz pokazywać bieliznę?

Pewnie dlatego, że pół życia spędzam na plaży i sięgam najczęściej po kostiumy. Ja już widziałam kolekcję Triumph na Wiosnę/Lato i jest przepiękna. Wszystkie kostiumy są zaprojektowane tak, aby podkreślać kobiece atuty ciała, bo to jest misją marki. Dodatkowo są po prostu śliczne! Moja rada? Wejść, przymierzyć i zobaczyć jak leży na ciele. Dużo ćwiczę, dlatego stałam się fanką linii sportowej.Kiedyś nie zwracałam dużej uwagi na to, czy wszystko pasuje, czy jest tak jak ma być, ważny był design i jak w tym wyglądam. Teraz widzę, jak ważne jest to, czy wszystko jest na swoim miejscu, czy biust jest odpowiednio podtrzymywany w czasie ćwiczeń. Na brafittingu dokładnie mnie zmierzono i oczywiście byłam bardzo zdziwiona, że mam inny rozmiar niż całe życie myślałam. Nosiłam 75 B, a okazało się, że mam 75 E! Zakochałam się też w klasycznej koronkowej bieliźnie w nowoczesnym wydaniu,a mój ulubiony model to Amourette 300, który jest trochę w stylu retro. Uwielbiam ten kobiecy styl i to jak ten fason podkreśla kształt mojego biustu.

3/8
Anna Skura ambasadorką marki Triumph
mat. prasowe

Na swoim blogu i Instagramie pokazujesz siebie w bardzo seksownych odsłonach, czy w rzeczach Triumpha można poczuć się seksi?

Naturalnie! Nieważne czy to będzie koronka czy na przykład kolekcja modelująca. Ważne abyśmy wybrały odpowiedni rozmiar, który podkreśli nasze atuty. Duży biust wymaga innego wsparcia niż ten mniejszy. Teraz wiem jak ładnie wyeksponować swój dekolt. Jak wcześniej wspominałam, jestem fanką Amourette 300. Ten biustonosz w połączeniu z majtkami z wysokim stanem tworzy świetny look. Mnie urzekł w białym, klasycznym wydaniu. Przyznaję, raczej stroniłam od białej bielizny, ale teraz czuję się w niej o bardzo zmysłowo...

4/8
Anna Skura ambasadorką marki Triumph
mat. prasowe

Jaki trend w modzie bieliźnianej zauważyłaś ostatnio, który ci się podoba?

Lubię subtelne, kobiece detale. Na przykład koronkę wystającą spod grubego, ciepłego swetra. Idealnie jak jest w moich ulubionych kolorach: białym, czarnym, nude lub pastelowa. W aktualnej kolekcji Triumph zauroczył mnie jasny, „gołębi” niebieski kolor.

5/8
Triumph

W kampanii Wiosna/Lato 2017 marka Triumph prezentuje najbardziej pożądane fasony bielizny: kultową, idealną na co dzień – Amourette 300, uwodzicielską kolekcję walentynkową, funkcjonalną bieliznę modelującą – Airy Sensation oraz sportową linię triaction.

6/8
Triumph

Nowa kolekcja Triumph na wiosna/lato 2017 już w sklepach.

7/8
Triumph

Model stanika Amourette 300 jest bardzo popularny.

8/8
Anna Skura ambasadorką marki Triumph
mat. prasowe

Przygaszone beże, rozbielone odcienie niebieskiego, mocne meksykańskie wzory to tylko niektóre z propozycji Triumph na najbliższe miesiące.

Więcej na temat Triumph kolekcja Triumph