Party Stories
Magdalena Narożna w zielonej sukience
reklamacja-ccc
Mat.prasowe
Newsy

Reklamacja CCC – zobacz, jak złożyć reklamację krok po kroku

CCC reklamacja niezasadna. Sprawdź, jak wygląda reklamacja CCC – butów i akcesoriów.

Szukasz modnych butów na wiosnę? Zobacz najnowszą kolekcję, a także zapoznaj się z zasadami reklamacji w CCC. W przypadku wady możesz skorzystać z 2-letniej rękojmi na akcesoria i buty Lasocki, Lanetti, Gino Rossi czy Jenny Fairy. Zobacz, jak proste są formalności.

Wszystkie buty w CCC objęte są 2-letnią rękojmią, w ramach której można złożyć reklamację. CCC to jeden z liderów rynku obuwniczego w Polsce – zapewnia buty damskie, męskie i dla dzieci. W ofercie dostępne są produkty różnych marek – m.in. Lasocki, New Balance, Puma, Gino Rossi czy Jenny Fairy – a także modne akcesoria. W przypadku towaru wadliwego można skorzystać z rękojmi – wyjaśniamy, jak złożyć reklamację w CCC.

reklamacja-ccc
Mat.prasowe

Reklamacja CCC – jak to zrobić?

Jeśli zakupiony w sklepie CCC produkt – torebka, buty, plecak itd. – ma wadę fizyczną lub prawną, kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Firma udziela 2-letnią rękojmię na swoje produkty. Wystarczy dowód zakupu i wypełnione zgłoszenie reklamacyjne. Reklamacja CCC może dotyczyć każdego wadliwego produktu z oferty sklepu internetowego lub stacjonarnego – tu znajdziesz szczegóły odnośnie do reklamacji butów i innych produktów dostępnych w sklepie CCC online.

Wypełnij zgłoszenie reklamacyjne

CCC ponosi przez 2 lata odpowiedzialność z tytułu rękojmi. Aby skorzystać z prawa do reklamacji, trzeba wypełnić zgłoszenie reklamacyjne – ważne jest jego dokładne wypełnienie. Formularz reklamacyjny znajdziesz tutaj. Powinien znaleźć się w nim szczegółowy opis wady, data jej zauważenia oraz żądanie – naprawa obuwia, wymiana na nowy model, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy i zwrot pieniędzy. W zgłoszeniu trzeba też podać swoje dane kontaktowe.

Jeśli zakup został dokonany w sklepie online, można dokonać reklamacji w wybranym salonie stacjonarnym lub odesłać do CCC, korzystając z usług firmy InPost. Klient może też nadać paczkę samodzielnie na adres:

CCC S.A. / c/o eobuwie.pl S.A.
ul. Nowy Kisielin – Nowa 9
66-002 Zielona Góra  

reklamacja-ccc
Mat.prasowe

Reklamacja CCC rozpatrzona będzie w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez CCC reklamowanego produktu. W razie jej uznania, zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu kolejnych 14 dni.  Szczegółowe zasady reklamacji produktów z oferty CCC – kupionych w sklepie stacjonarnym lub internetowym – znajdziesz na stronie internetowej CCC.

Reklamacja CCC w sklepie stacjonarnym

Można złożyć reklamację w dowolnym salonie stacjonarnym – trzeba jedynie mieć dowód zakupu. Zwykle jest to paragon, ale może być też karta lojalnościowa CCC Klub lub wyciąg z terminala. Na miejscu należy wypełnić oświadczenie reklamacyjne – zgłoszenie zostanie rozpatrzone w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jego otrzymania.

CCC – reklamacja niezasadna

Trzeba liczyć się z tym, że reklamacja CCC może zostać zaakceptowana lub odrzucona. Sprzedawca może nie uznać roszczenia, jeśli Klient nie dbał właściwie o ich pielęgnację albo buty nie były użytkowane zgodnie z ich przeznaczeniem. W takich przypadkach prawdopodobnie będzie to w CCC reklamacja niezasadna.

CCC ponosi 2-letnią odpowiedzialność za sprzedawane akcesoria i obuwie, ale może też odrzucić reklamację. W takiej sytuacji można złożyć dodatkowo odwołanie od decyzji, w którym muszą znaleźć się kontrargumenty, aby możliwa była obiektywna i rzetelna ocena sytuacji.

 

Materiał powstał z udziałem marki CCC

Buty Lasocki
mat. prasowe
Newsy
CCC: Praktyczny i elegancki — idealny prezent dla niego

Świąteczny czas to jedna z najlepszych okazji na miłe podarunki dla bliskich nam osób. W dzisiejszych czasach warto, by prezent był przemyślany i funkcjonalny. Dlatego wiele takich pomysłowych i użytkowych męskich produktów oferują marki Lasocki oraz Gino Rossi. Akcesoria w CCC to dziesiątki propozycji dla klientów o odmiennym guście i różnych potrzebach. Skórzana galanteria na każdą okazję: paski garniturowe oraz te z klasyczną klamrą w uniwersalnej kolorystyce. Eleganckie i kompaktowe portfele oraz stylowe rękawiczki, a nawet praktyczne torby listonoszki i plecaki. Warto też zwrócić uwagę na czapki: ciepłe, wełniane w gruby lub delikatny prążek od Gino Rossi; czy te w wyrazistych kolorach i wzorach, z kontrastowymi nadrukami od marki Lasocki. Do tego ciepłe i wygodne rękawiczki z nubuku z ozdobnym zimowym printem. Nie zapominajmy o szalikach: wąskie i szerokie, cienkie i wełniane o grubym splocie, w kratę i kolorowe pasy. Idealnym dopełnieniem każdego prezentu będą skarpetki, czyli jeden z podstawowych elementów męskiej szafy – biznesowe, jednokolorowe lub z mikrowzorem. Jednak akcesoria to nie wszystko. Wśród bogatej obuwniczej oferty marek Lasocki i Gino Rossi znajdziemy różnorodne propozycje. Dla wszystkich o klasycznym podejściu do mody — eleganckie wiązane trzewiki ze skóry licowej, matowe i z połyskiem, w czerni i w brązie. Dla ceniących wygodę, lecz o modowym zacięciu — szeroki wachlarz zamszowych sztybletów z praktycznym suwakiem lub z klasycznym ściągaczem po bokach. Dla spacerowiczów, wędrowców i sympatyzujących ze sportem — ocieplane, trekkingowe buty za kostkę w różnym fasonie na traktorowej podeszwie lub w stylu miejskich sneakersów.   Propozycje prezentów dla mężczyzn znajdziecie w sklepach stacjonarnych CCC, na stronie...

Wyprzedaże buty CCC lato 2020
Mat. pras. CCC
Newsy
Wyprzedaż lato 2020 w CCC. Oto 11 par, które kupisz nawet 50 procent taniej
W CCC hitowe modele butów na lato teraz można kupić z obniżką nawet 50 procent!

Poszukiwanie butów na lato 2020 czas zacząć! To idealny moment, bo właśnie ruszają letnie wyprzedaże, a to oznacza, że można kupić najmodniejsze buty w super cenach. W salonach CCC hitowe modele klapek, sandałów, szpilek i sneakersów są przecenione nawet o 50%! Wybraliśmy dla Was kilka modeli, na które zdecydowanie warto zapolować, a co ważne niektóre z nich kupicie już od 34 zł! Wielka wyprzedaż butów w CCC! W sieciówkach powoli ruszają letnie obniżki, a to oznacza idealną wiadomość dla wszystkich poszukiwaczek wyprzedażowych perełek. W CCC na letniej przecenie dostępne są modne klapki na obcasie, które pokochały Instagramerki, hitowe sneakersy i ponadczasowe szpilki. Ich ceny zachęcają do zakupów.  Tylko spójrzcie na nasze propozycje! Zobacz także:  Trendy lato 2020. Ta shopper bag z Lidla za 25 złotych to hit na Instagramie Modne sandały w CCC znajdziemy już od 39 zł, hitowy model klapek na obcasie Gino Rossi kupimy za 199 zł, a wysokie sandały na szpilce Jennifer teraz są dostępne za 54,90 zł.  Buty z wężowym motywem już od kilku sezonów są prawdziwym hitem. Teraz modne baleriny Jenny Fairy kupimy w CCC za 34,90 zł, szpilki  DeeZee za 59 zł, a mokasyny za 79 zł. Podczas letnich wyprzedaży w CCC przecenionych zostało też mnóstwo modeli sneakersów. Niektóre z nich kupimy już od 79 zł. Buty Sprandi 79 zł, Reebok 169 zł, półbuty Jenny Fairy 79 zł, Puma 149 zł.  

Zakupy w torbach
Pixabay/kaboompics/CC0 https://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/
Styl życia
Kiedy mamy prawo zwrócić kupiony towar – prawa konsumenta a interes sprzedawcy
Zwrot towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym nie zawsze jest możliwy. Prawa konsumenta dopuszczają go tylko wtedy, kiedy sprzedający wyraża na to zgodę. Inaczej jest w przypadku sprzedaży na odległość, np. przez internet. W tym przypadku konsument w określonym terminie może odstąpić od umowy, czyli zwrócić towar, i otrzymać zwrot kosztów.

Zwrot towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym nie zawsze jest możliwy. Prawa konsumenta dopuszczają go tylko wtedy, kiedy sprzedający wyraża na to zgodę. Inaczej jest w przypadku sprzedaży na odległość, np. przez internet. W tym przypadku konsument w określonym terminie może odstąpić od umowy, czyli zwrócić towar, i otrzymać zwrot kosztów. Czy można zwrócić towar bez wad kupiony w sklepie stacjonarnym? Jeśli kupiliśmy jakiś przedmiot w sklepie stacjonarnym, a towar nie ma wad, możemy go zwrócić lub wymienić tylko wtedy, kiedy sprzedawca wyraził na to zgodę. Zgodę można wynegocjować od sprzedającego i zawsze warto spróbować ją uzyskać. Dobrze jest poprosić też o to, żeby sprzedający potwierdził ją na piśmie, np. na odwrocie paragonu. Czy można zwrócić wadliwy towar kupiony w sklepie stacjonarnym? Jeśli kupiliśmy przedmiot w sklepie stacjonarnym i okazał się on wadliwy lub niezgodny z umową, możemy złożyć reklamację. Na ogół konsument ma dwie możliwości reklamowania wadliwego lub niezgodnego z umową towaru. Pierwsza możliwość to reklamacja w ramach udzielonej przez sprzedawcę gwarancji. Drugą jest złożenie reklamacji na mocy prawa niezgodności towaru z umową.   Sprzedawca nie ma obowiązku udzielania gwarancji na towar. Jeśli jednak udziela jej, to ewentualną reklamację można złożyć na określonych przez niego warunkach. Zazwyczaj w ramach gwarancji możliwa jest jednak wymiana wadliwego egzemplarza towaru na inny, dobry lub naprawa wadliwego towaru na koszt sprzedawcy, a nie jego zwrot.   Możliwość powołania się na niezgodność towaru z umową obowiązuje zawsze z mocy prawa, przez 24 miesiące od daty zawarcia umowy. Wadę lub niezgodność z umową trzeba zgłosić do 2 miesięcy po zauważeniu jej. Towar niezgodny z umową to taki: który nie nadaje się do celu, do...

Nasze akcje
maseczki-orientana
Fleszstyle

Maseczki stworzone przez naturę – 99% naturalnych składników i 100% skuteczność! 

Partner
kosmetyki-alkemie
Fleszstyle

Alkmie - polska marka, która tworzy kosmetyczne dzieła sztuki!

Partner
Newsy

Natura i nauka łączą siły w walce ze zmarszczkami. Poznaj kosmetyki Botanical HiTech

Partner
jane-perkins
Newsy

Plastikowa REwolucja, czyli o sile REcyklingu!

Partner
anabelle-minerals
Fleszstyle

Doskonały makijaż w duchu eko i zero waste: odkryj mineralne kosmetyki Annabelle Minerals! 

Partner