Małgorzata Rozenek w reklamie płynu do podłogi
ONS
Newsy

Znamy szczegóły dużej reklamy z Małgorzatą Rozenek

Co dokładnie będzie promować?

Dobra passa Małgorzaty Rozenek trwa. Gwiazda jest zakochana i już nie ukrywa swojej miłości, a to widać, bo ostatnio wręcz promienieje. Również w życiu zawodowym może liczyć na pomyślne wieści. Pracuje na planie "Bitwy o Dom", a niebawem zobaczymy ją w reklamie środków czystości. Przypomnijmy: Rozenek podpisała DUŻY kontrakt z polską marką. Wystąpi w reklamie...

Gwiazda od dwóch lat regularnie odmawiała udziału w jakichkolwiek kampaniach reklamowych, ale w końcu dała się przekonać. Nie jest też tajemnicą, że jej kontrakt będzie opiewał na naprawdę imponującą kwotę, co również nie pozostało bez znaczenia. Co dokładnie będzie reklamować Perfekcyjna? Jak udało się dowiedzieć AfterParty.pl, Rozenek będzie promować płyn do podłogi producenta LAKMA. Chodzi najprawdopodobniej o dobrze już znany Sidolux.

Waszym zdaniem Małgorzata Rozenek to odpowiednia osoba do takiej reklamy?

Zobacz: Rozenek poświęca się dla Majdana. Razem z dziećmi zmieni swoje życie

Małgorzata Rozenek i Radosław Majdan z dziećmi na meczu reprezentacji Polski:

Rozenek podpisała duży kontrakt
ONS
Newsy
Rozenek podpisała DUŻY kontrakt z polską marką. Wystąpi w reklamie...
Pierwsza taka kampania gwiazdy

Nadchodząca wiosna będzie dla Małgorzaty Rozenek nieco mniej pracowita niż dotychczas. Gwiazda w nowej ramówce TVN figuruje tylko raz - przy okazji programu "Bitwa o Dom". Taki obrót spraw niespecjalnie ją martwi, bowiem wolny czas zamierza przeznaczyć na przemeblowanie swojego życia prywatnego - dosłownie i w przenośni. Przypomnijmy: Rozenek poświęca się dla Majdana. Razem z dziećmi zmieni swoje życie Rozenek od prawie już 2 lat jest też najgorętszą bohaterką kolorowej prasy i magazynów, które chętnie umieszczają ją na swoich okładkach. Zainteresowanie wokół jej osoby nie słabnie, a jej wartość rynkowa regularnie rośnie. Co ciekawe, do tej pory Małgorzata nie wzięła udziału w żadnej komercyjnej reklamie, w przeciwieństwie do np. Magdy Gessler . Zobacz: Gessler parodiuje "Kuchenne rewolucje" w nowej reklamie To jednak niebawem się zmieni. Jak udało się dowiedzieć AfterParty.pl, Małgorzata Rozenek podpisała lukratywny kontrakt z dużą polską marką produkującą środki czystości. Oznacza to, że jednak zobaczymy Perfekcyjną Panią Domu na ekranach telewizorów, ale tym razem w nieco innej roli.   Rozenek to idealna ambasadorka dla tej marki. Jest na topie, wzbudza ogromne zaufanie, a programy z jej udziałem cieszą się ogromnym zainteresowaniem. J ako "Perfekcyjna Pani Domu" jest najbardziej odpowiednią osobą do firmowania środków czystości, bo czysty i zadbany dom to już niemal synonim jej nazwiska. Gessler ma poważną konkurencję na rynku reklamowym , szczególnie, że obie walczyły o kontrakt płynu Ludwik. W kwietniu Gosia będzie kręcić reklamę promującą produkt, który wszyscy bardzo dobrze znają od lat - zdradza w rozmowie z nami źródło z otoczenia gwiazdy. Małgorzacie Rozenek gratulujemy kontraktu i czekamy z niecierpliwością na pierwsze efekty kampanii reklamowej. Ten rok znów będzie należał do niej? Zobacz:...

Kasia Cichopek o reklamie środków czyszczących
ONS
Newsy
Rozenek wygryzła Cichopek z reklamy? Mamy komentarz agentki
Jak naprawdę wyglądało starcie gwiazd?

Kasia Cichopek jest jedną z najsympatyczniejszych polskich gwiazd. Tuż po urodzeniu dziecka szybko wróciła do formy, dlatego też reklamodawcy biją się o jej udział w kampaniach. Niedawno aktorka podpisała duży kontrakt na reklamę zabawek dla dzieci, na którym zarobi małą fortunę. Przypomnijmy: Cichopek będzie reklamować zabawki dla dzieci. Zarobi na tym fortunę Dziś fakt.pl podał informacje, że Kasia przegrała wcześniej walkę o kontrakt z marką środków czyszczących, której ostatecznie twarzą została Małgorzata Rozenek . Podobno to Perfekcyjna okazała się lepszą ambasadorką m.in. płynów do mycia podłóg, przez co Cichopek straciła ponad 600 tysięcy złotych! Skontaktowaliśmy się z menadżerką Cichopek, która specjalnie dla AfterParty.pl zdementowała te doniesienia : Kaśka dostała propozycję udziału w tej reklamie już w październiku zeszłego roku. Tylko, że jak się okazało, że będzie to reklama środków czyszczących, Kaśka się nie zgodziła już na pierwszym spotkaniu. Nie chce być kojarzona z takimi produktami, a firma zaczęła szukać innej kandydatki . Taką decyzję podjęłyśmy wspólnie i wcale nad tym nie ubolewamy, szczególnie, że Kaśka podpisała inny kontrakt w tym czasie - mówi Aldona Wleklak , agentka gwiazdy Wyobrażacie sobie Kasię promującą środki czystości? Dla nas to widok bardzo abstrakcyjny. Przypomnijmy: Rozenek podpisała DUŻY kontrakt z polską marką. Wystąpi w reklamie..   Cichopek otrzymała drogi samochód od męża: 

Małgorzata Rozenek żałuje rozwodu
ONS
TV-Show
Program Rozenek ma słabą oglądalność. Lepiej wypada show rywalki
Nowa konkurentka dla Małgorzaty?

Małgorzata Rozenek , niekwestionowana gwiazda TVN-u w ostatnim czasie nie może narzekać na brak popularności. Właśnie trwa emisja "Bitwy o dom", gdzie jest jurorką, jej związek z Radkiem Majdanem kwitnie, a ona sama podpisała niedawno kontrakt z dużą polską firmą zajmującą się produkcją środków czystości. Przypomnijmy: Małgorzata Rozenek zagra w reklamie. Co będzie promowała?   Duża liczba obowiązków oraz chęć skupienia się na najbliższych sprawiła, że Rozenek oraz jej stacja zdecydowali się zrezygnować z wiosennej edycji "Perfekcyjnej Pani Domu", dzięki której zdobyła popularność. Okazuje się jednak, że nie była to dobra decyzja. Jedyny program z udziałem gwiazdy, czyli wspomniana "Bitwa o dom", nie radzi sobie najlepiej. Zobacz: Rozenek dla Radka Majdana zmieniła swoje życie Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, jest on najrzadziej wybieraną pozycją w środowe wieczory, a TVN zajmuje ostatnie miejsce wśród największych stacji w Polsce. Zdecydowanie lepiej radzi sobie emitowany w tym samym czasie "Top Chef" z Ewą Wachowicz gromadzący o ponad 100 tysięcy widzów więcej. W porównaniu do ubiegłego roku, kiedy stacja transmitowała "Top Model" wyniki są niższe o ponad 1 milion widzów - program Rozenek wybiera średnio 1,22 mln widzów, podczas gdy rywalizację modelek oglądało wtedy ponad 2 miliony. Oglądacie "Bitwę..."? Związek Radka i Małgorzaty Rozenek kwitnie:

Nasze akcje

Uwielbiasz taniec? Rozwijaj swoje umiejętności i dziel się nimi ze światem!

Partner
Newsy

Kosmetyki, które dbają o ciebie i planetę. Poznaj nową linię przeciwzmarszczkową Laboratorium Kosmetycznego Ava

Partner

Lubisz zieloną herbatę? Poznaj jej prozdrowotne właściwości

Partner

Słuchawki jak ekskluzywne kosmetyki? To możliwe z Huawei FreeBuds Lipstick

Partner
Newsy

Pierścionek zaręczynowy w codziennych stylizacjach. Sprawdź najmodniejsze zestawienia na jesień 2021

Partner
Kosmetyki Neboa
Newsy

Zadbaj o włosy w duchu eko. Jak duży wpływ na planetę ma zawartość naszych kosmetyczek? Będziesz zaskoczona!

Partner