Party Stories
Magdalena Narożna w zielonej sukience
Ewelina Lisowska o Dodzie
ONS
Newsy

Lisowska zastąpiła Dodę w reklamie. Swoje spoty uważa za lepsze

Ewelina dogryzła Dorocie

Od kilku tygodni w telewizji czy w radiu z ogromną częstotliwością możemy usłyszeć i zobaczyć reklamy Media Expert z Eweliną Lisowską, która zastąpiła w tym roku na tym miejscu Dodę. Spoty nie wszystkim się spodobały, wyśmiał je sam Kuba Wojewódzki. Przypomnijmy: Wojewódzki kiedyś wspierał Lisowską. Teraz bezpardonowo ją wyśmiał

W mediach od razu zrobiło się dość głośno o tym, że Lisowska wygryzła Dodę z reklamy. W rozmowie z lifestyle.newseria.pl przekonuje, że nic takiego nie miało miejsca. Otrzymała propozycję od producentów zaraz po wygaśnięciu kontraktu z Rabczewską, więc bez wahania się zgodziła. Nie ma zamiary tego roztrząsać:

W ogóle tego nie rozpatruję w takiej kategorii. Nikogo nie wygryzłam, po prostu dostałam propozycję, którą przyjęłam, i tyle. To jest naturalna kolej rzeczy, że po prostu zmieniają się osoby, które reklamują dany sklep czy produkt. Podchodzę do tego pozytywnie. Nie mam zwyczaju się z nikim kłócić, a szczególnie nie o takie drobnostki - mówi Ewelina


Piosenkarka przekonuje również, że spot z jej udziałem nawiązuje do jej kariery muzycznej, w przeciwieństwie do spotu z Dodą, która została ukazana tam nago. Lisowska tłumaczy, że nie chce mieć nic wspólnego z branżowymi imprezami:

W reklamie robię to, co tak naprawdę wychodzi mi najlepiej, czyli śpiewam. Twórcy spotu zdecydowali, żeby właśnie to pokazać w filmie, coś co jest mi bardzo bliskie. Moja osoba chyba bardziej kojarzy się ze śpiewaniem niż ze staniem na ściankach, bo te omijam szerokim łukiem. Nie zdarza mi się raczej chodzić na wydarzenia, które nie są związane z muzyką - przekonuje

Podoba wam się spot z Lisowską?

Zobacz: Sylwestrowa Moc Przebojów w Gdyni: Nowa reklama wielkiego koncertu z Dodą, Farną, Lisowską...
 

Gwiazdy na konferencji Sylwestra w Gdyni:

Komentarze
Zapraszamy do dyskusji
Czekamy na Twoją opinię w tym temacie. Dołącz do dyskusji!
Ewelina Lisowska odpowiada Kubie Wojewódzkiemu
ONS
Newsy
Udział Lisowskiej w reklamie potępił nawet Wojewódzki. Wokalistka uderzyła w jego czuły punkt
Ewelina w końcu się broni

Żadna polska reklama nie wzbudziła aż tylu kontrowersji co kampania Media Expert z Eweliną Lisowską . Częstotliwość emisji spotów doprowadziła niektórych fanów piosenkarki do wściekłości, a sama artystka musiała stawić czoła bardzo nieprzychylnym komentarzom od osób związanych z show-biznesem, m.in. Kuby Wojewódzkiego . Przypomnijmy: Wojewódzki kiedyś wspierał Lisowską. Teraz bezpardonowo ją wyśmiał Do tej pory Lisowska rzadko odpowiadała na zarzuty, aż w końcu postanowiła zamknąć sprawę i odpowiedzieć na wszelkie "hejty". W rozmowie z "Twoim Imperium" odpowiedziała na atak Kuby, wytykając mu również występ w reklamie. Uważa, że nie powinien jej atakować, choć kompletnie się tym nie przejęła: Nie przejęłam się tym ani trochę. Niech mówi, co chce. Przede wszystkim on sam też jest twarzą z reklam, więc niech to sobie przeanalizuje - przekonuje Koniec sprawy? Zobacz: Korwin Piotrowska o Lisowskiej: Zjechała swój jedyny przebój. Bidna reklama Ewelina Lisowska na planie teledysku:

Ewelina Lisowska będzie reklamować lalkę Barbie
ONS
Newsy
Ewelina Lisowska jako lalka Barbie. Ile zarobi na nowym kontrakcie reklamowym?
„Barbie - włączamy niskie ceny”?

Kilka miesięcy temu o Ewelinie Lisowskiej mówili wszyscy. Działo się tak za sprawą głośnej kampanii reklamowej z jej udziałem. Piosenkarka reklamowała wówczas sieć sklepów Media Expert. Lisowska wykorzystała w nim swój największy przebój " W stronę słońca " przerobiony na potrzeby reklamy. Niestety spot z Lisowską wzbudził wiele negatywnych komentarzy . Wśród osób, które nie były zachwycone reklamą, znalazła się Karolina Korwin Piotrowska. Zobacz: Korwin Piotrowska o Lisowskiej: Zjechała swój jedyny przebój. Bidna reklama Okazuje się, że Ewelina Lisowska podpisała kolejny kontrakt reklamowy. Tym razem będzie promować... lalkę Barbie! Jak donosi „Fakt” Lisowska zgarnie za to 200 tysięcy złotych! Umowa z marką Mattel została podpisana na pół roku . W jej ramach Ewelina pojawi się w reklamie lalki „Barbie: rockowa księżniczka”, wystąpi też na imprezach promocyjnych związanych z filmem o tym samym tytule  - zdradził informator tabloidu. Co więcej, sama Ewelina Lisowska weźmie udział w projektowaniu lalki, która będzie mieć wygląd wokalistki. Kupilibyście dziecku lalkę, która wyglada jak  Ewelina Lisowska? My tak, pod warunkiem, że nie będzie „włączać niskich cen”.  Zobacz: Nie pije kawy i ma 50 par butów. Czego nie wiecie o Ewelinie Lisowskiej. Zobacz: Donatan o reklamie z Lisowską: Sprzedała ten numer do reklamy i...

Media Expert wydało oświadczenie w związku z reklamami z Eweliną Lisowską
ONS
Newsy
Internauci mieli dość reklam z Lisowską. Sieć sklepów podjęła już pewne kroki
Jak się tłumaczą z krytyki?

Od kilku już tygodni Polacy mają okazję oglądać w telewizji i internecie, a także usłyszeć w radiu reklamy sieci sklepów Media Expert, w których zagrała Ewelina Lisowska . Młoda artystka zastąpiła na tym miejscu Dodę , a kampania wywołuje bardzo skrajne emocje. W internecie już pojawiły się pierwsze wyrazy niezadowolenia i parodie spotu. Zobacz: Reklama z Lisowską doczekała się kilku parodii. Głos w sprawie zabrała Ewelina Protestów przeciwko reklamie jest coraz więcej, a na Facebooku powstał nawet fanpage, na którym dość licznie gromadzą się antyfani. Cała ta afera dotknęła oczywiście artystkę, która nawet zabrała głos w tej sprawie i wyznała, że nagle stała się problemem narodowym. Obok wielu negatywnych komentarzy nie mogli także przejść osoby związane z  Media Expert i produkcją kampanii, którzy wypowiedzieli się na ten temat. Podobno trwają już rozmowy nad zmniejszeniem częstotliwości emitowania spotu: Zapewne w najbliższych dniach podejmiemy decyzje związane ze zmianą, może trochę przetargetowaniem tej kampanii. Tak, aby internauci, telewidzowie czy słuchacze, którzy mają wątpliwości co do tak częstej emisji reklam, znaleźli odrobinę wytchnienia - powiedział "Press" rzecznik prasowy Media Expert, Michał Mystkowski.  W środowisku związanym z tego typu produkcjami pojawiły się głosy, że nie chodzi o samą częstotliwość, tylko o to jak została wymyślona reklama: Rzadko się zdarza, żeby dobra reklama, prowadzona nawet niezwykle intensywnie, wywoływała awersję u odbiorców. W tym przypadku problem dotyczy nie samej częstotliwości kampanii, ale jej kreacji. Ta reklama jest zwyczajnie irytująca - tłumaczy partner w pracowni koncepcyjnej One Eleven, Tomasz Bartnik.  Dobra decyzja? Zobacz: Lisowska podzieliła Polaków. Orthodox: Nie kojarzę żadnej piosenki tej laski     Lisowska na...

Nasze akcje
maseczki-orientana
Fleszstyle

Maseczki stworzone przez naturę – 99% naturalnych składników i 100% skuteczność! 

Partner
kosmetyki-alkemie
Fleszstyle

Alkmie - polska marka, która tworzy kosmetyczne dzieła sztuki!

Partner
Newsy

Natura i nauka łączą siły w walce ze zmarszczkami. Poznaj kosmetyki Botanical HiTech

Partner
jane-perkins
Newsy

Plastikowa REwolucja, czyli o sile REcyklingu!

Partner
anabelle-minerals
Fleszstyle

Doskonały makijaż w duchu eko i zero waste: odkryj mineralne kosmetyki Annabelle Minerals! 

Partner