Maja Sablewska po zakończeniu pracy na stanowisku menadżera gwiazd, sama została gwiazdą. Zaczęło się od roli jurorki w "X-Factorze", a skończyło na własnym programie w TVN Style, który z powodzeniem radzi sobie w każdym sezonie. Stylistka szybko odnalazła się w show-biznesie od tej drugiej strony i zaczęła odcinać kupony od popularności. Dzisiaj jej byłe podopieczne mogą jej tylko pozazdrościć, szczególnie patrząc na rozmach kampanii z Mają, która właśnie ujrzała światło dzienne.

Reklama

Zobacz: Szczegóły reklamy Perwolla z Sablewską

Od lutego w ponad 40 krajach świata (!) zostaną wyemitowane spoty z Sablewską reklamującą płyn Perwoll Black. W reklamie telewizyjnej Maja podkreśla, że czerń ubrań nigdy nie stanie się niemodna, dlatego warto o nią dbać.

Dotychczas najszerzej promowaną reklamą z polską gwiazdą (nie licząc naszych topmodelek) były spoty kosmetyków z Anną Przybylską i kampania lodów z Dodą. W obu przypadkach obejmowały rejon Europy Środowko-Wschodniej. Z kolei Maja dotrze do widzów w takich krajach jak: Rosja, Wielka Brytania, Norwegia, Hiszpania czy Izrael.

Zobacz także

Gratulujemy.

Zobacz: Reklamodawcy tracą po śmierci Anny Przybylskiej

Przy okazji przypomnijcie sobie czeską reklamę lodów z Dodą:

Reklama

Maja Sablewska na imprezie z Nergalem i Agnieszką Szulim:

Reklama
Reklama
Reklama