Lubisz sportowy szyk, którego niekwestionowaną królową jest Hailey Bieber z polotem łącząca wygodę i elegancję? Nasza redaktorka, Monika Maszkiewicz także, dlatego postanowiła przetestować na czerwonym dywanie dwa nowe zapachy marki TOM TAILOR, które doskonale wpisują się w ten styl.

Reklama

Poznaj żywiołowe, odświeżające, energetyzujące kompozycje MAN & WOMAN, które od października można znaleźć w drogeriach i perfumeriach niezależnych oraz w sieci Rossmann.

Zapach dla niej

TOM TAILOR WOMAN to stylowa kombinacja energii i żądzy wrażeń. Pobudzające zmysły świeże owoce, aromaty arbuza, gruszki i białej brzoskwini stanowią nutę dominującą. Mieszanka róży i piwonii łączy się w urzekającym, zapachowym bukiecie kwiatowym, a całą kompozycję dopełniają ekstrakty piżma, cedru i sandałowca. Każdy z tych składników jest niczym muzyk w orkiestrze symfonicznej: razem tworzą obłędny, dynamiczny zapach, który idealnie pasuje do kobiet stawiających na aktywność.

ECS

Zapach dla niego

TOM TAILOR MAN to aromatyczny i świeży miks dla pełnych energii mężczyzn. Główna nuta – cytryna, grejpfrut i mięta – zapewnia świeży impuls, natomiast sól, szałwia i sosna nadają zapachowi ziołowy aromat. Korzenną kompozycję dopełniają cedr, wetiwer i piżmo. Efekt? Zapach dla prawdziwych mężczyzn, którzy zawsze są gotowi do działania.

Flakony TOM TAILOR

Uwagę zwracają także flakony. Mają minimalistyczną formę, a jednak nie brak im fantazji: zaokrąglone krawędzie, nonszalancko uniesione dna i wyraziste, niebieskie i pomarańczowe paski boczne nadają im swobodny, nowoczesny wygląd.

Zobacz także
ECS

Projekt tych buteleczek kojarzy się Monice ze stylem wielkomiejskiej ulicy, dlatego przygotowała 3 inspirowane nimi zestawy, które możesz zobaczyć na filmie. Zapachy TOM TAILOR idealnie je dopełniają.

– Z tymi perfumami czuję się niesamowicie – mówi Monika. – Dodają mi pewności siebie, są dla mnie synonimem tego, co dynamiczne, nowoczesne i pełne energii. Polecam je każdemu, a szczególnie fanom aktywnego trybu życia!

Reklama

Materiał powstał z udziałem marki TOM TAILOR

Reklama
Reklama
Reklama