Honorata Honey Skarbek dla C-Thru
serwis prasowy C-Thru

Honey Skarbek została twarzą kosmetyków. Jakich?

Honorata Honey Skarbek dla C-Thru
serwis prasowy C-Thru

To jest hit! nowości marki C-Thru – linię kosmetyków Pure Illusion, reklamuje młoda, polska gwiazd. Ambasadorką nowej linii C-Thru piosenkarka i blogerka Honorata "Honey" Skarbek. Możemy ją oglądać w fantastycznej o bogatej sesji zdjęciowej, gdzie gwiazda oblana jest złotem...

Przeczytajcie więcej o nowościach kosmetycznych na lato 2014

W lśniący, metaliczny trend, który będzie hitem jesieni i zimy 2014/2015 wpisuje się jednak nie tylko sam zapach, ale także opakowania wszystkich produktów z linii Pure Illusion. Odcienie starego złota, srebra i miedzi doskonale komponują się z zamkniętą w nich wonią.

Nuty zapachowe...
C-Thru Pure Illusion to wyrafinowana i uwodzicielska, kwiatowo-owocowa kompozycja. Tworzy ją elegancki bukiet białych kwiatów Tiare, brzoskwini, płatki jaśminu, i białe piwonie. Owocowym dopełnieniem jest duet bergamotki i aksamitnej czarnej porzeczki. Białe piżmo 
i drzewo sandałowe, czyli wodzące na pokuszenie afrodyzjaki, są zaś kuszącą kropką nad „i”, która sprawi, że rozbłyśniesz seksapilem.

W skład linii wchodzą:

    •    Woda Toaletowa 30 ml, cena ok. 36 zł
    •    Woda Toaletowa 50 ml, cena ok. 50 zł
    •    Natural Spray DEO  75 ml, cena ok. 21 zł
    •    Dezodorant 150 ml, cena ok. 12 zł
    •    Żel pod prysznic 250 ml, cena ok. 7zł

Zobaczcie całą galerię ze zdjęciami Honey Skarbek dla C-Thru:

Więcej na temat kosmetyki Honey Skarbek
Przeładuj

Michał Szpak ostro do swojej przyjaciółki w "The Voice of Poland"! Jej udział zaszkodzi ich prywatnym relacjom?

zobacz 01:04