Party Stories
Newsy

#PARTYWDOMU Ćwiczymy z trenerką gwiazd! Dziś cudowne ćwiczenia na brzuch!

Oto kolejna porcja ćwiczeń z Gosią Gałkowską. Tym razem poświęć trochę uwagi pośladkom i mięśniom brzucha.

Zawalcz razem z Party.pl i trenerką Gosią Gałkowską o idealną sylwetkę. Przed nami czwarty dzień treningu, tym razem trenerka gwiazd przygotowała serię prostych ćwiczeń na mięśnie brzucha i pośladki. To idealny sposób na to, żeby nie wychodzić z domu ale jednocześnie dbać o swoją kondycję. Ten zestaw ćwiczeń nie zabierze Ci zbyt wiele czasu, ale gdy zachowasz konsekwencję na pewno zobaczysz rezultaty! 

Jeżeli dopiero podejmujesz nasze wyzwanie, nic straconego, treningi z pozostałych dni znajdziesz poniżej: 

Flesz ewydanie

Gosia Gałkowska - trening na pośladki i brzuch

 

Komentarze
Zapraszamy do dyskusji
Czekamy na Twoją opinię w tym temacie. Dołącz do dyskusji!
Spacery podczas epidemii koronawirusa
East News
Newsy
Mandat za spacer i trening? Czy po zaostrzeniu kwarantanny można biegać? 
Czy podczas zaostrzonej kwarantanny  można biegać, albo wychodzić na spacery? Na co pozwalają nam przepisy?

Czy podczas zaostrzonej kwarantanny  można biegać, albo wychodzić na spacery? Na co pozwalają nam przepisy wprowadzone we wtorek 24 marca przez epidemię  koronawirusa?  Czy grozi nam za to jakaś kara, np. mandat? Te pytania od wczoraj z pewnością zadaje sobie wiele osób. Właśnie wczoraj władze poinformowały, że od środy 25 marca zostaną wprowadzone nowe ograniczenia dotyczące przemieszczania się. Wcześniej rządzący apelowali o to, żeby wychodzić z domów - Polacy mogli wówczas chodzić na spacery do lasów, parków czy po prostu pobiegać. Czy teraz kiedy zaostrzono kwarantannę dalej jest to możliwe? Co ze spacerami w czasie zaostrzonej kwarantanny? Podczas wczorajszej konferencji prasowej minister zdrowia i premier poinformowali o zaostrzeniu ograniczeń dotyczących przemieszczania się w Polsce. Łukasz Szumowski apelował, żeby wychodzić z domów tylko kiedy to naprawdę będzie potrzebne.  Zostań w domu - wprowadzamy praktycznie w życiu. Będzie obowiązywał zakaz wychodzenia z domu poza potrzebnymi sytuacjami - kiedy idziemy do pracy, sklepu, lekarza.  - powiedział minister Łukasz Szumowski. Oczywiście rozumiemy takie rzeczy jak wychodzenie z psem, ale prosimy o brak gromadzenia się w parkach czy placach zabaw. Wydaję mi się, że jesteśmy w stanie tyle dać innym służbom, które się nami opiekują.  Według wprowadzonych obostrzeń w Polsce obowiązuje zakaz zgromadzeń powyżej dwóch osób - nie dotyczy to jednak rodzin. Ale czy od dziś można biegać lub chodzić na spacery? Okazuje się, że tak! I nie grozi nam za to kara. Przepisy odnoszą się do niezbędnych codziennych potrzeb. Do takiej kategorii można zaliczyć spacer czy wyjście do lasu, ale z zachowaniem ograniczeń odległości oraz limitu przemieszczających się osób - taka informacja...

kobieta w stroju fitness stoi odwrócona tyłem
©Yurok Aleksandrovich/Fotolia
Styl życia
Ćwiczenia z gumami – jak wykonać trening z gumami oporowymi?

Trening z gumami oporowymi to jeden z najprostszych sposobów na wzmocnienie mięśni i wysmuklenie ciała. Ćwiczenia z gumami są różnorodne - można je zarówno wykonywać na siłowni, jak i w domu. Tego typu trening daje podobne efekty jak ćwiczenia siłowe, ale jest prostszy i mniej kontuzjogenny. Świetnie sprawdzi się dla osób początkujących, ale również bardziej zaawansowanych jako urozmaicenie treningu. Rodzaje gum oporowych W sklepach dostępne są różne rodzaje gum - różnią się one siłą oporu i kolorem. Czym grubsza guma, tym większy opór. Dostępne na rynku rodzaje gum oporowych : 22 mm – opór 10-15 kg, 32 mm – opór 15-25 kg, 44 mm – opór 25-35 kg, 64 mm – opór 35-45 kg, 83 mm – opór 45-55 kg. Przykładowe ćwiczenia z gumami Trening z gumami może ułatwiać lub zwiększać trudność wykonywanych ćwiczeń. Nauka podciągania z gumami oporowymi Początek drogi na siłowni potrafi być ciężki. Podciąganie się na drążku to jedno z największych wyzwań. Częsta na starcie nie jesteśmy w stanie zrobić ani jednego powtórzenia. Wtedy z pomocą przychodzą gumy oporowe . Wystarczy przewiązać gumę przez drążek i oprzeć o nią jedną lub dwie nogi, a podciąganie będzie o wiele łatwiejsze. Najpierw zaczynami od najgrubszych gum, które najbardziej będą nas wypychać do góry. Z czasem zmniejszamy opór, do momentu aż uda się nam podciągnąć bez pomocy gumy. Ćwiczenia na pośladki i nogi z gumami oporowymi Gumy oporowe świetnie sprawdzą się, jeśli chcemy żeby nasza pupa była pełniejsza, a nogi szczupłe . Ciężkie ćwiczenia na maszynach i z dużymi obciążeniami, mogę nam zbytnio rozbudować mięśnie nóg. Z gumami nie ma takiego problemu. Najpopularniejszy...

Nasze akcje
maseczki-orientana
Fleszstyle

Maseczki stworzone przez naturę – 99% naturalnych składników i 100% skuteczność! 

Partner
kosmetyki-alkemie
Fleszstyle

Alkmie - polska marka, która tworzy kosmetyczne dzieła sztuki!

Partner
Newsy

Natura i nauka łączą siły w walce ze zmarszczkami. Poznaj kosmetyki Botanical HiTech

Partner
jane-perkins
Newsy

Plastikowa REwolucja, czyli o sile REcyklingu!

Partner
anabelle-minerals
Fleszstyle

Doskonały makijaż w duchu eko i zero waste: odkryj mineralne kosmetyki Annabelle Minerals! 

Partner