Nagrali teledysk w całości smartfonami! Ten Typ Mes, Gverilla i OPPO witają nowy rok singlem
Newsy

Nagrali teledysk w całości smartfonami! Ten Typ Mes, Gverilla i OPPO witają nowy rok singlem

Nagrali teledysk w całości smartfonami! Ten Typ Mes, Gverilla i OPPO witają nowy rok singlem

Pełen rozmysłu, ale i nadziei singiel zatytułowany „Nowy Rok, nowy ja” stworzony przez Tego Typa Mesa i Gverillę oraz teledysk w całości nakręcony flagowymi smartfonami z serii Reno4 to owoc współpracy twórców z OPPO. Jak to możliwe?

Utwór i klip, które ledwie chwilę temu – w piątek, 22. stycznia 2021 roku, miały swoją premierę w serwisie YouTube, z energią godną nowego roku podbijają serca słuchaczy i wskakują na listy przebojów. Potrzeba było jedynie weekendu, żeby wideo przekroczyło pułap 50 000 wyświetleń, a sam utwór wskoczył na listę rekomendacji najpopularniejszych serwisów streamingowych.

Wspólny singiel i teledysk to w pewien sposób dobry, choć nieplanowany epilog nietypowej świątecznej kampanii #LookForTheGood, w której pokazywaliśmy dobre, pozytywne strony życia pomimo trwającej pandemii i kwarantanny. Marka OPPO ma w charakterze umiejętność dostrzegania okazji i odwagę do angażowania się w ciekawe projekty, dlatego koncept, który urodził się w czasie luźnych rozmów z muzykami od razu nam się spodobał, a możliwość zrealizowania teledysku wyłącznie za pomocą naszych smartfonów, słynących z doskonałych możliwości wideo, dodał mu tylko rumieńców - Mo Zhang, Brand Manager OPPO w Polsce.

Jak tylko usłyszałem o pomyśle na współpracę z OPPO to koncepcja numeru pojawiła się totalnie naturalnie, szczególnie, że technologia to moja zajawka od zawsze, więc super, że miałem okazję połączyć swoją twórczość z czymś tak innowacyjnym jak profesjonalny klip nakręcony telefonem - Gverilla.

Gve zgłosił się do mnie w sprawie zwrotki i trafił na tzw. płodny okres. Złapałem przynęty: zgrabny zbiór obserwacji Mateusza i bit Kushy - dający przestrzeń na wokal z eleganckim, nisko granym flecikiem. Deserem w tym koncepcie był pomysł na teledysk nagrany wyłącznie smartfonami, co miało udowodnić, że produkty OPPO podołają takim wyzwaniom. Spontaniczna akcja i fajne przyjęcie nagranej-ot-tak-piosenki ustawia „Nowy rok...” w Top 3 moich spontanicznych featów - Ten Typ Mes.

Chcę rozwijać się jak technologia

Teledysk do utworu Nowy rok, nowy ja powstał z wykorzystaniem trzech smartfonów OPPO Reno4 Pro 5G. Zmontowane wideo powstało na bazie 7 godzin surowego materiału. Do niektórych ujęć został wykorzystany tryb nocny (ultra night), który świetnie sprawdził się w ciemniejszych pomieszczeniach. Niezawodny okazał się również zoom. Obraz nie był stabilizowany ani na etapie realizacji nagrania ani w postprodukcji, cały efekt został uzyskany dzięki stabilizacji wbudowanej w modelu OPPO Reno4 Pro 5G. Znacząca część materiału była kręcona w trybie profesjonalnym a parametry zostały ustawione ręcznie. Nagrany materiał poddany był tylko montażowi, natomiast nie została zastosowana korekcja kolorów, zatem ujęcia, które oglądamy w teledysku stanowią dokładne przeniesienie zarejestrowanego wideo.

Te zabiegi służyły pokazaniu pełni możliwości najnowszych smartfonów OPPO, które wyposażone są w doskonałą hybrydową stabilizację obrazu, oraz dedykowane tryby wideo: nocne i dla profesjonalistów, w którym można ustawiać dowolnie niemal każdy parametr nagrania. To także dowód, że telefony mogą stanowić doskonałe narzędzie realizacji marzeń, hobby i codziennych zadań, nawet gdy dana czynność wymaga dużych możliwości sprzętowych. Taki też priorytet przyjmuje OPPO, projektując technologie w myśl motta Technology for mankind, kindness for the world, którego model Reno4 Pro 5G jest doskonałym przykładem.

Teledysk możecie zobaczyć tutaj:

Ten Typ Mes jest uznanym raperem, wokalistą, producentem muzycznym, autorem tekstów i felietonistą oraz debiutującym pisarzem. Przez kilkanaście lat kariery artystycznej nagrał i wydał 13 płyt. Współpracował także z licznymi muzykami, m.in. Kortezem, Dawidem Podsiadłą, Łoną, Marią Peszek czy Pezetem. Jest założycielem firmy odzieżowej i wytwórni płytowej Alkopoligamia.com.

Gverilla to wokalista związany z muzyką hip-hopową i r&b. Ma na swoim koncie m.in. występ na Open’er Festival, jak również współpracę z takimi postaciami sceny muzycznej jak Margaret, Tymek i Solar.  

Teledysk reżyserował Igor Ignacy Leśniewski – twórca młodego pokolenia. Mieszając style oraz gatunki poszukuje estetyki w eklektycznych kompozycjach. Jego projekty czują się bardzo dobrze pod przysłoną nocy. Na koncie ma współpracę m.in z Vogue, Johnnie Walker oraz z artystami takimi jak Kukon, Gibbs, Favst, Nocny, Borixon, Qry, Przyłu i wiele innych.

Koordynacją produkcji i komunikacją w social mediach zajęła się agencja House of Hype.

kinga-sawczuk-oppo-reno4
Mat.prasowe
Fleszstyle
Ma 19 lat, a jej TikToka śledzi 5 milionów osób! Dowiedz, się jak Kinga Sawczuk osiągnęła sukces w social mediach
Ma 19 lat, a jej TikToka śledzi 5 milionów osób! Dowiedz, się jak Kinga Sawczuk osiągnęła sukces w social mediach

Dla wielu z nas świat się zmienił, ale nastolatki doskonale się w nim odnajdują. Nawet w domu, w czterech ścianach, z daleka od wielkiego grona przyjaciół, rozwijają swoje pasje. Tak jak niezwykła dziewiętnastolatka, Kinga Sawczuk, którą w internecie obserwuje 5 milionów fanów! Ta znana i lubiana influencerka nie doniosłaby sukces, gdyby nie zdobycze współczesnej technologii, dzięki którym z każdego miejsca można się łączyć z całym światem. Kinga Sawczuk - influencerka, tiktokerka, ambasadorka kampanii OPPO #LookForTheGood Jeśli jeszcze nie znacie Kingi Sawczuk, to poznajcie ją bliżej. To uwielbiana przez miliony młodych ludzi Kompleksiara. Nastolatka zrobiła furorę dzięki swoim filmikom publikowanym na platformie TikTok, na Instagramie i na YouTube. Zajrzyjcie na jej profile, a nie pożałujecie. Z pewnością Kinga jest dziś jedną z najpopularniejszych polskich influencerek, co potwierdza przyznana jej Nagroda Nickelodeon. W zeszłym roku zdolna nastolatka zadebiutowała w filmie „#Jestem M. Misfit”, w tym roku wydała też książkę adresowaną do swoich rówieśników pod tytułem „Jak zaistnieć w necie i być sobą”.          Wyświetl ten post na Instagramie.                       Post udostępniony przez Kinga Sawczuk ☀️ (@kingasawczuk) Rozmawiamy z Kingą o jej pasjach i o tym, dlaczego wybrała smartfon OPPO i stała się ambasadorką kampanii OPPO #LookForTheGood.  Masz dopiero 19 lat, na Instagramie milion obserwatorów, a twojego TikToka śledzi aż 5 milionów osób! Czy spodziewałaś się takiego sukcesu? ...

Maffashion x Galaxy Z Flip – Samsung nawiązuje współpracę z Julią Kuczyńską
Mat. prasowe
Newsy
Maffashion x Galaxy Z Flip – Samsung nawiązuje współpracę z Julią Kuczyńską!
Maffashion x Galaxy Z Flip – Samsung nawiązuje współpracę z Julią Kuczyńską!

Maffashion i Samsung – to najnowsze collabo, które udowodni, że innowacje są w modzie. Julia Kuczyńska została ambasadorką Galaxy Z Flip, nowego składanego smartfonu marki Samsung, który łączy wspaniały design z zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi. Pierwszym efektem współpracy jest nakręcony w San Francisco klip wideo promujący ten smartfon. Maffashion to jedna z najbardziej znanych polskich blogerek i influencerek modowych. Jej poczynania i stylizacje śledzą miliony fanów w mediach społecznościowych, a światowe media, takie jak Vogue, umieszczają w rankingach najlepiej ubranych. Popularność zyskała dzięki wyjątkowemu wyczuciu stylu, pomysłowości i konsekwencji – Julia zawsze wybierała nieoczywiste, nieszablonowe rozwiązania modowe. Od ponad dekady inspiruje i wyznacza trendy. Maffashion została polską ambasadorką Galaxy Z Flip, nowego składanego smartfonu marki Samsung, który łączy wspaniały design z zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi. Pierwszym elementem współpracy był udział Maffashion w globalnej prezentacji Galaxy Z Flip oraz klip wideo stworzony w San Francisco. Julia dołączyła tym samym do Sokoła, który kontynuuje współpracę z firmą Samsung. Galaxy Z Flip i Maffashion?  To się musiało tak połączyć. Niecodzienne spojrzenie Julii na modę idealnie pasuje do komunikacji Galaxy Z Flip, smartfonu, który bez wątpienia ma szansę stać się prawdziwą ikoną stylu. Nie możemy się doczekać, aż zaprezentujemy efekty tej współpracy –  powiedziała Magdalena Sielachowicz – Nowakowska, Head of marketing communication w Samsung Electronics Polska.   Dostępny w kolorze pryzmatycznego fioletu i eleganckiej czerni Galaxy Z Flip, zaprojektowano z myślą o osobach, które wyrażają siebie poprzez technologie. Dzięki kompaktowej formie, smartfon wpisuje...

Marcin Prokop OPPO mat. prasowe
Mat. prasowe
Newsy
OPPO startuje z kampanią wizerunkową zatytułowaną „Look for the good”
OPPO startuje z kampanią wizerunkową zatytułowaną „Look for the good”

Dla wielu rok 2020 był niełatwy, jednak OPPO – wiodący producent urządzeń mobilnych – zachęca do spojrzenia nań z perspektywy, która będąc od zawsze w dna marki, dziś zdaje się być wyjątkowo aktualnym, uniwersalnym przesłaniem. Nietypowa świąteczna kampania ma na celu zainspirować młodych ludzi do poszukiwania pozytywnych wspomnień z kończącego się już roku 2020 oraz do przygotowania się do zawsze wymagającego sezonu świątecznego i spojrzenie z nadzieją na nadchodzący 2021 rok. Kampania „ Look for the good ” pokazuje potencjał smartfona OPPO Reno4 Lite, a także – w polskiej adaptacji OPPO Watcha i słuchawek Enco W31. W lokalnej, świątecznej odsłonie akcji udział weźmie ambasador marki OPPO – Marcin Prokop, oraz czwórka popularnych influencerów: TikTokerka Kinga Sawczuk; Aktorka Wiktoria Gąsiewska; Piosenkarz i autor tekstów Jeremi Sikorski; oraz youtuber, członek popularnej Ekipy Friza – Jakub Patecki Nawiązywanie do dobrych momentów w roku 2020 Dla wielu ludzi rok 2020 był rokiem odmieniającym. Skłonił do życia chwilą i skupieniu się na tym, co naprawdę ma znaczenie. OPPO przeprowadziło wywiady z kilkunastoma młodymi ludźmi, dla których rok 2020 mimo wszystko odznaczył się pozytywnie. Nikodem w końcu znalazł w sobie odwagę by zaangażować się w relację z kimś, kogo poznał online, a ta osoba okazała się miłością jego życia. Ich wielogodzinne wieczorne rozmowy pomogły w zbudowaniu szczególnej więzi. Produkty OPPO napędzają pasje i pozwalają dzielić się chwilami Podczas lockdownu świat bardziej niż kiedykolwiek polegał na technologii. Ale smartfony OPPO były również narzędziem dla młodych ludzi do znajdowania nowych hobby i pasji. Kreatywność to cecha, z którą firma OPPO i seria Reno utożsamia się od dawna. Kampania...

Nasze akcje
Newsy

Nowoczesny wymiar kobiecości? Manifestuj go zapachem!

Partner
materiały prasowe Lenovo
Fleszstyle

Świetna jakość w stylowym opakowaniu. Natalia Szroeder wybrała laptop Lenovo Yoga Slim 7

Partner
rafal-brzozowski
Newsy

Ci uczestnicy „The Voice of Poland” robią karierę muzyczną. Znasz wszystkich?

Partner
fotona-tatuaż
Fleszstyle

Nieudany tatuaż lub makijaż permanentny ? Wiemy, jak się go pozbyć!

Partner
torebka-skoda-hollie-warsaw
Fleszstyle

Barbara Kurdej - Szatan: "Nie miałam pojęcia, że niezabezpieczone drobiazgi mogą uderzyć z taką siłą"

Partner
Revitalift Filler L'Oréal Paris
Fleszstyle

Wiele może się zmienić w ciągu 10 lat, ale twoja skóra nie musi! Test linii Revitalift Filler L'Oréal Paris

Partner
kosmetyki-weleda
Fleszstyle

Weleda, czyli pielęgnacja w harmonii z naturą i człowiekiem

Partner