05+logo.jpg

Dzikość serca w nowej kampanii House

05+logo.jpg

Nowa kampania HOUSE utrzymana jest w bardzo amerykańskim klimacie nie bez powodu – sesja zdjęciowa odbyła się w Los Angeles. Jej motyw przewodni to typowy niemal filmowy  motel na pustyni, gdzie bawi się grupa młodych ludzi.

Zdjęcia autorstwa Rafała Milacha świetnie pokazują zabawę, energię i intymność pomiędzy bohaterami, którym towarzyszy piękne, wiosenne światło. Stylizacja modeli w kampanii to dzieło Marty Kalinowskej a o makijaż i fryzury zadbała sama Diane da Silva.

„We are free, we are wild, we are lovers. To właśnie chcieliśmy pokazać w nowej kampanii. Uznaliśmy, że idealnym miejscem dla takiej sesji będzie motel na słonecznej pustyni nieopodal Los Angeles. Panuje tam niesamowita aura, w takich miejscach może wydarzyć się dosłownie wszystko.” - mówi Grzegorz Chyła, Brand Manager HOUSE. „Wynikiem sesji są zdjęcia, które z jednej strony są niezwykle energetyczne, z drugiej natomiast pokazują namiętność w naturalnej i delikatnej wersji.”

Więcej na temat House trendy kup to teraz
Przeładuj

Tak wygląda grób Pawła Królikowskiego rok po śmierci. Rodzina jest bezsilna. Chcą postawić mu pomnik, ale jest problem

zobacz 00:43