Oglądalność Sylwestra 2014/2015
ONS
Newsy

Doda, Górniak czy Chylińska? Która gwiazda przyciągnęła najwięcej widzów w Sylwestra?

Są oficjalne wyniki oglądalności

Każda z największych stacji telewizyjnych transmitowała wczoraj koncerty sylwestrowe z udziałem gwiazd. Polsat transmitował show z Gdyni, TVN z Krakowa, zaś TVP 2 z Wrocławia. Na scenie prezentowały się największe polskie gwiazdy. Przypomnijmy: Plejada gwiazd na Sylwestrze Polsatu w Gdyni

Która ze stacji wygrała więc walkę na oglądalność? Wyniki nie pozostawiają złudzeń - Polsat! Sylwestrowy Rejs Przebojów przyciągnął przed telewizory średnio 3,1 mln widzów. Dało to mu pozycję lidera w grupie komercyjnej 16-49 z wynikiem 23,9 % SHR. W ten sposób Polsat pokonał TVP 2 (23,7% SHR), TVN (10,2% SHR) oraz  i TVP1 (6,4% SHR). Na Skwerze Kościuszki pod sceną bawiło się zaś ponad 160 tysięcy ludzi. O 12 w nocy oglądalność sięgnęła zaś aż 3,9 mln widzów!

Doda, Farna, Lisowska i Grzeszczak -  to one rządzą polską muzyką.

Zobacz: Miało być seksownie i z polotem, wyszło źle. Oto najgorsza sylwestrowa kreacja w tym roku




Doda na Sylwestrze z Polsatem:

wyniki ogladalności sylwestra w telewizji
Newsy
Wyniki oglądalności koncertów sylwestrowych! Wygrało TVP, Polsat czy TVN?
A kto jest największym przegranym?

Już są wyniki oglądalność koncertów sylwestrowych trzech największych telewizji w Polsce. TVP , TVN i POLSAT. Jak podają Wirtualnemedia.pl wygrał bezapelacyjnie „Sylwester z Dwójką”, który oglądało średnio 3,5 mln widzów, a oglądalność w pewnym momencie  skoczyła nawet do 5 mln. „Sylwestrową Moc Przebojów” w Polsacie i Polsacie 2 śledziło  3,2 mln widzów.  Najgorzej wypadł Sylwester z TVN, koncert „Hello 2017” oglądało zaledwie 1,2 mln osób. Oglądalność sylwestra w TVP2 Sylwester w Zakopanem z TVP2 zaczął się w sobotę o godz. 20:00, a zakończył przed godz. 2 w nocy. Wystąpili na nim Maryla Rodowicz, Edyta Górniak, Izabela Trojanowska, Doda z zespołem Virgin, Margaret, Zenon Martyniuk, Michał Szpak, Pectus, Papa D., Stefano Terrazzino i finaliści „The Voice of Poland”: Weronika Curyło i Mateusz Grędziński. Zabawę poprowadzili  Marcelina Zawadzka i Tomasz Kammel oraz Halina Mlynkowa i Stanisław Karpiel-Bułecka. O północy stacja zgromadziła 4,2 mln widzów, a kiedy zaśpiewał Zenek Martyniuk oglądalność skoczyła do 5 mln.    Zobacz także:  To trzeba zobaczyć! Maryla Rodowicz i Zenek Martyniuk śpiewają razem "Przez Twe oczy zielone"!  Oglądalność sylwestra z Polsatem „Sylwestrowa Moc Przebojów” Polsatu zorganizowano w Katowicach. Zaczęła się o godz. 20:00 i skończyła przed drugą w nocy. Zaśpiewali: Beata Kozidrak i Bajm, Sylwia Grzeszczak Official, Ewelina Lisowska, Thomas Anders, Ewa Farna, Kamil Bednarek, Enej, Piersi, Golec uOrkiestra, Zbigniew Wodecki, Ira!, Grzegorz Hyży, Michał Wiśniewski, Wojtek Łuszczykiewicz i zespoły Video, Boys, Blue Café i Feel. Imprezę poprowadzili Krzysztof Ibisz, Aleksandra Szwed, Agnieszka Hyży, Maciej Dowbor i Agnieszka Kaczorowska. O północy na antenach Polsatu, Polsatu 2 i Polsatu News sylwestra oglądało 4,2 mln widzów, a w samym Polsacie - 3,7...

Wyniki oglądalności koncertów sylwestrowych
Akpa
Newsy
Polsat, TVN czy TVP? Która stacja wygrała w sylwestra? Są oficjalne wyniki oglądalności
Walka była wyjątkowa zacięta, ale...

W tym roku aż trzy największe stacje telewizyjne stanęły do walki o najlepszą sylwestrową noc koncertową. We Wrocławiu tradycyjnie rządziło TVP2, Polsat tym razem przeniósł się ze stolicy do Gdyni, a powracający TVN zorganizował show w Krakowie. Na każdym z nich nie brakowało gwiazd, niespodzianek i niezapomnianych momentów. Przypomnijmy:   Plejada gwiazd na sylwestrze w Polsacie Producenci poszczególnych koncertów oddelegowali na scenę najcięższe działa - znane nazwiska, wizualizacje, tancerzy i rozmaite dodatkowe atrakcje, które miały przyciągnąć widzów przed telewizorami. Kto wygrał sylwestrową bitwę o oglądalność? Są już oficjalne wyniki i zwycięzcą okazał się Polsat. Sylwestrową Moc Przebojów w Gdyni wybrało ponad dwa razy więcej widzów niż Sylwestra z Dwójką i ponad trzy razy więcej niż sylwestrową zabawę z TVN.  Zobacz: Gwiazdy TVN zrobiły wielkie show w Krakowie W samym Polsacie  udziały w Sylwestrowej Mocy Przebojów wyniosły 32,9% w grupie wszystkich badanych (4+) i 33,4% w grupie komercyjnej (16-49) co daje im najlepszy wynik w historii. Wyniki, które uzyskała Sylwestrowa Moc Przebojów były wyższe niż łączne udziały trzech pozostałych, największych stacji. TVP2 uzyskała 14,5% w grupie 4+ i 14,3% w grupie komercyjnej, TVN odpowiednio 8,9% i 9,9% i TVP 7,9% 4+ i 7,1 % w 16-49. Tyle z czystych statystyk. A wy którego sylwestra oglądaliście? Przyznacie chyba, że w tym roku działo się wyjątkowo dużo... ;) Zobacz: Maryla Rodowicz pokazała swoje stuczne piersi na koncercie sylwestrowym Zobacz: Górniak zachwyciła w dwóch kreacjach we Wrocławiu Zobacz: Steczkowska z cekinowymi brwiami dała czadu na sylwestrze Zobacz: Wpadka Liszowskiej - obcisły lateks i korale        

Zarobki stacji telewizyjnych na show
ONS
Newsy
Górniak i Steczkowska, Chylińska czy Urbańska? Która gwiazda zarobiła najwięcej dla stacji?
Są oficjalne dane

Finały wszystkich najważniejszych show za nami. W ubiegłym tygodniu mogliśmy poznać zwycięzców takich show jak " Mam talent ", " The Voice of Poland " czy " SuperSTARcie ". Każdy z nich dostarczył widzom mnóstwa emocji. Przypomnijmy: Natasza Urbańska wygrała SuperSTARcie. Znana gwiazda podważyła jej umiejętności Po ich odpadnięciu każda ze stacji zaczęła analizować wyniki oglądalności poszczególnych programów i wpływy z reklam. Jak podają wirtualnemedia.pl najwięcej dla swojej stacji, bo aż 48,3 mln złotych zarobił Mam Talent w TVN. Jego średnia oglądalność wynosiła 3,38 mln, czyli co prawda o 200 tysięcy widzów mniej niż w zeszłym sezonie, ale to nie przeszkodziło zająć stacji pierwszego miejsca w paśmie . Finałowy odcinek obejrzała zaś rekordowa liczna osób - aż 3,92 mln. TVN zdecydował się na kolejną edycję. Zobacz: Zwycięzca Mam Talent odwiedził DDTVN. Towarzyszył mu wychowawca z Domu Dziecka W tym sezonie The Voice of Poland zatrudniło dwie największe diwy polskiej sceny - Edytę Górniak i Justynę Steczkowską . Ta decyzja była opłacalna. Piąty sezon show oglądało średnio 1,93 mln osób, co dało TVP 2 aż 13,28 mln zł wpływów z reklam. Najsłabiej zaś wypadło "SuperSTARcie" - średnia oglądalność nowego show, podobnie jak jego finału, to tylko 1,1 mln widzów, a wpływy reklamowe wyniosły zaś 8,2 mln zł. Które z show oglądaliście najchętniej? Zobacz: Syn Steczkowskiej pomógł wygrać Nizio w The Voice. Ola: Pieniądze wydam na... Finał The Voice of Poland:

Nasze akcje

Poznaj Huawei Mobile Services i ciesz się wyjątkowymi funkcjami w przyjaznym ekosystemie

Partner
kosmetyki-weleda
Fleszstyle

Weleda, czyli pielęgnacja w harmonii z naturą i człowiekiem

Partner
Kosmetyki Neboa
Newsy

Zadbaj o włosy w duchu eko. Jak duży wpływ na planetę ma zawartość naszych kosmetyczek? Będziesz zaskoczona!

Partner
Revitalift Filler L'Oréal Paris
Fleszstyle

Wiele może się zmienić w ciągu 10 lat, ale twoja skóra nie musi! Test linii Revitalift Filler L'Oréal Paris

Partner
Newsy

Stylowy prezent dla mężczyzny? Łączy w sobie design i praktyczność

Partner
Newsy

Kosmetyki, które dbają o ciebie i planetę. Poznaj nową linię przeciwzmarszczkową Laboratorium Kosmetycznego Ava

Partner
Newsy

To zdrowy i ekologiczny nawyk, który pozwoli ci zadbać o siebie i środowisko

Partner
Newsy

Bo należy ci się komfort! Zabiegi EMSELLA i EXILIS ULTRA 360 na nietrzymanie moczu

Partner