Media Expert wydało oświadczenie w związku z reklamami z Eweliną Lisowską
ONS
Newsy

Internauci mieli dość reklam z Lisowską. Sieć sklepów podjęła już pewne kroki

Jak się tłumaczą z krytyki?

Od kilku już tygodni Polacy mają okazję oglądać w telewizji i internecie, a także usłyszeć w radiu reklamy sieci sklepów Media Expert, w których zagrała Ewelina Lisowska. Młoda artystka zastąpiła na tym miejscu Dodę, a kampania wywołuje bardzo skrajne emocje. W internecie już pojawiły się pierwsze wyrazy niezadowolenia i parodie spotu. Zobacz: Reklama z Lisowską doczekała się kilku parodii. Głos w sprawie zabrała Ewelina

Protestów przeciwko reklamie jest coraz więcej, a na Facebooku powstał nawet fanpage, na którym dość licznie gromadzą się antyfani. Cała ta afera dotknęła oczywiście artystkę, która nawet zabrała głos w tej sprawie i wyznała, że nagle stała się problemem narodowym. Obok wielu negatywnych komentarzy nie mogli także przejść osoby związane z  Media Expert i produkcją kampanii, którzy wypowiedzieli się na ten temat. Podobno trwają już rozmowy nad zmniejszeniem częstotliwości emitowania spotu:

Zapewne w najbliższych dniach podejmiemy decyzje związane ze zmianą, może trochę przetargetowaniem tej kampanii. Tak, aby internauci, telewidzowie czy słuchacze, którzy mają wątpliwości co do tak częstej emisji reklam, znaleźli odrobinę wytchnienia - powiedział "Press" rzecznik prasowy Media Expert, Michał Mystkowski. 

W środowisku związanym z tego typu produkcjami pojawiły się głosy, że nie chodzi o samą częstotliwość, tylko o to jak została wymyślona reklama:

Rzadko się zdarza, żeby dobra reklama, prowadzona nawet niezwykle intensywnie, wywoływała awersję u odbiorców. W tym przypadku problem dotyczy nie samej częstotliwości kampanii, ale jej kreacji. Ta reklama jest zwyczajnie irytująca - tłumaczy partner w pracowni koncepcyjnej One Eleven, Tomasz Bartnik. 

Dobra decyzja?

Zobacz: Lisowska podzieliła Polaków. Orthodox: Nie kojarzę żadnej piosenki tej laski
 




 

Lisowska na planie nowego klipu:

Ewelina Lisowska wystąpi w 2. edycji "Dance, dance, dance"? Z kim zatańczy? Zdradzìła nam!

Wojewódzki wyśmiewa Lisowską
ONS
Newsy
Wojewódzki kiedyś wspierał Lisowską. Teraz bezpardonowo ją wyśmiał
Co mu się nie spodobało?

Kilka dni temu w mediach zadebiutowała nowa reklama Media Expert, w której po raz pierwszy zobaczyliśmy nową ambasadorkę sklepu, Ewelinę Lisowską . Wcześniej w spotach firmy występowała Doda , a jej kampanie były zrealizowane z ogromnym rozmachem. Przypomnijmy: Doda straciła kontrakt z Media Expert? Mamy oficjalne stanowisko gwiazdy Fani Eweliny przyjęli jej udział w kampanii z entuzjazmem, a reklama cieszy się ogromną popularnością w rozgłośniach radiowych i największych telewizjach. Nie wszyscy jednak docenili nowy projekt wokalistki. Wśród krytyków znalazł się Kuba Wojewódzki, który Lisowską pamięta jeszcze z X-Factora, gdzie doszła aż do półfinału. W swoim najnowszym felietonie wyśmiewa reklamę z młodą gwiazdą i sugeruje, że jej budżet nie był najwyższy.   Wokalistka Ewelina Lisowska, jedna z najbarwniejszych uczestniczek programu ‚X Factor’, wystąpiła w reklamie sieci sklepowej. Dokładnie: została twarzą niskich cen. I rzeczywiście, jakość spotu reklamowego udowadnia, że nie wydali za dużo - kpi w nowej "Polityce" Kuba. Powinna odpowiedzieć swojemu byłemu mentorowi? Zobacz: Lisowska pokazała mamę. Byłyby identyczne, gdyby nie TO Ewelina Lisowska na planie teledysku "Nowe Horyzonty":

Donatan o udziale Eweliny Lisowskiej w reklamie Media Expert
ONS
Newsy
Donatan o reklamie z Lisowską: Sprzedała ten numer do reklamy i...
Użył mocnych słów

Reklama z Eweliną Lisowską wzbudziła takie zainteresowanie i jednocześnie wywołała bardzo dużo nieprzychylnych komentarzy, że głos w tej sprawie zabrała artystka, która raczej nie komentuje takich doniesień. Wyznała, że nie wie o co tyle szumu i żeby ludzie nie oglądali, jeśli im się nie podoba. Poruszenie nie ustawało w dalszym ciągu i na ten temat wypowiedziała się nawet sieć sklepów Media Expert. Zobacz: Internauci mieli dość reklam z Lisowską. Sieć sklepów podjęła już pewne kroki Negatywnych komentarzy nie rozumie producent muzyczny, Donatan. Muzyk stanął w obronie młodej artystki i podzielił się swoją opinią na Facebooku. Jak zawsze szczery podkreślił, że Lisowska zrobiła dobrą piosenkę, która została wykorzystana w reklamie, więc może cieszyć się podwójnie, ponieważ zarobiła dwa razy na jednym utworze. Oczywiście dogryzł też wszystkich tym, którzy nie są zadowoleni z emisji tych reklam. Zrobił to w swoim stylu: Większość krytykuje udział Eweliny Lisowskiej w reklamie..a ja przeciwnie uważam że to dobra decyzja. MASZ OKAZJĘ TO KORZYSTAJ! Dziewczyna zrobiła hita, zarobiła na nim dobry sos, potem sprzedała ten numer do reklamy i zarobiła kolejny raz. I bardzo dobrze! A ta banda narzekających frustratów siedząca przed TV cały dzień i pierdząca w fotel będzie oglądała tę reklamę do zajebu a na taki hajs jak zarobiła Ewelina popatrzeć będą mogli tylko grając w Eurobiznes. AMEN Macie podobne zdanie? Zobacz: Lisowska zastąpiła Dodę w reklamie. Swoje spoty uważa za lepsze     Plejada gwiazd na Sylwestrze w Gdyni:

Ewelina Lisowska w czerwonej sukni
ons.pl
Newsy
„Brak porządnego repertuaru”, „Świetnie odnajduje się w show-biznesie”. Kto tak ocenia Ewelinę Lisowską?
„Brak porządnego repertuaru”, „Świetnie odnajduje się w show-biznesie”. Kto tak ocenia Ewelinę Lisowską?

Ewelina Lisowska jest ostatnio bardzo popularna dzięki udziałowu w show „Taniec z gwiazdami”. A co z muzyką i reperuarem młodej wokalistki? Zapytaliśmy gwiazdy i ekspertów muzycznych o opinię na temat młodej wokalistki i jej piosenek. Marek Sierocki i DJ Adamus nie byli zachwyceni. Maryla Rodowicz za to okazała się bardziej powściągliwa. Kojarzę Lisowską, ma fajny, mocny głos, świetny wygląd i jeden przebój. Ale to dopiero początek jej kariery, zobaczymy, co zrobi z nią dalej – mówi nam królowa polskiej sceny Maryla Rodowicz. Jak dla mnie jest to wokalistka dobra, która świetnie odnajduje się  w naszym show-biznesie. Jej marka jest rozpoznawalna, ale wydaje mi się, że to, co najciekawsze jeszcze przed nią. Do tej pory jej twórczość mnie osobiście nie rzuciła na kolana, ale czuję w niej bardzo duży potencjał. Po prostu jak każdy dobry artysta musi znaleźć siebie- zdradza DJ Adamus. Ma potencjał, ma silny głos, ale brak porządnego repertuaru i ta słynna reklama mogą mieć wpływ na jej dalsze losy – mówi Marek Sierocki. Wydaje się, ze nie wszyscy wybaczyli Ewelinie udział w pewnej reklamę. Rok temu Lisowska zagrała w reklamie Media Expert. Spot puszczany był tak często, że Polacy zaczęli pisać prośby o ograniczenie emisji, a na Lisowską posypały się gromy.   Cały tekst w najnowszym numerze "Party".   Ewelina Lisowska i Tomasz Barański w "Tańcu z Gwiazdami".   Ewelina Lisowska    Ewelina Lisowska w drodze na trening do programu  "Taniec z Gwiazdami"

Nasze akcje
Dua Lipa, Rihanna, Alessandra Ambrosio
Newsy
Te gwiazdy wiedzą jak stworzyć niezapomniane stylizacje!
Partner
Weleda
Newsy
Kosmetyki, które łączą tradycję z nowoczesnością. Poznaj je!
Partner
Zmysłowy i uwodzicielski czy delikatny i czarujący – jaki jest twój zapach?
Newsy
Ponadczasowy czy zaskakujący? Ten zapach ma jedno i drugie!
Partner
Sprawdź, jak skutecznie „cofnąć zegar” i odmłodzić spojrzenie!
Newsy
Spektakularny i jednocześnie naturalny wygląd? Sprawdź, jak odmłodzić spojrzenie!
Partner
Eva Longoria
Styl życia
Wymarzona sylwetka bez wyrzeczeń? To możliwe!
Partner
Newsy
Nowa kolekcja Lilou zachęca do świętowania wspólnych chwil
Partner
Pomysł na prezent: perfumy Tom Tailor
Newsy
Te perfumy symbolizują drogocenne chwile szczęścia i spokoju
Partner
Newsy
Niebanalna i ponadczasowa biżuteria Pandora zachwyca blaskiem
Partner
Nowości
PartyExtra
Małgorzata Rozenek-Majdan uśmiechnięta
Newsy
Małgorzata Rozenek-Majdan
BZ
Julia Wieniawa w neonowej sukience na lato
Newsy
Julia Wieniawa
BZ
Katarzyna Cichopek na 59 Festiwalu w Opolu
Newsy
Katarzyna Cichopek
BZ
Klaudia El Dursi na plaży
TV-Show
Hotel Paradise
BZ
Ślub od pierwszego wejrzenia x-news
TV-Show
Ślub od pierwszego wejrzenia
BZ
Versace wiosna-lato 2022
Fleszstyle
Trendy w koloryzacji włosów na wiosnę i lato 2022. Te odcienie robią mocne wrażenie
Marcelina Zielnik
Gorący trend: Dopamine dressing
Fleszstyle
Dopamine dressing to najgorętszy trend sezonu. Obłędną koszulę w stylu Małgorzaty Rozenek-Majdan kupisz w Sinsay za 39,99
Anna Kusiak
Klaudia Halejcio w najmodniejszych spodniach tego lata. Niemal identyczne kupisz w Sinsay za 35 zł
Newsy
Klaudia Halejcio w najmodniejszych spodniach tego lata. Podobne kupisz w Sinsay za 35 zł
Urszula Jagłowska-Jędrejek
Anna Lewandowska w swetrze za ponad tysiąc złotych
Newsy
Anna Lewandowska w modnym swetrze ponad tysiąc złotych. W Sinsay kupisz podobny za 50 złotych!
Aleksandra Skwarczyńska-Bergiel
Moda uliczna wiosna-lato 2022
Fleszstyle
Najmodniejsze buty na wiosenno-letni sezon. Te modele ma w szafie każda it-girl
Marcelina Zielnik