Anja Rubik twarzą CCC
ONS/AFTERPARTY EXCLUSIVE
Newsy

Anja Rubik została twarzą taniej marki obuwniczej! Mamy pierwsze zdjęcie

Te buty może kupić każdy

Anja Rubik przez lata kariery przyzwyczaiła nas, że bierze udział tylko i wyłącznie w ekskluzywnych projektach. Na swoim koncie ma mnóstwo zrealizowanych kampanii reklamowych dla takich marek jak Giuseppe Zanotti czy Kurt Geiger. Niedawno zaczęła promować własne perfumy. Przypomnijmy: Anja Rubik cała w czerni promuje swoje perfumy. Podkreśliła bardzo szczupłe nogi

Okazuje się, że Anja postanowiła dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Jak udało dowiedzieć się AfterParty.pl, niedawno została więc twarzą marki obuwia i torebek CCC. Ceny w sieciówce są przystępne dla każdego. Gwiazda ze znanym sobie seksapilem eksponuje buty i torby. Warto przypomnieć, że wcześniej twarzą marki był Piotr Adamczyk, Anna Jagodzińska a także świętej pamięci Anna Przybylska.

CCC należy zaś do sieci Quazi, z którą modelka współpracowała już w 2009 roku. Wówczas zaprojektowała specjalną edycję limitowaną butów i torebek.

My jesteśmy tym szczerze zaskoczeni. Oto pierwsze zdjęcie z nowej kampanii z Anją:

Anja Rubik twarzą CCC


Zobacz: Project Runway: Rubik nie jest zadowolona z wyboru Tyszki na jurora. Ostro skomentowała jego udział



Kampania CCC z Anią Przybylską:

Anja Rubik zastąpiła Annę Przybylską w kampanii CCC
ONS
Newsy
Przed Anją Rubik najtrudniejsza kampania reklamowa. Wszystko za sprawą Anny Przybylskiej
"Anja wie, że nie będzie jej łatwo przekonać ludzi"

Anja Rubik nieustannie posądzana jest o niezdrowe odżywianie. Za każdym razem kiedy przylatuje do kraju musi dementować plotki, jakoby była chora na anoreksję. W ostatnim wywiadzie wyznała, że jej sylwetka zupełnie inaczej postrzegana jest za granicą, gdzie smukłe ciało modelki to oznaka profesjonalizmu. Zobacz:  Waga Anji Rubik jest komentowana nie tylko w Polsce Urodę Rubik doceniają także polskie marki, takie jak CCC, która zaangażowała modelkę do nowej kampanii. Nasza informacja wywołała duże zaskoczenie nie tylko wśród fanów gwiazdy, ale też modowych ekspertów . Dotychczas Anja promowała swoją twarzą kolekcje ubrań z największych domów mody. W reklamie butów Rubik zastąpiła piękną Annę Przybylską , a informator Super Expressu stwierdził, że Anja ma świadomość tego, że ciężko będzie jej przebić sukcesy firmy, do których przyczynił się angaż zmarłej aktorki. Anja wie, że nie będzie łatwo przekonać do siebie ludzi. Wie, jak rodacy kochali Anię Przybylską. Jest jednak profesjonalną modelką, reklamuje światowe marki, które sprzedają się jak świeże bułeczki. Tak będzie i tym razem. Ania była przykładem matki Polki, z którą mogły utożsamiać się kobiety. Ale i Anja budzi podziw. W końcu to światowa gwiazda, spełniona modelka, która podróżuje po całym świecie. Niejedna Polka chciałaby być na jej miejscu. Jak wypadnie Anja? Zobacz:  Anja Rubik została twarzą taniej marki obuwniczej! Mamy pierwsze zdjęcie     Kampania CCC z Anną Przybylską:

ONS
Newsy
Anja Rubik została twarzą perfum
Kolejny sukces polskiej modelki

Ilość okładek, na których pojawiła się Anja Rubik jest niezliczona. Tak samo jak ilość kampanii reklamowych, w których wzięła udział. Ostatnio razem ze swoim narzeczonym Sashą Knezevicem , modelka wystąpiła w reklamie perfum Donny Karan DKNY Tym razem Anja została twarzą perfum Elie Saaba . To pierwsze perfumy w historii tego luksusowego domu mody. Elie Saab do tej pory ubierał najbardziej znane kobiety na świecie np. Halle Berry, Scarlett Johansson, czy Rihannę . Także w reklamie debiutanckiego zapachu Saaba, Anja ma na sobie suknię projektu libańczyka. Perfumy trafią na rynek w lipcu. Wtedy przekonamy się jak pachną. daks

rub1.jpg
Newsy
Rubik znów twarzą perfum Fendi
Jak widać jej gwiazda wciąż jasno świeci

Anja Rubik po raz kolejny została twarzą uwodzicielskiego i seksownego zapachu Fendi „ Fan di Fendi ”. Koncepcja reklamy nie zmieniła się od poprzedniej. We wrześniu 2011 roku mogliśmy cieszyć się sukcesem Polki gdy wraz z pięknymi Abbey Lee Kershaw oraz Karmen Pedaru, po raz pierwszy reklamowała perfumy tej włoskiej marki. Jak widać marka Fendi nie dogadała się z Pedaru gdyż na zdjęciach wiosennej kampanii to właśnie jej brakuje. Z pięknego trio został piękny duet. Anja Rubik i Abbey Lee Kershaw doskonale  udźwignęły klimat sesji i godnie promują „Fan di Fendi”. Jak widać Polka wciąż odnosi sukcesy. Cieszy nas to, że wbrew plotkom iż jej passa się już skończyła, ona udowadnia im co innego. Oby tak dalej. jm

Nasze akcje

Poznaj Huawei Mobile Services i ciesz się wyjątkowymi funkcjami w przyjaznym ekosystemie

Partner
kosmetyki-weleda
Fleszstyle

Weleda, czyli pielęgnacja w harmonii z naturą i człowiekiem

Partner
Kosmetyki Neboa
Newsy

Zadbaj o włosy w duchu eko. Jak duży wpływ na planetę ma zawartość naszych kosmetyczek? Będziesz zaskoczona!

Partner
Revitalift Filler L'Oréal Paris
Fleszstyle

Wiele może się zmienić w ciągu 10 lat, ale twoja skóra nie musi! Test linii Revitalift Filler L'Oréal Paris

Partner
Newsy

Stylowy prezent dla mężczyzny? Łączy w sobie design i praktyczność

Partner
Newsy

Kosmetyki, które dbają o ciebie i planetę. Poznaj nową linię przeciwzmarszczkową Laboratorium Kosmetycznego Ava

Partner
Newsy

To zdrowy i ekologiczny nawyk, który pozwoli ci zadbać o siebie i środowisko

Partner
Newsy

Bo należy ci się komfort! Zabiegi EMSELLA i EXILIS ULTRA 360 na nietrzymanie moczu

Partner