Od dwóch sezonów Małgorzata Kożuchowska jest twarzą ekskluzywnej marki Aryton. Wybór ambasadora dla firmy okazał się strzałem w dziesiątkę, gdyż aktorkach od wielu lat uważana jest za ikonę stylu i jedną z najlepiej ubranych gwiazd show-biznesu. Zobacz: Ale ona jest piękna! Modna Kożuchowska na prezentacji kolekcji Aryton

Reklama

Jak dowiedział się "Flesz" marka zamierza kontynuować współpracę z gwiazdą również w przyszłym sezonie. Ponadto magazyn informuje, że w najnowszej jesienno-zimowej kolekcji Arytonu być może znajdą się ulubione modele Kożuchowskiej. Na początku w sprzedaży pojawi się cekinowa bomber jaket (zdjęcie poniżej), w której Małgorzata pojawiła się podczas ostatniej edycji Fashion Weeku w Łodzi. Kurtka nie będzie tania, ma kosztować 1799 złotych.

- Wybierze z naszej kolekcji ubrania, które szczególnie jej się podobają - mówi "Fleszowi" Monika Długokęcka, PR & Marketing Manager Arytonu. Małgosia sama zaproponowała, by włączyć ją do sprzedaży. Zainspirowała nas.

Jak się okazało to nie pierwszy raz kiedy Kożuchowska ma wpływ na kolekcję Arytonu. "Flesz" zdradza, że sukienki, w których aktorka pozowała do pierwszej kampanii, zostały skrócone na jej życzenie, a w aktualnej kolekcji marki znalazła się biała bluzka w jej ulubionym kroju.

Czyżby w niedługim czasie Małgorzata Kożuchowska miała zamiar pójść w ślady Nataszy Urbańskiej i stworzyć własną kolekcję ubrań?

Zobacz: "Natasza projektuje dla kobiet z prowincji"

Zobacz także

Cały artykuł na temat Małgorzaty Kożuchowskiej i jej planów podbojów w świecie mody i na deskach teatru przeczytasz w nowym "Fleszu". Już w sklepach:

Reklama

Małgorzata Kożuchowska robi sobie wyjściowy makijaż:

Reklama
Reklama
Reklama