Tuż po aferze z Agnieszką Szulim tabloidy donosiły, że firma Media Expert zamierza w konsekwencji zerwać umowę z Dodą, która wystąpiła do tamtej pory w dwóch dużych kampaniach reklamowych giganta. Czas szybko pokazał, że niewiele było w nich prawdy, bo niedawno ruszyła kolejna duża kampania z udziałem gwiazdy, tym razem nawiązująca do piłkarskich Mistrzostw Świata. Przypomnijmy: Doda kusi piersiami w reklamie z okazji Mistrzostw Świata. Sexy?

Reklama

Obecność piosenkarki w reklamie nie powinna dziwić. Wszak jej nazwisko od lat generuje olbrzymie zainteresowanie, z którego korzystają nie tylko media, ale i reklamodawcy. Teorię tę potwierdza najnowszy artykuł w "Rzeczpospolitej", który postanowił przyjrzeć się polskiemu rynkowi reklamowemu i gwiazdom, które są angażowane przez duże koncerny do promocji ich produktów. Okazuje się, że w branży decyzja o zatrudnieniu Dody przez Media Expert została odebrana entuzjastycznie.

Firma nie chce wypowiadać się na temat efektów kampanii, ale w branży mówi się o tym posunięciu bardzo pozytywnie. Skok liczby klientów w sklepach był wyraźny, co musiało przełożyć się na wysoką sprzedaż - mówi w rozmowie z "Rzeczpospolitą" konkurent Media Expert.

Kilka dni temu tabloidy donosiły, że w tym roku konto Dody na reklamie Media Expert i koncertach wzbogaci się o ponad milion złotych.

Zobacz: Doda dała ponieść się emocjom. Mamy wideo jak pokazuje piersi na koncercie

Zobacz także
Reklama

Seksowna Doda na koncercie z Tomkiem Lubertem:

Reklama
Reklama
Reklama