Anna Lewandowska pokazała ciążowy brzuszek
Instagram

Anna Lewandowska w bikini chwali się dużym brzuszkiem. To już 6. miesiąc ciąży!

Anna Lewandowska pokazała ciążowy brzuszek
Instagram

Anna Lewandowska niewątpliwie jest inspiracją dla wielu kobiet. Trenerka będąc w drugiej ciąży często publikuje posty odnośnie ćwiczeń i zdrowego odżywiania. Tym razem na swoim Instagramie żona najlepszego polskiego piłkarza zamieściła wpis, w którym przestrzega przed wykonywaniem niektórych ćwiczeń w czasie ciąży! Każda przyszła mama powinna się z tym zapoznać. Ponadto, Ania pochwaliła się kolejnym zdjęciem swojego brzuszka. Jest już naprawdę duży!

Zobacz także: Klara Lewandowska na wakacjach z rodzicami! Robert pokazał zdjęcie, które wzrusza do łez

Anna Lewandowska przestrzega przed wykonywaniem niektórych ćwiczeń w czasie ciąży

Anna i Robert Lewandowscy już niedługo przywitają na świecie swoje drugie dziecko! Ich pierwsza córka Klara także nie może się doczekać, kiedy będzie mogła zobaczyć swojego braciszka lub siostrzyczkę. Ania często zamieszcza wpisy w swoich mediach społecznościowych, dotyczące zdrowego odżywiania czy też odpowiedniego doboru ćwiczeń. Trenerka dzieli się również ważnymi informacjami, które powinna przeczytać każda ciężarna kobieta. Tym razem żona Roberta Lewandowskiego opublikowała wpis, w którym przestrzega przed wykonywaniem niektórych ćwiczeń właśnie w okresie ciąży!

KOLEJNY POST Z CYKLU "CIĄŻA". Planowo, miał pójść po moim powrocie z obozów, ale coraz częściej zadajecie mi pytania o 👉 trenowanie mięśni brzucha w ciąży. Czy robić klasyczne brzuszki angażujące mięśnie proste brzucha? 🤰🏽 Zdecydowanie NIE!!!⛔ Ciąża to nie jest czas na tego typu trening - przestrzega Anna Lewandowska. 

W dalszej części postu czytamy, dlaczego tego typu ćwiczenia są niekorzystne dla ciężarnych. 

1. Mięśnie ciążowego brzucha naturalnie ulegają rozciąganiu, a ćwiczenia dodatkowo spowodują rozejście mięśni prostych brzucha. A mięśnie skośne? Jak wiadomo nie da się ich ćwiczyć bez angażowania mięśni prostych...🤷‍♀️
2. Nie zaleca się także wykonywania ćwiczeń w drugim trymestrze ciąży. Wówczas macica oraz dziecko powiększając się uciska żyłę dolną biegnącą wzdłuż kręgosłupa, co może spowodować niedotlenienie maleństwa (niektóre kobiety mogą czuć dyskomfort oraz zawroty głowy w tej właśnie pozycji) Najbezpieczniejszą pozycją w treningu jest leżenie na boku.
3. Dodatkowo, ćwiczenia mięśni prostych brzucha wymagają parcia zwiększającego ciśnienie w klatce piersiowej (śródpiersiowe) oraz w jamie brzusznej (śródbrzuszne) – mogą spowodować przedwczesny poród, a w pierwszych miesiącach ciąży nawet poronienie. Ćwiczymy jedynie mięśnie głębokie oraz dna miednicy - informuje trenerka.

Ponadto Ania pochwaliła się nowym zdjęciem swojego brzuszka, który jest już naprawdę duży! Z opisu pod zdjęciem wynika, że żona Roberta Lewandowskiego jest już w 6. miesiącu ciąży. Pomimo tego Ania w dalszym ciągu jest niezwykle aktywna. Łączy obowiązki zawodowe z opieką nad Klarą i przygotowuje się do rozwiązania. Cały czas jest także aktywna w mediach społecznościowych i z pewnością każda przyszła mama znajdzie na profilu Ani szereg ważnych informacji, dotyczących porodu i okresu ciąży. 

Podziwiamy Anię za takie zaangażowanie i oczywiście życzymy jej dużo siły i zdrowia! A wy, korzystacie z porad trenerki? 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Z drobnym wyprzedzeniem przygotowałam Wam, drogie przyszłe mamy, bardzo ważny post. KOLEJNY POST Z CYKLU "CIĄŻA". Planowo, miał pójść po moim powrocie z obozów, ale coraz częściej zadajecie mi pytania o 👉 trenowanie mięśni brzucha w ciąży. Czy robić klasyczne brzuszki angażujące mięśnie proste brzucha? 🤰🏽 Zdecydowanie NIE!!!⛔ Ciąża to nie jest czas na tego typu trening z dwóch powodów. (O kresie białej pisałam na blogu www.hpba.pl) 1. Mięśnie ciążowego brzucha naturalnie ulegają rozciąganiu, a ćwiczenia dodatkowo spowodują rozejście mięśni prostych brzucha. A mięśnie skośne? Jak wiadomo nie da się ich ćwiczyć bez angażowania mięśni prostych...🤷‍♀️ 2. Nie zaleca się także wykonywania ćwiczeń w drugim trymestrze ciąży. Wówczas macica oraz dziecko powiększając się uciska żyłę dolną biegnącą wzdłuż kręgosłupa, co może spowodować niedotlenienie maleństwa (niektóre kobiety mogą czuć dyskomfort oraz zawroty głowy w tej właśnie pozycji) Najbezpieczniejszą pozycją w treningu jest leżenie na boku. 3.Dodatkowo, ćwiczenia mięśni prostych brzucha wymagają parcia zwiększającego ciśnienie w klatce piersiowej (śródpiersiowe) oraz w jamie brzusznej (śródbrzuszne) – mogą spowodować przedwczesny poród, a w pierwszych miesiącach ciąży nawet poronienie. Ćwiczymy jedynie mięśnie głębokie oraz dna miednicy. Jeśli kobieta zauważy pierwsze symptomy ROZEJŚCIA SIĘ MIĘŚNI PROSTYCH BRZUCHA, to powinna się skonsultować z lekarzem lub rehabilitantem/fizjoterapeurą i zaczerpnąć fachowej wiedzy jak zatrzymać proces i wzmocnić mięśnie brzucha. ➡️Polecam szczególnie fizjoterapeute uroginekologa🙌🙌🙌🙌🙌 PAMIETAJCIE, ŻE KAŻDA CIĄŻA JEST INNA I POTRZEBUJE INDYWIDUDALNEGO PODEJŚCIA 🙌🙏 Ostrożności nigdy za wiele mamusie ❤️🤰🏽całuje #ann #healthyteam #healthymom #mom #pregnantworkout #pregnant #6monthsoregnant #fit

Post udostępniony przez Anna Lewandowska (@annalewandowskahpba)

  Już za trzy miesiące na świecie pojawi się drugie dziecko Ani i Roberta Lewandowskich!

Anna i Robert Lewandowscy z córką na wakacjach

 

Przeładuj

Mikołaj Roznerski nie spędził walentynek z Adrianą Kalską! Nad ich związkiem zawisły czarne chmury?

zobacz 00:25