Anna Lewandowska pokazała ciążowy brzuszek
Instagram
Newsy

Anna Lewandowska w bikini chwali się dużym brzuszkiem. To już 6. miesiąc ciąży!

Anna Lewandowska na swoim Instagramie opublikowała bardzo ważny wpis, dotyczący ćwiczeń w czasie ciąży.

Anna Lewandowska niewątpliwie jest inspiracją dla wielu kobiet. Trenerka będąc w drugiej ciąży często publikuje posty odnośnie ćwiczeń i zdrowego odżywiania. Tym razem na swoim Instagramie żona najlepszego polskiego piłkarza zamieściła wpis, w którym przestrzega przed wykonywaniem niektórych ćwiczeń w czasie ciąży! Każda przyszła mama powinna się z tym zapoznać. Ponadto, Ania pochwaliła się kolejnym zdjęciem swojego brzuszka. Jest już naprawdę duży!

Zobacz także: Klara Lewandowska na wakacjach z rodzicami! Robert pokazał zdjęcie, które wzrusza do łez

Ania Lewandowska zdradziła, jakim dzieckiem jest Klara... Tego o córce Ani i Roberta mogliście nie wiedzieć!

Anna Lewandowska przestrzega przed wykonywaniem niektórych ćwiczeń w czasie ciąży

Anna i Robert Lewandowscy już niedługo przywitają na świecie swoje drugie dziecko! Ich pierwsza córka Klara także nie może się doczekać, kiedy będzie mogła zobaczyć swojego braciszka lub siostrzyczkę. Ania często zamieszcza wpisy w swoich mediach społecznościowych, dotyczące zdrowego odżywiania czy też odpowiedniego doboru ćwiczeń. Trenerka dzieli się również ważnymi informacjami, które powinna przeczytać każda ciężarna kobieta. Tym razem żona Roberta Lewandowskiego opublikowała wpis, w którym przestrzega przed wykonywaniem niektórych ćwiczeń właśnie w okresie ciąży!

KOLEJNY POST Z CYKLU "CIĄŻA". Planowo, miał pójść po moim powrocie z obozów, ale coraz częściej zadajecie mi pytania o 👉 trenowanie mięśni brzucha w ciąży. Czy robić klasyczne brzuszki angażujące mięśnie proste brzucha? 🤰🏽 Zdecydowanie NIE!!!⛔ Ciąża to nie jest czas na tego typu trening - przestrzega Anna Lewandowska. 

W dalszej części postu czytamy, dlaczego tego typu ćwiczenia są niekorzystne dla ciężarnych. 

1. Mięśnie ciążowego brzucha naturalnie ulegają rozciąganiu, a ćwiczenia dodatkowo spowodują rozejście mięśni prostych brzucha. A mięśnie skośne? Jak wiadomo nie da się ich ćwiczyć bez angażowania mięśni prostych...🤷‍♀️
2. Nie zaleca się także wykonywania ćwiczeń w drugim trymestrze ciąży. Wówczas macica oraz dziecko powiększając się uciska żyłę dolną biegnącą wzdłuż kręgosłupa, co może spowodować niedotlenienie maleństwa (niektóre kobiety mogą czuć dyskomfort oraz zawroty głowy w tej właśnie pozycji) Najbezpieczniejszą pozycją w treningu jest leżenie na boku.
3. Dodatkowo, ćwiczenia mięśni prostych brzucha wymagają parcia zwiększającego ciśnienie w klatce piersiowej (śródpiersiowe) oraz w jamie brzusznej (śródbrzuszne) – mogą spowodować przedwczesny poród, a w pierwszych miesiącach ciąży nawet poronienie. Ćwiczymy jedynie mięśnie głębokie oraz dna miednicy - informuje trenerka.

Ponadto Ania pochwaliła się nowym zdjęciem swojego brzuszka, który jest już naprawdę duży! Z opisu pod zdjęciem wynika, że żona Roberta Lewandowskiego jest już w 6. miesiącu ciąży. Pomimo tego Ania w dalszym ciągu jest niezwykle aktywna. Łączy obowiązki zawodowe z opieką nad Klarą i przygotowuje się do rozwiązania. Cały czas jest także aktywna w mediach społecznościowych i z pewnością każda przyszła mama znajdzie na profilu Ani szereg ważnych informacji, dotyczących porodu i okresu ciąży. 

Podziwiamy Anię za takie zaangażowanie i oczywiście życzymy jej dużo siły i zdrowia! A wy, korzystacie z porad trenerki? 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Z drobnym wyprzedzeniem przygotowałam Wam, drogie przyszłe mamy, bardzo ważny post. KOLEJNY POST Z CYKLU "CIĄŻA". Planowo, miał pójść po moim powrocie z obozów, ale coraz częściej zadajecie mi pytania o 👉 trenowanie mięśni brzucha w ciąży. Czy robić klasyczne brzuszki angażujące mięśnie proste brzucha? 🤰🏽 Zdecydowanie NIE!!!⛔ Ciąża to nie jest czas na tego typu trening z dwóch powodów. (O kresie białej pisałam na blogu www.hpba.pl) 1. Mięśnie ciążowego brzucha naturalnie ulegają rozciąganiu, a ćwiczenia dodatkowo spowodują rozejście mięśni prostych brzucha. A mięśnie skośne? Jak wiadomo nie da się ich ćwiczyć bez angażowania mięśni prostych...🤷‍♀️ 2. Nie zaleca się także wykonywania ćwiczeń w drugim trymestrze ciąży. Wówczas macica oraz dziecko powiększając się uciska żyłę dolną biegnącą wzdłuż kręgosłupa, co może spowodować niedotlenienie maleństwa (niektóre kobiety mogą czuć dyskomfort oraz zawroty głowy w tej właśnie pozycji) Najbezpieczniejszą pozycją w treningu jest leżenie na boku. 3.Dodatkowo, ćwiczenia mięśni prostych brzucha wymagają parcia zwiększającego ciśnienie w klatce piersiowej (śródpiersiowe) oraz w jamie brzusznej (śródbrzuszne) – mogą spowodować przedwczesny poród, a w pierwszych miesiącach ciąży nawet poronienie. Ćwiczymy jedynie mięśnie głębokie oraz dna miednicy. Jeśli kobieta zauważy pierwsze symptomy ROZEJŚCIA SIĘ MIĘŚNI PROSTYCH BRZUCHA, to powinna się skonsultować z lekarzem lub rehabilitantem/fizjoterapeurą i zaczerpnąć fachowej wiedzy jak zatrzymać proces i wzmocnić mięśnie brzucha. ➡️Polecam szczególnie fizjoterapeute uroginekologa🙌🙌🙌🙌🙌 PAMIETAJCIE, ŻE KAŻDA CIĄŻA JEST INNA I POTRZEBUJE INDYWIDUDALNEGO PODEJŚCIA 🙌🙏 Ostrożności nigdy za wiele mamusie ❤️🤰🏽całuje #ann #healthyteam #healthymom #mom #pregnantworkout #pregnant #6monthsoregnant #fit

Post udostępniony przez Anna Lewandowska (@annalewandowskahpba)

  Już za trzy miesiące na świecie pojawi się drugie dziecko Ani i Roberta Lewandowskich!

Anna i Robert Lewandowscy z córką na wakacjach

 

Anna Lewandowska w czerwonym topie
Newsy
"Nie mam do tego talentu" - zdradza Anna Lewandowska. O czym mówi?
"Nie mam do tego talentu" - zdradza Anna Lewandowska. O czym mówi?

Anna Lewandowska zawsze wygląda perfekcyjnie na wielkich wyjściach! Jak sama zdradza, dbają o nią specjaliści - wizażyści, styliści, fryzjerzy. Ale na co dzień nie lubi się malować! Co więcej - w rozmowie z portalem wizaż.pl zdradziła, że ma z tym problem! Jaki? Posłuchajcie koniecznie, co zdradza Anna Lewandowska!  Zobacz także:  Anna Lewandowska marzyła o markowej torebce... Nie uwierzysz, co zrobiła, gdy ją wreszcie kupiła

Kobieta ćwiczy ze sztangą
© Stasique/Fotolia.com
Styl życia
Ćwiczenia izotoniczne pozwalają rzeźbić wybrane partie mięśni
Ćwiczenia izotoniczne polegają na rytmicznym wydłużaniu i kurczeniu mięśni, które są cały czas napięte. Służą zwiększeniu siły i masy mięśni, a także zwiększają ich wytrzymałość. Najpopularniejszymi ćwiczeniami izotonicznymi są przysiady i pompki.

Ćwiczenia izotoniczne polegają na rytmicznym wydłużaniu i kurczeniu mięśni, które są cały czas napięte. Służą zwiększeniu siły i masy mięśni, a także zwiększają ich wytrzymałość. Najpopularniejszymi ćwiczeniami izotonicznymi są przysiady i pompki.   Ćwiczenia izotoniczne występują w większości planów treningowych , choć nie zawsze są wprost tak nazywane. Trudno sobie wyobrazić rozgrzewkę bez przysiadów lub trening siłowy bez unoszenia hantli. Na czym polegają ćwiczenia izotoniczne? Podczas wykonywania ćwiczeń izotonicznych mięśnie pracują dzięki wykonywaniu ruchu w obrębie stawu . Podczas wykonywania np. pompek cały czas napięte są m.in. mięśnie ramion, a podczas ruchów unoszących się i opadających mięśnie te wydłużają się i kurczą. Ćwiczenia izotoniczne mogą działać jednocześnie na wiele partii mięśni , jak wspomniane pompki, lub obejmować tylko jedną, np. unoszenie hantli . Niewątpliwą korzyścią tych ćwiczeń jest fakt, iż do większości nie potrzeba specjalistycznego sprzętu. Ćwiczenia izotoniczne i izometryczne – czym się różnią? Ćwiczenia izotoniczne i izometryczne często są mylone ze względu na podobną nazwę. Mają jednak inne działanie i inaczej się je wykonuje. Podczas gdy ćwiczenia izometryczne polegają na napinaniu i rozluźnianiu mięśni przy nieruchomych stawach, to w ćwiczeniach izotonicznych stawy są w ciągłym ruchu , a mięśnie nieustannie napięte. Efekty wykonywania ćwiczeń izotonicznych Systematyczne wykonywanie ćwiczeń izotonicznych pozwala na: zwiększenie masy i siły mięśni, które są ćwiczone, zwiększenie wytrzymałości mięśni , precyzyjne rzeźbienie wybranych partii ciała. Przykłady ćwiczeń izotonicznych Ćwiczenia izotoniczne mogą obejmować tylko wybrane mięśnie lub całe ich grupy....

kobieta ćwicząca brzuszki
© Jacob Lund/Fotolia.com
Styl życia
Płaski brzuch po ciąży: najefektywniejsze ćwiczenia
Jakie ćwiczenia na brzuch po ciąży są najlepsze? Regularnie i starannie wykonywane na wszystkie partie mięśni brzucha.

Jakie ćwiczenia na brzuch po ciąży są najlepsze? Regularnie i starannie wykonywane na wszystkie partie mięśni brzucha.   Aby szybciej powrócić do formy po porodzie i odzyskać pewność siebie, warto być aktywnym fizycznie na tyle, na ile pozwala na to stan zdrowia i samopoczucie. Kiedy można zacząć ćwiczyć po ciąży Ciąża rozciąga i bardzo osłabia mięśnie brzucha. Systematyczne wykonywanie ćwiczeń na wszystkie grupy mięśni brzucha w połączeniu ze zdrową, dobrze zbilansowaną dietą jest podstawą do odzyskania ich świetnego wyglądu. Nawet jeśli przed ciążą nie byłaś zbyt aktywna fizycznie i dodatkowo karmisz piersią, nie powinnaś obawiać się ćwiczeń na brzuch po ciąży. W zależności od twojego samopoczucia możesz zacząć wykonywać pierwsze, delikatne ćwiczenia już w kilka dni po porodzie naturalnym lub w tydzień po cesarskim cięciu. Początkowo ćwiczenia powinny trwać około 10 minut i nie być zbyt męczące, stopniowo możesz wydłużać czas ich trwania (do około 20 minut) i zwiększać wysiłek. Całe zestawy ćwiczeń możesz wykonywać po połogu czyli półtora lub dwa miesiące po porodzie i około 3 miesiące po przeprowadzonym cesarskim cięciu . Nie zapominaj też o kilkuminutowej rozgrzewce – marszu w miejscu, skłonach, krążeniu bioder i ramion, lekkich przysiadach. Pierwsze ćwiczenia na brzuch w połogu Najprostsze ćwiczenia takie jak różnego rodzaju płytkie brzuszki, wyprosty i krążenia nóg, można wykonywać już w kilka dni po porodzie. Wszystkie można wykonywać na leżąco, nie forsując zbytnio organizmu.  Ćwiczenia na brzuch po ciąży na leżąco Ćwiczenia wykonuj powoli i dokładnie, nie zapominając o oddechu. Zaczynaj od jednej serii po 20 powtórzeń, a gdy nabierzesz wprawy i wzmocnisz nieco mięśnie brzucha, wykonuj po 2 serie każdego z ćwiczeń. Poniższe...

Nasze akcje
Strefa luksusu

Marzysz o sielsko-anielskim relaksie? Znajdziesz go w hotelu Bania!

Partner
materiały prasowe Lenovo
Fleszstyle

Świetna jakość w stylowym opakowaniu. Natalia Szroeder wybrała laptop Lenovo Yoga Slim 7

Partner
rafal-brzozowski
Newsy

Ci uczestnicy „The Voice of Poland” robią karierę muzyczną. Znasz wszystkich?

Partner
fotona-tatuaż
Fleszstyle

Nieudany tatuaż lub makijaż permanentny ? Wiemy, jak się go pozbyć!

Partner
torebka-skoda-hollie-warsaw
Fleszstyle

Barbara Kurdej - Szatan: "Nie miałam pojęcia, że niezabezpieczone drobiazgi mogą uderzyć z taką siłą"

Partner
justyna-steczkowska
Newsy

Justyna Steczkowska ponownie w „The Voice of Poland”! To wyjątkowy czas dla artystki

Partner
Revitalift Filler L'Oréal Paris
Fleszstyle

Wiele może się zmienić w ciągu 10 lat, ale twoja skóra nie musi! Test linii Revitalift Filler L'Oréal Paris

Partner
kosmetyki-weleda
Fleszstyle

Weleda, czyli pielęgnacja w harmonii z naturą i człowiekiem

Partner