Mięśnie

Na czym polega trening GRIT?
Ćwiczenia
modelowanie sylwetki
treningi

Na czym polega trening GRIT?

Krótka, lecz odpowiednio intensywna aktywność fizyczna można zdziałać więcej niż katorżnicze ćwiczenia na siłowni. Świat podbija właśnie trening GRIT - czym jest i jakie przynosi efekty?
Katarzyna Goliat
Jak prawidłowo i w jakim celu rolować mięśnie?
cellulit
treningi
Mięśnie

Rolowanie ciała - w czym pomaga i jak robić to prawidłowo?

Rolowanie ciała stanowi jeden z elementów przygotowania ciała i prewencji przed powstawaniem kontuzji zawodowych sportowców w różnych dyscyplinach. Rolowanie ciała jest polecane również osobom amatorsko wykonującym regularny wysiłek fizyczny. Najlepiej robić to przy pomocy specjalnych wałków i rolek o odpowiednim stopniu twardości.
Marcin Michalewski
Zasady treningu w upalne dni.
Ćwiczenia
ćwiczenia odchudzające
treningi

Sport w upalne dni - trening na zewnątrz czy w sali?

O tym, że trening podczas upalnych dni bywa trudny i uciążliwy wie chyba każda osoba, która regularnie uprawia sport. Intensywny wysiłek fizyczny w wysokiej temperaturze bywa przy tym niebezpieczny, dlatego warto dobrze zaplanować treningi w takim okresie. Możliwości jest dużo - począwszy od ćwiczeń na siłowni, przez siłownie aż po sale sportowe. Każda z tych opcji ma plusy i minusy.
Marcin Michalewski
Squash dla początkujących.
Ćwiczenia
treningi
Mięśnie

Squash - jak nauczyć się grać, ile to kosztuje i jaki wybrać sprzęt?

Squash jest dyscypliną sportową, która w Polsce cieszy się coraz większą popularnością. Sama gra jest dosyć specyficzna, ale jeżeli ktoś szuka sportu, który będzie dostarczał sporo adrenaliny, a przy tym poprawi ogólną formę fizyczną, to powinien spróbować swoich sił w squashu. Podpowiadamy, jak przygotować się do gry, na co zwrócić szczególną uwagę i na jakie wydatki należy się przygotować.
Marcin Michalewski
Regeneracja po treningu.
Ćwiczenia
treningi
Mięśnie

Jak regenerować organizm po treningach w upałach

Uprawianie sportu podczas upałów bywa trudne i niebezpieczne. Oprócz stosowania się do zasad wykonywania ćwiczeń w wysokich temperaturach, dobrze jest również zadbać o odpowiednią regenerację organizmu po treningu. Aby była ona możliwa, należy zwrócić uwagę na żywienie, odpoczynek oraz rozciąganie ciała. Wszystko powinno być dostosowane do rodzaju i częstotliwości ćwiczeń.
Marcin Michalewski
Młoda kobieta ćwiczy na zajęciach barre.
Ćwiczenia
trening
Mięśnie

Ćwiczenia fitness i balet w jednym, czyli barre workout - na czym polega trening?

Barre workout to intensywne i bardzo efektywne ćwiczenia, które angażują całe ciało. Trening wzmacnia mięśnie, poprawia postawę ciała, a także pozwala osiągnąć smukłą sylwetkę. Barre workout to połączenie fitnessu i baletu z elementami klasycznego aerobiku oraz jogi.
Magdalena Bytys
Para młodych ludzi ćwiczy metodą EMS.
Ćwiczenia
Mięśnie
Spalanie kalorii

EMS – trening, który wzmacnia mięśnie, przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej i likwiduje cellulit

Trening EMS wykorzystuje elektrostymulację mięśniową. Pozwala wzmocnić mięśnie i spalić tkankę tłuszczową oraz pozbyć się cellulitu. Efekty EMS pojawiają się już po 4-6 tygodniach. Cena jednego zabiegu to 120-140 zł.
Agnieszka Wadowska
Trening obwodowy
ćwiczenia odchudzające
treningi
Mięśnie

Trening obwodowy – jak i gdzie go ćwiczyć? Proste ćwiczenia z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała!

Trening obwodowy jest rodzajem treningu siłowego, który pozwala w krótkim czasie zredukować tkankę tłuszczową, zwiększyć przyrost masy mięśniowej i wzmocnić wytrzymałość organizmu. Jedną z jego największych zalet jest to, że może być wykonywany zarówno w domu, jak i na siłowni
Marcin Michalewski
Trening na siłowni
odchudzanie
Ćwiczenia
modelowanie sylwetki

Dla kogo jest przeznaczona siłownia, fitness i crossfit? Zalety wszystkich możliwości

Sprzęty w siłowni są na tyle zróżnicowane, że można na nich ćwiczyć każdą partię mięśni. W klubach fitness zapisuje się na taką grupę ćwiczeniową, która odpowiada własnym możliwościom kondycyjnym. Trening crossfit obejmuje 10 różnych aspektów aktywności. Uczęszczają tam osoby chcące zrzucić kilogramy, zadbać o sylwetkę, zmniejszyć poziom stresu lub poprawić kondycję.
Tomasz Delmaczyński
Trening bosu
Ćwiczenia
modelowanie sylwetki
treningi

Co to jest bosu – jak na nim ćwiczyć i jakie daje efekty? Ćwiczenia wzmacniające mięśnie i poprawiające równowagę

Bosu jest przyrządem do ćwiczeń, który wygląda jak połowa piłki z płaską podstawą. Wykorzystując bosu do treningu można wykonywać ćwiczenia na równowagę, balansowanie oraz wzmocnienie i wyrzeźbienie mięśni całego ciała.
Marcin Michalewski
Kobieta ćwiczy mięśnie brzucha
trening
ćwiczenia odchudzające
Mięśnie

Kilka ćwiczeń, które pomogą uzyskać płaski brzuch

Regularnie wykonując ćwiczenia na mięsień prosty brzucha wyszczuplisz ciało. Pozbędziesz się tłuszczu i wyrzeźbisz wymarzoną sylwetkę. Ponadto wesprzesz pracę układów krążenia i trawiennego.
Agnieszka Bąder
Kości dłoni
trening
Mięśnie

Mięśnie dłoni można ćwiczyć nawet bez specjalistycznych urządzeń

Mięśnie dłoni odpowiadają za zginanie, prostowanie, przywodzenie i odwodzenie palców. Znajdują się one po wewnętrznej stronie dłoni. Ćwiczenia tych mięśni pomagają utrzymać pełną sprawność dłoni lub przywrócić ją po urazach. Osoby, które pracują przy komputerze, mogą wykonywać je, aby zapobiec drętwieniu dłoni i palców.
Anna Cholewa
Kobieta ćwiczy przysiady
trening
modelowanie sylwetki
Mięśnie

Najlepsze ćwiczenia na mięśnie dna miednicy

Ćwiczenia mięśni dna miednicy pomagają poradzić sobie z nietrzymaniem moczu, które często dotyka kobiet po porodzie. Mocne mięśnie dna miednicy to także spore odciążenie dla stawów biodrowych, które z wiekiem stają się coraz bardziej podatne na urazy. Mięśnie te pomagają również utrzymać prawidłową postawę ciała.
Anna Cholewa
Kobieta ćwiczy w domu
odchudzanie
modelowanie sylwetki
ćwiczenia odchudzające

3 proste ćwiczenia na mięśnie brzucha, które możesz robić w domu

Ćwiczenia na brzuch dla początkujących to zestaw kilku prostych skłonów, które wzmacniają wszystkie mięśnie brzucha przy okazji trenując mięśnie przykręgosłupowe, mięśnie pośladków i ud.
Joanna Jędrzejczyk
Ćwicząca kobieta
trening
modelowanie sylwetki
Mięśnie

Mięśnie nóg: ćwiczenia na wzmocnienie i wyszczuplenie

Trening na mięśnie nóg to zestaw ćwiczeń wzmacniających, ale i wyszczuplających i kształtujących pośladki, uda i łydki. Wykonując je co drugi dzień wyrzeźbisz nogi, ale również usprawnisz motorykę oraz koordynację ruchową.
Beata Marzec
Nasze akcje
Gwiazdy
Newsy
Chcesz dobrze czuć się we własnej skórze tak, jak największe gwiazdy? Działaj metodą małych kroków!
Partner
Skuteczny trening bez wysiłku? Teraz to możliwe!
Newsy
Skuteczny trening to nie tylko siłownia!
Partner
Weleda
Newsy
Kosmetyki, które łączą tradycję z nowoczesnością. Poznaj je!
Partner