Reklama

Reklama

Będąc córką jednej z najsłynniejszych par na świecie, podpisanie przez North West pierwszego kontraktu modelingowego było tylko kwestią czasu. Teraz, dzięki nowej reklamie Fendi, pięciolatka właśnie stała się twarzą włoskiej marki.

Więcej: To nie fake! Donald Trump spotkał się... z Kim Kardashian! Wiemy o czym rozmawiali

Dziewczynka wystąpiła na zdjęciach ze swoją mamą Kim Kardashian West oraz babcią Kris Jenner. Kampania – za która odpowiada fotograf Marcus Hyde – promuje torebkę Peekaboo włoskiego domu mody przy użyciu hashtagu #MeAndMyPeekaboo.

Więcej: Kim Kardashian po raz pierwszy pokazała zdjęcie córeczki Chicago

Nową kampanię stworzono z okazji dziesiątej rocznicy wprowadzenia na rynek ikonicznej torebki, a zdjęcia mają za zadanie pokazać bliskość pomiędzy bliskimi członkiniami rodziny.

Mat. prasowe

„Występują w prostych i spontanicznych kadrach. Zamiast skupiać się na ich gwiazdroskich wizerunkach, na zdjęciach widzimy ich autentyczną, intymną osobowość", powiedziała marka Fendi w oświadczeniu prasowym. „Kampania jest niczym rodzinny album i dzięki niej mamy wgląd w niepublikowane dotąd aspekty ich relacji".

Więcej: Poznajcie najbogatsze dziewczynki świata: North West i Blue Ivy!

Mat. prasowe

Poza zdjęciami, Fendi wypuściło też krótki film, w którym widzimy West, Kardashian i Jenner spacerujących wzdłuż brzegu basenu i przechadzających się po polu w Los Angeles, a w tle pobrzmiewa utwór Kanyego Westa „Love Lockdown".

Jak wam się podoba pięcioletnia North w roli modelki?

Więcej: Kim z córką i Kanye w Londynie. Kardashianka chyba nie była tego dnia sobą [FOTO]

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama