Party Stories
Doda w zielonej marynarce
Agnieszka Woźniak Starak w białym t-shircie na konferencji Big Brothera
beata-kozidrak
„Hotel Paradise” Ata Postek rozstała się z partnerem, ale już ma nowego! Zdradziła, jak się poznali
Michał Kostrzewski i pozostali jurorzy You Can Dance
Justyna Steczkowska z fanami
Ida Nowakowska prowadzącą "You Can Dance"
Doda
Zarobki stacji telewizyjnych na show
ONS
Newsy

Górniak i Steczkowska, Chylińska czy Urbańska? Która gwiazda zarobiła najwięcej dla stacji?

Są oficjalne dane

Finały wszystkich najważniejszych show za nami. W ubiegłym tygodniu mogliśmy poznać zwycięzców takich show jak "Mam talent", "The Voice of Poland" czy "SuperSTARcie". Każdy z nich dostarczył widzom mnóstwa emocji. Przypomnijmy: Natasza Urbańska wygrała SuperSTARcie. Znana gwiazda podważyła jej umiejętności

Po ich odpadnięciu każda ze stacji zaczęła analizować wyniki oglądalności poszczególnych programów i wpływy z reklam. Jak podają wirtualnemedia.pl najwięcej dla swojej stacji, bo aż 48,3 mln złotych zarobił Mam Talent w TVN. Jego średnia oglądalność wynosiła 3,38 mln, czyli co prawda o 200 tysięcy widzów mniej niż w zeszłym sezonie, ale to nie przeszkodziło zająć stacji pierwszego miejsca w paśmie. Finałowy odcinek obejrzała zaś rekordowa liczna osób - aż 3,92 mln. TVN zdecydował się na kolejną edycję.

Zobacz: Zwycięzca Mam Talent odwiedził DDTVN. Towarzyszył mu wychowawca z Domu Dziecka

W tym sezonie The Voice of Poland zatrudniło dwie największe diwy polskiej sceny - Edytę Górniak i Justynę Steczkowską. Ta decyzja była opłacalna. Piąty sezon show oglądało średnio 1,93 mln osób, co dało TVP 2 aż 13,28 mln zł wpływów z reklam. Najsłabiej zaś wypadło "SuperSTARcie" - średnia oglądalność nowego show, podobnie jak jego finału, to tylko 1,1 mln widzów, a wpływy reklamowe wyniosły zaś 8,2 mln zł.

Które z show oglądaliście najchętniej?

Zobacz: Syn Steczkowskiej pomógł wygrać Nizio w The Voice. Ola: Pieniądze wydam na...



Finał The Voice of Poland:

Oglądalność "SuperSTARcia"
ONS
Newsy
SuperSTARcie miało fatalną oglądalność. Teraz sytuacja trochę się zmieniła
Mocny spadek innego show

Nowy program " SuperSTARcie " miało być hitem TVP 2. Niestety, po pierwszych kilku odcinkach jego oglądalność dramatycznie spadała. Nie pomagały nawet wielkie gwiazdy, które co tydzień pojawiały się w show. Przypomnijmy: "SuperSTARcia" już nic nie uratuje. Jest gorzej niż tydzień temu Sytuacja wygląda teraz trochę inaczej. Odkąd hitowy "Taniec z Gwiazdami" i "Twoja Twarz Brzmi Znajomo" zakończyły swoją jesienną emisję, na ich braku zyskało właśnie SuperSTARcie, które obejrzało aż 1,36 mln widzów . Kilka tygodni wcześniej było to zaledwie nieco ponad 700 tysięcy. Ogromny spadek zaliczył "Mam talent", który przyciągnął tylko 2,68 mln widzów, czyli aż o 800 tysięcy mniej niż w zeszłym tygodniu. The Voice of Poland może pochwalić się za to prawie 2 mln widzów. Który z show oglądaliście najchętniej? Zobacz: Okrągła Sadowska w "SuperSTARciu". Ciążowy brzuszek coraz bardziej widoczny Gwiazdy w półfinale The Voice of Poland:

Wyniki oglądalności programów rozrywkowych
ONS
Newsy
MBTM, The Voice czy X-Factor? Polacy wybrali najlepszy talent-show
Która gwiazda przyciągnęła najwięcej widzów?

Za nami finały wszystkich programów, które wiosną pojawiły się na antenach największych stacji telewizyjnych w Polsce. Tegoroczna wiosna została zdominowana przez programy rozrywkowe, które niezależnie od pory, przyciągały miliony widzów przed telewizory. Hitem okazały się propozycje Polsatu - "Taniec z Gwiazdami" oraz "Twoja Twarz Brzmi Znajomo" w których udział brały największe gwiazdy. Przypomnijmy: Polacy wybrali najchętniej oglądaną stację. Wybór jest zaskakujący Nie można jednak zapomnieć o programach talent-show, które są szansą dla młodych wokalistów, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z muzyką. Wiosną mogliśmy wybierać między "The Voice of Poland" (TVP2), "Must Be The Music. Tylko muzyka" (Polsat) oraz "X-Factor" (TVN). Oficjalne wyniki oglądalności po raz kolejny pokazały wyższość Polsatu nad konkurencją, bowiem właśnie show tej stacji było najchętniej oglądane.  W okresie od 2 marca do 25 maja 2014 roku, program śledziło średnio 2,48 mln osób.Na drugim miejscu znalazł się "X-Factor 4" ze średnią widownią 2,18 mln widzów. Najmniej widzów zgromadził "The Voice" - tutaj widownia wynosiła 2,15 mln widzów. Tak samo wygląda kolejność jeśli chodzi o wpływy z reklam. Warto dodać, że była to już siódma edycja programu "Must Be The Music" i z pewnością nie ostatnia, bowiem stacja już zapowiedziała ósmą odsłonę. Cieszycie się? Zobacz: Zaskoczenie w finale "Must Be The Music". Kora pojawiła się w...     Finał "Must Be The Music":

Oglądalnośc programów telewizyjnych
ONS
TV-Show
"TzG", "Rolnik szuka żony" czy "Mam Talent"? Poważne zmiany w rankingu oglądalności
Które show przyciąga najwięcej widzów?

Cotygodniowy ranking oglądalności największych programów telewizyjnych budzi wiele emocji wśród wszystkich fanów. Od dwóch tygodni bezkonkurencyjny zostaje " Rolnik szuka żony ", który strącił z pozycji lidera " Taniec z Gwiazdami ". Bardzo dobrze radził sobie również " Mam talent ". Przypomnijmy: "TzG" i "Rolnik szuka żony" hitami weekendu. Bezkonkurencyjny okazał się... Jak było w ubiegły weekend? Niezagrożone pozostaje nowe reality-show TVP 1 o rolnikach, które przyciąga aż 3,73 mln widzów. Co ciekawe, na drugą pozycję wskoczył "Mam talent" z 3,6 mln widzów. Niewiele mniejszym wynikiem może pochwalić się taneczne show Polsatu - 3,58 mln widzów, co daje mu ostatnie miejsce na podium. Co z innymi programami? "Twoja Twarz Brzmi Znajomo" przyciąga 2,61 mln osób, Must be the Music - 2,54, zaś The Voice of Poland - 2,07 mln. A wy które z show oglądacie najchętniej? Zobacz: Kayah nie uratowała "SuperSTARcia". Oglądalność coraz bardziej dramatyczna Kim jest Marta Manowska z "Rolnik szuka żony?"

Nasze akcje
Delia My Cream
Styl życia

Krem idealnie dopasowany? Zrób go sama, z Delią to łatwe!

Partner
Macchia marki Tubądzin - wystrój we włoskim stylu
Styl życia

Mieszkanie inspirowane słoneczną Italią. Styl, który pokochały gwiazdy!

Partner
lenor-fresh-air-efect
Fleszstyle

Jak urządzić wnętrze, by zawsze zachwycało świeżością?

Partner
dax-cashmere-podklad-moon-blink
Fleszstyle

Klaudia El Dursi i Marcelina Zawadzka pokochały ten drogeryjny podkład i bazy pod makijaż!

Partner
Motorola moto g100
Styl życia

Uwielbiasz spędzać czas z przyjaciółmi? Wiemy, co zrobić, żeby te spotkania dawały ci jeszcze więcej radości!

Partner