Małgorzata Rozenek kończy z wizerunkiem Perfekcynej Pani Domu. Dała temu dowód na promocji płynów
Małgorzata Rozenek kończy z wizerunkiem Perfekcynej Pani Domu. Dała temu dowód na promocji płynów
Gwiazda wystąpi w nowej kampanii reklamowej
1 z 16
W ostatnim tygodniu listopada TVN wyemitował pożegnalny odcinek polskiej "Perfekcyjnej Pani Domu". Chociaż program okazał się gigantycznym hitem, który przyćmił nawet swój brytyjski pierwowzór, zdecydowano o zakończeniu produkcji kolejnych sezonów. Fani Małgorzaty Rozenek nie powinni mieć jednak powodu do płaczu, bo już na wiosnę powróci z nowym show "Hotel Hell" (czytaj więcej), który w Wielkiej Brytanii czy Stanach Zjednoczonych jest takim samym hitem jak u nas np. "Kuchenne Rewolucje".
Dla Rozenek rozstanie się z Perfekcyjną jest też dobrą okazją do zmiany wizerunku. Najlepszym tego dowodem są zdjęcia z weekendowej konferencji płynów do pielęgnacji podłóg.
Po sukcesie kampanii marki Sidolux z udziałem Małgorzaty Rozenek (pisaliśmy o tym jako pierwsi), zdecydowano się na przedłużenie współpracy. Tym samym gwiazda w 2015 roku znów będzie uśmiechać się z telewizora i bannerów polecając środki chemiczne. Zanim to jednak nastąpi, Małgorzata przed świętami udała się na spotkanie promocyjne. Pierwszym przystankiem była łódzka Manufaktura.
Rozenek na konferencji podkreśliła piękne nogi zakładając długie kozaki do krótkiej sukienki. Widać, że zrzucenie białej rękawiczki zdecydowanie jej służy, a nowy, jeszcze bardziej seksowny wizerunek coś czujemy, że zyska nowe grono sympatyków.
2 z 16
3 z 16
4 z 16
5 z 16
6 z 16
7 z 16
8 z 16
9 z 16
10 z 16
11 z 16
12 z 16
13 z 16
14 z 16
15 z 16
16 z 16