Reklama

Reklama

Gucci po raz kolejny podważa stareotypy dotyczące branży mody. Po kampaniach inspirowanych czarnym ruchem muzycznym northern soul, barokowymi portretami czy „Sądem Ostatecznym" Memlinga (nie wspominając o modelkach trzymających pod pachą repliki własnch głów z pokazu na jesień/zimę 18), jeśli istnieje jedna marka, która swoją identyfikacją wizualną wyróżnia się na tle branży – jest to Gucci.

Więcej: Zobaczcie nową streetwearowąkolekcję Gucci inspirowaną grafitti!

Mat. prasowe

Dziennik WWD poinformował dzisiaj, że marka rusza dzisiaj z nową kampanią zegarków i biżuterii. Jej twarz? 88-letnia aktorka Tippi Hedren.

Więcej: Giorgio Armani krytykuje ostatni pokaz Gucci! Modele z odciętymi głowami to dla niego zbyt dużo?

Mat. prasowe

W nowym filmiku, który Gucci wypuściło na swoich kanałach spolecznościowych, Herden – gwiazda filmów takich jak „Ptaki" czy „Marnie" Hitchcocka wcieliła się w rolę wpatrującej się w kryształową kulę wróżbitki w ciemnym, bohato ozdobionym buduarze znajdującym się tuż przy głównej autostradzie. Cały filmik utrzymano w sennym, złowieszczym klimacie kojarzącym się z „Twin Peaks" Davida Lyncha.

Więcej: Najnowsze projekty Gucci pokochają wszyscy miłośnicy czworonogów! Zobaczcie niezwykłą psią kolekcję wielkiego domu mody

Dłonie aktorki są obwieszone biżuterią włoskiej marki, podczas gdy przepowiada przyszłość parze młodych klientów, również ubranych od stóp do głów w połyskujące błyskotki. „Wszystkie wasze marzenia się spełnią", wróży Hedren. Taką wróżbitkę odwiedzilibyśmy z przyjemnością!

Więcej: We Florencji otwarto Gucci Garden! Muzeum, sklep i… restaurację w jednym!

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama