Marina i inne fashionistki płacą 2500 zł za t-shirt Gucci! Teraz powstała nowa wersja... ZDJĘCIA
Marina i inne fashionistki płacą 2500 zł za t-shirt Gucci! Teraz powstała nowa wersja... ZDJĘCIA
1 z 11
Marina, Jessica Mercedes, Maffashion i wiele innych fashionistek ma już w swojej szafie słynne logo w Gucci! Choć cena słynnego już t-shirtu jest naprawdę wysoka - trzeba za niego zapłacić 590 dolarów, czyli niecałe 2500 zł - coraz więcej gwiazd, modelek i blogerek pokazuje się w tej koszulce. Maffashion poszła nawet o krok dalej. Co zrobiła?
Zobacz: Doda pokochała t-shirt od Diora - z przesłaniem! Znaleźliśmy koszulki w tym stylu już od 25 zł
T-shirt z wielkim logo noszą i mężczyźni, i kobiety, jednak ten sam model w wersji męskiej kosztuje mniej - "zaledwie" 1700 zł... Ogromna popularność sprawiła, że dyrektor kreatywny Gucci - Alesandro Michele - postanowił stworzyć nową wersję t-shirtu - pokazał ją na Tygodniu Mody w Mediolanie. Czy będzie sprzedawać się równie dobrze?
2 z 11
Marina pochwaliła się swoją koszulką na imprezie znanej marki kosmetycznej (Na tym samym evencie pojawiła się też Paulina Krupińska. Jak wygląda w ciąży?) - od stóp do głów ubrana była w rzeczy od projektantów!
3 z 11
T-shirt z logo Gucci zestawiła z beżowymi szwedami Off-White i dżinsowym płaszczem Roberto Cavalli. Do tego biżuteria Anki Krystyniak i ANNI LU.
4 z 11
Jessica Mercedes jako pierwsza w Polsce pochwaliła się t-shirtem Gucci.
5 z 11
Zamiast popularnego t-shirta Maffashion wybrała bluzę z wielkim logo. Cena to...
6 z 11
ok. 7500 zł!
7 z 11
Jedna z najpopularniejszych blogerek i fashionistek na świecie - Chiara Ferragni - w t-shircie Gucci.
8 z 11
Tak słynna koszulka prezentowała się na wybiegu.
9 z 11
T-shirt można kupić na oficjalnej stronie Gucci - ok. 2500 kosztuje wersja damska, męska zaś - ok. 1700 zł.
10 z 11
W nowym sezonie popularny t-shirt zmienił się w koszulkę bez rękawów, za to z dodatkowym napisem...
11 z 11
Common sense is not that common to lekko przerobiony cytat z Voltaire'a: Common sense is not so common (Zdrowy rozsądek nie jest tak powszechny). Czyżby włoski dom mody chciał zakpić z fashionistek płacących 2500 zł za t-shirt?