Reklama

Polsat przygotował na ten sezon wiele nowości, które miały zainteresować widzów. Nie wszystkie produkcje jednak spodobały się fanom stacji. Choć Edward Miszczak jeden z programów zapowiadał jako prawdziwy hit, okazało się, że się mylił. Obraz nie przyciągnął przed ekrany ludzi, przez co nie będzie kontynuowany.

Reklama

"Temptation Island Polska" znika z anteny

Wraz z przejściem Edwarda Miszczaka do Polsatu, w produkcjach stacji miał pojawić się powiew świeżości. Dyrektor programowy dzieli się swoimi pomysłami i wprowadza nowe show, ale nie wszystkie jego inicjatywy kończą się sukcesem. Przykładem jest "Temptation Island Polska", który był zapowiadany, jako hit jesiennej ramówki. Okazało się, że ostatni odcinek flagowego show nie zgromadził nawet 100 tys. widzów i nie będzie kontynuowany.

Zobacz także: Znamy uczestników "Temptation Island Polska". Poznajcie pary

"Temptation Island Polska" prowadził Michał Figurski. W tym kręconym na Krecie programie wzięły udział cztery pary, które trafiły na tytułową "wyspę pokus", aby poddać próbie swój związek. Na miejscu partnerzy zostali rozdzieleni i trafili do innych domów. Następnie do willi kobiet dołączyli single, a do mężczyzn — singielki. Co kilka dni każdy z będących w związku uczestników oglądał nagrania swojej drugiej połówki. W ten sposób mogli sprawdzić, czy są im wierni, a następnie zdecydować czy pozostają w dotychczasowym związku, rozpoczynają nowy czy odchodzą z programu bez partnera. Choć przebieg show w pewien sposób przypomina "Hotel Paradise" czy "Love Island", to nie przyciągnęło ono przed ekrany podobnej ilości widzów. Z danych Nielsena wynika, że pierwsze trzy odcinki "Temptation Island Polska", pokazane w środy o godz. 21:10, oglądało 230 tys. widzów, czyli zdecydowanie poniżej średniej stacji.

MATEUSZ GROCHOCKI/Dzien Dobry TVN/East News

Zobacz także: Edward Miszczak potwierdził pracę nad śniadaniówką. Czy pojawi się w niej Kinga Rusin?

Reklama

Później program przeniesiono na inną godzinę, jednak o 23:10 widownia spadła jeszcze bardziej i szósty odcinek zgromadził zaledwie 79 tys. widzów. Finalnie średnia oglądalność po sześciu wieczorach to - jak podają "Wirtualne Media" - 160 tysięcy. Chociaż jeszcze niedawno Polsat rozważał realizację kolejnej edycji, teraz wiadomo, że do tego nie dojdzie, gdyż show ma wyniki poniżej oczekiwań stacji.

Pawel Wodzynski/East News
Reklama
Reklama
Reklama