Monika Olejnik w kampanii przeciwko rakowi
ONS/Instagram
Newsy

Monika Olejnik jak Rita Ora. Została pierwszą polską gwiazdą akcji SmearForSmear

Pochwaliła się zdjęciem z rozmazaną szminką

Na całym świecie pojawiają się coraz to nowe kampanie, mające na celu niesienie pomocy najbardziej potrzebującym lub propagowanie jakiś idei. Niedawno furorę w sieci robiło Ice Bucket Challenge, do którego włączyły się również gwiazdy. Cała akcja miała pomóc osobom chorym na stwardnienie rozsiane. Zobacz: Monika Olejnik zrobiła splasha. Nominowała swojego największego wroga 

Dzisiaj pisaliśmy o innej popularnej internetowej akcji z rozmazaną szminką, w której udziały wzięły m.in. Rita Ora i Georgia May Jagger. Gwiazdy w ten sposób propagują badania cytologiczne, które pozwalają wykryć groźnego dla kobiet raka szyjki macicy. Pomysłowdawczynie wymyśliły prosty sposób, aby zwiększyć zainteresowanie społeczństwa tym problemem. Wystarczy na portalu społecznościowym dodać fotografię z rozmazaną szminką i otagować je #SmearForSmear. Akcja ta staje się coraz popularniejsza w Polsce, a jako pierwsza dołączyła do niej dziennikarka, Monika Olejnik, zamieszczając fotkę na Facebooku z podpisem nawołującym do odwiedzenia lekarza:

Co roku rak szyjki macicy jest diagnozowany u 3,5 tys. Polek. Połowa przegrywa walkę z chorobą - większość tylko z powodu zbyt późnej diagnozy. Cytologię można zrobić bezpłatnie. Dziewczyny, badajcie się! #SmearForSmear.

Inne gwiazdy powinny brać przykład.

Zobacz: Nowa akcja z gwiazdami podbija światowy internet. Najpierw był Ice Bucket Challenge, a teraz...
 






 

Marcelina Zawadzka w kampanii bielizny:

#SmearForSmear - kampania promująca badania cytologiczne. Gwiazdy z rozmazaną szminką na ustach
Newsy
Nowa akcja z gwiazdami podbija światowy internet. Najpierw był Ice Bucket Challenge, a teraz...
Przyszła moda na rozmazane szminki

Gwiazdy chętnie biorą udział w różnego rodzaju akcjach charytatywnych i kampaniach społecznych. Większość z nich jest dumna, że ich znane nazwisko może komuś pomóc. Ostatnio Wojciech Szczęsny i Robert Lewandowski pojawili się w ciekawym spocie "Wyloguj się", który miał pokazać, że siedzenie przed komputerem to nie jest jedyny sposób na zabicie nudy . Zobacz:  Szczęsny i Lewandowski w nowej kampanii. Ostrzegają przed poważnym uzależnieniem Za Oceanem tego typu projekty również są mile widziane, a ostatnio internet zalewają zdjęcia kobiet z rozmazanymi szminkami w okolicach ust. To element kampanii społecznej promującej badania cytologiczne, które są obecnie najskuteczniejszą formą obrony przed rakiem szyjki macicy. Fotrografie które zamieszczane są zazwyczaj na Instagramie i Facebooku należy oznaczyć hasztagiem #SmearForSmear i nominować do tego samego swoich znajomych. Na tej samej zasadzie co Ice Bucket Challenge. Pomysłodawczynie akcji chcą, aby na badania zgłaszało się więcej kobiet, ponieważ jak na razie jest to tylko niewielki procent. Do akcji włączyły się już modelka Georgia May Jagger i wokalistka Rita Ora . Czekamy na polskie akcenty. Zobacz:  Ulubieniec Hollywood pokonał RAKA: Nie bądźcie tacy głupi jak ja     Tak wyglądała akcja Ice Bucket Challenge z polskimi gwiazdami:

Joanna Brodzik krytykuje splasha
ONS
Newsy
Brodzik wkurzyła się za nominację do splasha. Poniżyła innych celebrytów
Ostry wpis aktorki

Moda na splasha zdaje się nie mieć końca. Zabawa powróciła niedawno do polskiego show-biznesu w formie zaproponowanej przez Amerykanów czyli Ice Bucket Challenge, polegająca na oblewaniu się wiadrem lodu, ale też wpłacaniem pieniędzy na fundacje charytatywne - w domyśle na te dofinansowujące leczenie stwardnienia zanikowego bocznego. Gwiazdy coraz częściej decydują się też na przyjęcie wyzwania przed kamerami telewizyjnymi. Przypomnijmy: Młynarska namówiła ciężarną Zielińską na splasha. Zrobiła to na wizji Zaproszenie do zabawy dostała również Joanna Brodzik . Aktorka nie zamierza jednak go podejmować, co więcej - wystosowała na Facebooku specjalny post, w którym wyjaśnia, dlaczego nie obleje się wodą. Nie szczędzi przy tym ostrych słów innym celebrytom, którzy zaangażowali się w splasha. Brodzik jest zdania, że epatowanie dobroczynnością jest w bardzo złym guście, a ona nie potrzebuje się chwalić wspieraniem potrzebujących, bo robi to niezmiennie już od dwudziestu lat.   Dostalam wlasnie wezwanie do "splash". Oto moja odpowiedz: Od prawie 20 lat sprawy osob niepelnosprawnych sa mi bardzo bliskie. Niemniej epatowanie "dobroczynnoscia" i "dobrymi uczynkami" uwazam za szczyt obciachu i kabotynizmu. Wiem kim jestem,komu pomagam i dlaczego. Nie bede w tej sprawie polewac glowy woda,ku uciesze anonimowej gawiedzi. A kto chce pomoc,niech sie rozejrzy dookola siebie. Na pewno obok jest ktos, kto pomocy potrzebuje - czytamy na jej Facebooku. Brodzik dodaje też, że zna osoby, które zmagają się z ALS i zachęca do wpłat na konta odpowiednich fundacji, a nie puste oblewanie wodą.   Wsrod moich niepelnosprawnych Przyjaciol,sa i tacy,ktorzy zmagaja sie ALS. Znam dobrze Ich problemy. Daje tylko odpor "beztroskim" i proznym wystapieniom w tak waznej sprawie,jaka jest pomoc niepelnosprawnym. Wysylajcie datki i nie lejcie wody. Doslownie i w przenosni -...

Aneta Zając w akcji Wake Up Call
ONS
Newsy
Najpierw był splash, teraz Wake Up Call. Zając pierwszą polską gwiazdą w nowej akcji
Ta moda przyszła z zagranicy

Portale społecznościowe okazały się w ostatnich miesiącach doskonałą platformą do promocji różnych charytatywnych inicjatyw, którym przewodziły gwiazdy, tak chętnie udzielające się na Instagramie czy Facebooku. W wakacje rządził Ice Bucket Challenge, choć nie wszyscy celebryci byli tej idei przychylni. Przypomnijmy: Brodzik wkurzyła się za nominację do splasha. Poniżyła innych celebrytów Teraz przyszedł czas na nową modę, która tym razem przyszła z Wielkiej Brytanii. Akcja zatytułowana "Wake Up Call" i ma bardzo prostą zasadę. Wystarczy zrobić sobie selfie bez makijażu, zaraz po przebudzeniu i wrzucić to do sieci - jednocześnie wspierając konto komitetu UNICEF. Zebrane fundusze mają zostać przeznaczone na pomoc dzieciom z Syrii, od kilkunastu miesięcy ogarniętej wojną. Pierwszą polską gwiazdą, które wzięła udział w tej akcji jest Aneta Zając . Weźmiecie udział? Tak po przebudzeniu wygląda Aneta, a podobną fotkę wrzuciła już m.in. Naomi Campbell . Zobacz: Zając była podekscytowana wizytą w Hell''s Kitchen. Nie będzie jej najlepiej wspominać   Aneta Zając w ślubnej stylizacji na imprezie:

Nasze akcje

Poznaj Huawei Mobile Services i ciesz się wyjątkowymi funkcjami w przyjaznym ekosystemie

Partner
kosmetyki-weleda
Fleszstyle

Weleda, czyli pielęgnacja w harmonii z naturą i człowiekiem

Partner
Kosmetyki Neboa
Newsy

Zadbaj o włosy w duchu eko. Jak duży wpływ na planetę ma zawartość naszych kosmetyczek? Będziesz zaskoczona!

Partner
Revitalift Filler L'Oréal Paris
Fleszstyle

Wiele może się zmienić w ciągu 10 lat, ale twoja skóra nie musi! Test linii Revitalift Filler L'Oréal Paris

Partner
Newsy

Stylowy prezent dla mężczyzny? Łączy w sobie design i praktyczność

Partner
Newsy

Kosmetyki, które dbają o ciebie i planetę. Poznaj nową linię przeciwzmarszczkową Laboratorium Kosmetycznego Ava

Partner
Newsy

To zdrowy i ekologiczny nawyk, który pozwoli ci zadbać o siebie i środowisko

Partner
Newsy

Bo należy ci się komfort! Zabiegi EMSELLA i EXILIS ULTRA 360 na nietrzymanie moczu

Partner