Margaret została twarzą ulubionej marki Justina Biebera i Rihanny
Margaret została twarzą ulubionej marki Justina Biebera i Rihanny
Kolejny wielki sukces polskiej gwiazdy
1 z 9
Margaret przebojem wdarła się na polski rynek muzyczny, ale niewiele osób wie, że wokalistka z powodzeniem prowadzi też modowego bloga. Ostatnio przyznała, że miałaby ochotę na rozbieraną sesję, którą chętnie umieściłaby właśnie na nim. Przypomnijmy: Chciałabym rozbierane zdjęcia, nagość jest piękna
Z niebanalnej urody i charyzmy Margaret postanowiła skorzystać polska marka "Local Heroes", która zasłynęła tym, że jej ubrania noszą największe światowe gwiazdy - Justin Bieber, Rihanna czy Rita Ora. Efektem współpracy jest zwariowana, kolorowa i zabawna sesja zdjęciowa promująca słynne już t-shirt "WTF" czy "Last clean t-shirt". Na zdjęciach widzimy Margaret robiącą słodkie i szalone miny np. w basenie pełnym żelków.
Kampania dla "Local Heroes trwała 2 dni. Na planie było bardzo śmiesznie, a żelki jedliśmy przez kolejny miesiąc (śmiech) - zdradziła w rozmowie z AfterParty.pl Margaret
W naszej galerii zdjęcia ze wspomnianej kampanii piosenkarki dla "Local Heroes". Podoba wam się w takiej odsłonie?
2 z 9
3 z 9
4 z 9
5 z 9
6 z 9
7 z 9
8 z 9
9 z 9