Party Stories
Magdalena Narożna w zielonej sukience
Donatan o udziale Eweliny Lisowskiej w reklamie Media Expert
ONS
Newsy

Donatan o reklamie z Lisowską: Sprzedała ten numer do reklamy i...

Użył mocnych słów

Reklama z Eweliną Lisowską wzbudziła takie zainteresowanie i jednocześnie wywołała bardzo dużo nieprzychylnych komentarzy, że głos w tej sprawie zabrała artystka, która raczej nie komentuje takich doniesień. Wyznała, że nie wie o co tyle szumu i żeby ludzie nie oglądali, jeśli im się nie podoba. Poruszenie nie ustawało w dalszym ciągu i na ten temat wypowiedziała się nawet sieć sklepów Media Expert. Zobacz: Internauci mieli dość reklam z Lisowską. Sieć sklepów podjęła już pewne kroki

Negatywnych komentarzy nie rozumie producent muzyczny, Donatan. Muzyk stanął w obronie młodej artystki i podzielił się swoją opinią na Facebooku. Jak zawsze szczery podkreślił, że Lisowska zrobiła dobrą piosenkę, która została wykorzystana w reklamie, więc może cieszyć się podwójnie, ponieważ zarobiła dwa razy na jednym utworze. Oczywiście dogryzł też wszystkich tym, którzy nie są zadowoleni z emisji tych reklam. Zrobił to w swoim stylu:

Większość krytykuje udział Eweliny Lisowskiej w reklamie..a ja przeciwnie uważam że to dobra decyzja. MASZ OKAZJĘ TO KORZYSTAJ! Dziewczyna zrobiła hita, zarobiła na nim dobry sos, potem sprzedała ten numer do reklamy i zarobiła kolejny raz. I bardzo dobrze! A ta banda narzekających frustratów siedząca przed TV cały dzień i pierdząca w fotel będzie oglądała tę reklamę do zajebu a na taki hajs jak zarobiła Ewelina popatrzeć będą mogli tylko grając w Eurobiznes. AMEN

Macie podobne zdanie?

Zobacz: Lisowska zastąpiła Dodę w reklamie. Swoje spoty uważa za lepsze
 




 

Plejada gwiazd na Sylwestrze w Gdyni:

Komentarze
Zapraszamy do dyskusji
Czekamy na Twoją opinię w tym temacie. Dołącz do dyskusji!
Ewelina Lisowska będzie reklamować lalkę Barbie
ONS
Newsy
Ewelina Lisowska jako lalka Barbie. Ile zarobi na nowym kontrakcie reklamowym?
„Barbie - włączamy niskie ceny”?

Kilka miesięcy temu o Ewelinie Lisowskiej mówili wszyscy. Działo się tak za sprawą głośnej kampanii reklamowej z jej udziałem. Piosenkarka reklamowała wówczas sieć sklepów Media Expert. Lisowska wykorzystała w nim swój największy przebój " W stronę słońca " przerobiony na potrzeby reklamy. Niestety spot z Lisowską wzbudził wiele negatywnych komentarzy . Wśród osób, które nie były zachwycone reklamą, znalazła się Karolina Korwin Piotrowska. Zobacz: Korwin Piotrowska o Lisowskiej: Zjechała swój jedyny przebój. Bidna reklama Okazuje się, że Ewelina Lisowska podpisała kolejny kontrakt reklamowy. Tym razem będzie promować... lalkę Barbie! Jak donosi „Fakt” Lisowska zgarnie za to 200 tysięcy złotych! Umowa z marką Mattel została podpisana na pół roku . W jej ramach Ewelina pojawi się w reklamie lalki „Barbie: rockowa księżniczka”, wystąpi też na imprezach promocyjnych związanych z filmem o tym samym tytule  - zdradził informator tabloidu. Co więcej, sama Ewelina Lisowska weźmie udział w projektowaniu lalki, która będzie mieć wygląd wokalistki. Kupilibyście dziecku lalkę, która wyglada jak  Ewelina Lisowska? My tak, pod warunkiem, że nie będzie „włączać niskich cen”.  Zobacz: Nie pije kawy i ma 50 par butów. Czego nie wiecie o Ewelinie Lisowskiej. Zobacz: Donatan o reklamie z Lisowską: Sprzedała ten numer do reklamy i...

Ewelina Lisowksa w Media Expert
ONS
Newsy
Reklama z Lisowską budzi mieszane uczucia. Ile razy została wyemitowana w telewizji?
Są oficjalne dane

Chyba żadna reklama nie wywołała ostatnio tak wielkiego zainteresowanie jak spoty Media Expert z Eweliną Lisowską . Kampania podzieliła fanów piosenkarki na dwa obozy - tych co mieli dość reklam w telewizji, i tych, którym w ogóle nie przeszkadzała. Więcej jednak było hejterów, dlatego też sieć sklepów postanowiła coś z tym zrobić. Przypomnijmy: Internauci mieli dość reklam z Lisowską. Sieć sklepów podjęła już pewne kroki Antyfani Lisowskiej mieli za złe marce, że reklama z nią jest emitowana tak często i w tak wielu kanałach. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że spoty reklamowe z Eweliną od 20 listopada do 28 grudnia wyemitowano aż 24,7 tysiąca razy. Jak informuje miesięcznik Press, sieć sklepów za czas reklamowy w telewizji musiała zapłacić aż 30,6 milionów złotych ! Według oświadczenia sieci, częstotliwość spotów ma być teraz mniejsza. Cieszycie się? Zobacz: Lisowska zgubiła buta podczas występu na Sylwestrze. Szybko z tego wybrnęła Ewelina Lisowska na planie nowego klipu:

Media Expert wydało oświadczenie w związku z reklamami z Eweliną Lisowską
ONS
Newsy
Internauci mieli dość reklam z Lisowską. Sieć sklepów podjęła już pewne kroki
Jak się tłumaczą z krytyki?

Od kilku już tygodni Polacy mają okazję oglądać w telewizji i internecie, a także usłyszeć w radiu reklamy sieci sklepów Media Expert, w których zagrała Ewelina Lisowska . Młoda artystka zastąpiła na tym miejscu Dodę , a kampania wywołuje bardzo skrajne emocje. W internecie już pojawiły się pierwsze wyrazy niezadowolenia i parodie spotu. Zobacz: Reklama z Lisowską doczekała się kilku parodii. Głos w sprawie zabrała Ewelina Protestów przeciwko reklamie jest coraz więcej, a na Facebooku powstał nawet fanpage, na którym dość licznie gromadzą się antyfani. Cała ta afera dotknęła oczywiście artystkę, która nawet zabrała głos w tej sprawie i wyznała, że nagle stała się problemem narodowym. Obok wielu negatywnych komentarzy nie mogli także przejść osoby związane z  Media Expert i produkcją kampanii, którzy wypowiedzieli się na ten temat. Podobno trwają już rozmowy nad zmniejszeniem częstotliwości emitowania spotu: Zapewne w najbliższych dniach podejmiemy decyzje związane ze zmianą, może trochę przetargetowaniem tej kampanii. Tak, aby internauci, telewidzowie czy słuchacze, którzy mają wątpliwości co do tak częstej emisji reklam, znaleźli odrobinę wytchnienia - powiedział "Press" rzecznik prasowy Media Expert, Michał Mystkowski.  W środowisku związanym z tego typu produkcjami pojawiły się głosy, że nie chodzi o samą częstotliwość, tylko o to jak została wymyślona reklama: Rzadko się zdarza, żeby dobra reklama, prowadzona nawet niezwykle intensywnie, wywoływała awersję u odbiorców. W tym przypadku problem dotyczy nie samej częstotliwości kampanii, ale jej kreacji. Ta reklama jest zwyczajnie irytująca - tłumaczy partner w pracowni koncepcyjnej One Eleven, Tomasz Bartnik.  Dobra decyzja? Zobacz: Lisowska podzieliła Polaków. Orthodox: Nie kojarzę żadnej piosenki tej laski     Lisowska na...

Nasze akcje
maseczki-orientana
Fleszstyle

Maseczki stworzone przez naturę – 99% naturalnych składników i 100% skuteczność! 

Partner
kosmetyki-alkemie
Fleszstyle

Alkmie - polska marka, która tworzy kosmetyczne dzieła sztuki!

Partner
Newsy

Natura i nauka łączą siły w walce ze zmarszczkami. Poznaj kosmetyki Botanical HiTech

Partner
jane-perkins
Newsy

Plastikowa REwolucja, czyli o sile REcyklingu!

Partner
anabelle-minerals
Fleszstyle

Doskonały makijaż w duchu eko i zero waste: odkryj mineralne kosmetyki Annabelle Minerals! 

Partner