Reklama

Wczoraj na swoj fanpage na facebooku Doda wrzuciła informację o tym, że chce zmienić operatora. Wpis od razu zaczął żyć własnym życiem. Rzecznik sieci Play zareagował natychmiast - na fanpage marki wrzucił grafikę "Czekamy na królową" i zaproszenie do skorzystania z ich usług. Przypomnijmy: Doda publicznie narzeka na sieć komórkową

Reklama

Od tej chwili, o tym, że Doda zmienia sieć trąbili już wszyscy. Media plotkarskie, portale informacyjne, branżowe serwisy: o mediach, o komórkach, o technologiach... Zaczęły się pojawiać domysły, że wpis Dody to element zaplanowanej kampanii.

Ale jak jest na prawdę? Czy Doda rzeczywiście zostanie twarzą Playa? W rozmowie z Afterparty.pl, bliska osoba z otoczenia Dody zdradza:

- Doda wkurzyła się na T-Mobile i wpis na FB wrzuciła spontanicznie. Nie był on elementem żadnej kampanii. A jak to wykorzysta Play? Chyba zdali sobie sprawę, z tego że nie postawili na te gwiazdy co trzeba.

Nie od dziś wiadomo, że kto jak kto, ale Doda jest gwarantem powodzenia marki. Gwiazda ma na swoim koncie różne kampanie reklamowe, które zawsze wywoływały szerokie zainteresowanie (zobacz ostatni). Czy na wykorzystanie wizerunku piosenkarki zdecyduje się Play? Bez względu na decyzję, pewne jest, że Doda jednym wpisem na facebooku zrobiła więcej szumu niż wszystkie nowe gwiazdy, które promują Playa od kilku tygodni.

Zobacz: Aż 12 gwiazd wystąpi w reklamie Playa!


Reklama

Doda w pięknej sesji dla "Glamour":

Reklama
Reklama
Reklama