Reklama

Anna Lewandowska zadebiutowała w show-biznesie jako (wtedy jeszcze przyszła) żona naszego najlepszego piłkarza, Roberta. Nie zamierzała jednak pozostawać w cieniu męża i jak utytułowana sportsmenka zaczęła budować własną markę. Założyła bloga, zaczęła pojawiać się w mediach i na salonach, co skutkuje jej coraz większą popularnością. Przypomnijmy: Lewandowska zachwyciła na Gali Mistrzów Sportu. Nowa ikona mody?

Reklama

Wschodząca gwiazda konsekwentnie promuje swojego bloga, który z każdym dniem zyskuje coraz większą popularność, a jej porady żywieniowe czy propozycje ćwiczeń są poparte wykształceniem i ogromnym doświadczeniem, które wciąż poszerza realizując kolejne kursy i zdobywając odpowiednie certyfikaty. W związku z transferem Roberta do Bayernu Monachium zainteresowały się nią również zagraniczne media. Zobacz: "Do Monachium przyjedzie królowa karate"

To jednak dopiero początek ekspansji Anny na rynku sportowo-lifestyle''''owym. Jak udało się dowiedzieć AfterParty.pl, Lewandowska podpisała kontrakt z marką Nike i będzie teraz twarzą damskiej linii sportowych strojów oraz butów w Polsce. Pierwsze efekty kampanii z żoną Roberta powinniśmy podziwiać już niebawem.

Wybór wydawał się dość oczywisty od początku. Anna jest teraz na fali popularności swojego bloga, którego chwalą nie tylko dziesiątki tysięcy kobiet z całej Polski, ale również specjaliści i profesjonalni trenerzy. Lewandowska jest synonimem zdrowego stylu życia i wschodzącą ikoną mody, w dodatku z dużymi sukcesami sportowymi na koncie. Jest autentyczna, a to dla takiej marki jak Nike jest niezwykle ważne - zdradza w rozmowie z nami osoba pracująca przy kampanii Nike z udziałem Lewandowskiej.

Teraz już bez żadnych wątpliwości możemy powiedzieć, że Ewa Chodakowska ma bardzo poważną konkurentkę. Anna Lewandowska zdobędzie większą popularność?

Zobacz: Żona Lewandowskiego pochwaliła się luksusowym autem. Ile jest warte?

Reklama

Robert i Anna Lewandowscy w szale zakupów w centrum handlowym:

Reklama
Reklama
Reklama