Reklama

"Rolnik szuka żony" bije rekordy oglądalności. Właśnie zakończyła się 2. edycja show w TVP1. Jak dużo widzów oglądało program? Jak podają wirtualnemedia.pl, przyciągnął przed telewizory średnio 4,22 mln osób. To o 600 tysięcy więcej osób niż w przypadku pierwszej edycji. Do tego program pokonał wszystkie inne show rozrywkowe emitowane w tym czasie.

Reklama

"Rolnik szuka żony" był liderem rynku pokonując show Polsatu "Tylko muzyka" (drugie miejsce) i show rozrywkowe w TVN „Aplauz, aplauz!”, „MasterChef”.

Zyski z reklam emitowanych przed i po "Rolniku..." wyniosły 10,81 mln zł. TVP już ogłosiło, że powstanie trzecia edycja programu i Marta Manowska zachęcała rolników i rolniczki do zgłaszania się do nich. Emisja 3. edycji za rok w TVP.

Przypominamy, że aż trzy związki powstały w 2. edycji programu. Ania związała się z Grześkiem, Robert z Agnieszką, a Rafał z Justyną. Nie udało się Ani i Mariuszowi, którzy rozstali się w niemiłej atmosferze oraz Lilianie i Eugeniuszowi, którzy nie spotkali się już na żadną randkę po zakończeniu programu.

Grzegorz z "Rolnik szuka żony" i Ania

Rolnik szuka żony - Eugeniusz i Liliana na planie show

Reklama

Pary z Rolnik szuka żony 2

Reklama
Reklama
Reklama