Kto zarezerwował Kate? Oto wszystko co musicie wiedzieć o otwarciu flagowego salonu Reserved przy londyńskiej Oxford Street
Kto zarezerwował Kate? Oto wszystko co musicie wiedzieć o otwarciu flagowego salonu Reserved przy londyńskiej Oxford Street
1 z 7
Takie newsy lubimy. Dziś marka Reserved otworzyła swój flagowy salon w samym sercu Londynu, stolicy światowej mody, kultury i designu, przy legendarnej zakupowej ulicy Regent Street.
Więcej: Kate Moss sama wybrała rzeczy, w których wystąpiła w kampanii Reserved! Co jej się spodobało?
Otwarciu towarzyszyła impreza, na której jednym z gości był nie kto inny jak kultowa supermodelka i ikona stylu lat 90., Kate Moss, która jest twarzą najnowszej kampanii jednej z naszych ulubionych polskich sieciówek.
Zobacz też: Już jest! Zobaczcie całą kampanię polskiej marki Reserved z Kate Moss
Żeby uczcić uruchomienie londyńskiego sklepu, Reserved stworzyło specjalną kolekcję kapsułową, w której inspiracje poradzieckim stylem Polaków z czasów przemiany ustrojowej mieszają się z punkowym stylem i aktualnymi trendami.
Więcej: Wiemy, z jaką marką zaczął współpracę jeden z najlepszych polskich modeli!
Zajrzyjcie do naszej galerii żeby dowiedzieć się wszystkiego, co musicie wiedzieć o londyńskiej premierze Reserved – i zobaczyć zdjęcia z tego naprawdę wielkiego wydarzenia dla polskiej mody.
2 z 7
Kampania reklamowa z Kate Moss w roli głównej, obiegła światowe media w ekspresowym tempie. Minimalistyczne zdjęcia brytyjskiej ikony mody, ubranej w T-shirt z logo Reserved, zawisły w witrynach londyńskiego salonu przy 252 Oxford Street już w połowie sierpnia.
3 z 7
Jeśli myślicie, że kampania promocyjna polskiej sieciówki w Wielkiej Brytanii będzie znikoma, a nowy sklep brandu zniknie wśród całego mnóstwa innych sklepów przy kultowej zakupowej ulicy – mylicie się. Przechadzając się ulicami Londynu można odnieść wrażenie, że Reserved przejęło stolicę Wielkiej Brytanii.
4 z 7
Filmik promujący nową kolekcję Reserved z Kate Moss w roli głównej wyświetlany jest na jednej z najbardziej ruchliwych stacji londyńskiego metra, Oxford Circus, w bardziej ruchliwych zakątkach centralnych dzielnic miasta, na stacjach metra i przystankach powieszono plakaty, a wizualizacje promujące ekspansję Reserved na rynek brytyjski umieszczono na słynnych czarnych londyńskich taksówkach i czerwonych autobusach.
5 z 7
Aż miło widzieć, gdy o polskiej marce o trójmiejskich korzeniach i warszawskim biurze projektowym piszą najbardziej poczytne angielskie serwisy modowe. O starcie nowego salonu napisały brytyjskie edycje Vogue’a, Glamoura i Harpers Bazaar, a także tabloidy takie jak Daily Mail.
6 z 7
Jako zalety polskiej marki Vogue podaje odświeżanie kolekcji co dwa tygodnie, połączenie trendu na odzież sportową z ulicznymi stylizacjami, atrakcyjne ceny i supermodny, poradziecki look taki jak na pokazach Vetements, Balenciagi czy Goshy Rubchinskiy'ego.
7 z 7
W londyńskim salonie Reserved o powierzchni ponad 3000 m2, oprócz regularnych kolekcji na jesień – zimę 2017/18 dla kobiet, dzieci i mężczyzn dostępna będzie także kapsułowa kolekcja o nazwie Re.Design. Jest to linia damskich i męskich ubrań, inspirowanych polską modą lat 80., wschodnioeuropejskim stylem lat 90., brytyjską subkulturą punk i najnowszymi trendami z wybiegów. Nie możemy sobie wyobrazić lepszej promocji polskiej mody!