Kochasz biżuterię i lubisz nosić ją z rozmachem? Nowa kampania Chanel z Kristen Stewart wskazuje, że wiosna 2020 będzie dla ciebie: do łask wracają perły i duże naszyjniki!

Reklama

Wielki powrót pereł: Kristen Stewart w kampanii Chanel

Moda kocha minimalizm, ale kocha też kontrasty. Dlatego w wśród wiosennych trendów 2020 (oraz w kolekcji Chanel) znajdziesz i gładkie tkaniny, i grzeczne kostiumy, i… barokową, pełną przepychu biżuterię! Długie naszyjniki z łańcuchów, sznury pereł, chokery z kamieniami - oto hity najbliższych miesięcy. Jak interpretuje je najnowsza kampania domy mody Chanel?

Kristen Stewart była ulubienicą Karla Lagerfelda, a teraz zaprosiła ją do współpracy jego następczyni, dyrektor kreatywna Chanel Virginie Viard. Aktorka w najnowszej, wiosennej kampanii wygląda... olśniewająco, nosząc nobliwe kostiumy Chanel oraz luksusową biżuterię w nonszalancki, po swojemu punkowy sposób. Ty też łącz przeciwieństwa - moda lubi element zaskoczenia!

Na zdjęciach zrobionych przez słynnego fotografika Jean-Baptiste'a Mondino, Kristen Stewart nosi biżuterię z najnowszej kolekcji ready-to-wear Chanel, prezentowanej ostatniej jesieni na pokazie w Paryżu.

Spodobała ci się biżuteria Chanel? Lepiej zacznij oszczędzać - naszyjniki prezentowane w kampanii nie trafiły jeszcze do sprzedaży, ale podobne kosztują ogromne pieniądze. Średniej długości naszyjnik z diamentami i perłami to wydatek ponad 33 tysięcy dolarów!

Zobacz także
Reklama

Reklama
Reklama
Reklama