Gucci przejęło Harrodsa i... otworzyło w nim baśniowy ogród. Zobaczcie nową ekskluzywną kolekcję
Gucci przejęło Harrodsa i... otworzyło w nim baśniowy ogród. Zobaczcie nową ekskluzywną kolekcję
1 z 6
Londyńska legenda, dom towarowy Harrods został właśnie kompletnie zguccifikowany na cały sierpień.
Luksusowa włoska marka Gucci przejęła cały sklep, zmieniając jego wystrój i wystawy, wypuszczając specjalną, ekskluzywną kolekcję wraz z sesją zdjęciową oraz otwierając punkt, w którym jego klienci mogą spersonalizować swoje zakupy.
Więcej: Zwiastun nowego vintage'owego horroru sci-fi? Otóż nie, to nowa kampania Gucci nie z tego świata
Ale to nie wszystko. W naszej galerii dowiecie się więcej o tym niestandardowym zabiegu promocyjnym i zobaczycie nową londyńską kolekcję Gucciego!
Zobacz też: Dom w stylu Gucci. Alessandro Michele pokazał swoją pierwszą linię wyposażenia wnętrz.
2 z 6
W zguccifikowanym Harrodsie – jak i również w londyńskich butikach włoskiej marki – można znaleźć ekskluzywną, niedostępną nigdzie indziej linię ubrań, butów i akcesoriów. Na instagramie marki pojawiła się kampania promująca nową kolekcję.
Guccinferno #guccigarden #harrods
Post udostępniony przez Marc (@marc_crisa) 31 Lip, 2017 o 12:45 PDT
3 z 6
W samym Harrodsie Gucci otworzyło rajski ogród – łącznie z punktem, w którym klienci włoskiego brandu mogą spersonalizować swoje zakupy naszywając na nie motyle, węże czy doczepiając wysadzane kamieniami dodatki.
Post udostępniony przez Marc Gilmour (@mgilmour) 31 Lip, 2017 o 10:54 PDT
4 z 6
Klienci słynnego domu towarowego w londyńskiej dzielnicy Knightsbridge będą także jednymi z pierwszych na świecie, którzy poznają debiutancki zapach dyrektora kreatywnego Gucci Alessandro Michele, Gucci Bloom. Nowe perfumy można kupić w Harrodsie od wczoraj – będą one dostępne do 16 sierpnia, czyli światowej premiery zapachu.
5 z 6
Na czym jeszcze polega guccifikacja kultowego, luksusowego sklepu? Gucci zajęło 16 okien przy eleganckiej ulicy Brompton Road, wypełniając je eklektycznymi wystawami z haftowanymi, błyszczącymi bomberkami, akcesoriami z egzotycznych odmian skóry i imponujących sukni prezentowanych na różowych manekinach. Niektóre z wystaw prezentują kampanię nowego zapachu z Dakotą Johnson, Petrą Collins i Hari Nef.
#gucci in #harrods #inbloom #diy #doityourway #customize it to your #personaltaste #guccidiy
Post udostępniony przez Doniajamila (@jamilahalfichi) 1 Sie, 2017 o 4:55 PDT
6 z 6
Ale najważniejszą częścią kolaboracji jest oczywiście nowa kolekcja, którą Alessandro Michele zaprojektował dla londyńskiego sklepu. Znalazły się w niej kimonowe bluzki i spodnie z kwiecistym nadrukiem, haftowane sneakersy, damska biżuteria i sukienki dla dziewczynek. W Harrodsie kupicie też nowe akcesoria, takie jak nową wersję torebki Lilith z naszywkami oraz nowe wersje kolorystyczne torebek Dionysus i Sylvie.