Oglądalność weekendowych programów w telewizji
YOUTUBE
Seriale

Project Runway, The Voice czy MBTM? Zaskakujące wyniki oglądalności

Co najchętniej oglądaliście w weekend?

Wiosna w telewizji to czas premier największych show telewizyjnych. W zeszłym tygodniu na antenę wróciły aż trzy: "X-Factor", "Must be the music" oraz "The Voice of Poland". Na TVN zadebiutował również serial "Sama słodycz" oraz najgorętsza produkcja sezonu, czyli "Project Runway". Żaden z programów nie dał rady pokonać oglądalnością "Rancza" na TVP1.

Zobacz: Pierwszy odcinek MBTM 7 za nami. Wszystkie oczy były zwrócone na Korę

Każda ze stacji telewizyjnych pragnie przyciągnąć do siebie jak najwięcej widzów, przez co prześciga się w pomysłach m.in. na najlepsze spoty reklamowe. Jak podaje  Nielsen Audience Measurement największy sukces odniósł w miniony weekend serial o mieszkańcach Wilkowyj, który obejrzało w niedzielę ponad 6 mln widzów! W tym samym czasie na antenie Polsatu emitowane było show "Must be the music", które przyciągnęło ponad 2,55 mln widzów. I to właśnie program Polsatu cieszył się największą popularnością jeśli chodzi o muzyczne widowiska, pokonując "X- Factor" z oglądalnością na poziome 2,48 mln widzów oraz "The Voice" - 2,37 mln widzów

Zobacz: Pierwszy odcinek "The Voice" za nami. Steczkowska do uczestniczki: Śpiewasz jak dziecko

Nieco słabiej wypadły nowości TVN - serial "Sama słodycz" z Piotrem Adamczykiem w roli głównej obejrzało ponad  półtora miliona widzów. Większym zainteresowaniem cieszył się "Project Runway"  m.in. z Anją Rubik i Joanną Przetakiewicz - z wynikiem 1,6 mln. Dużym powodzeniem mogą się pochwalić "Lekarze" (TVN) i "Komisarz Alex" (TVP 1), gdzie oglądalność obu z nich przekroczyła próg 2,5 mln.

Zobacz: Wpadki, kłótnie i zgrzyty w pierwszym odcinku "Project Runway"

Już w tym tygodniu debiut "Tańca z Gwiazdami" i "Twoja Twarz Brzmi Znajomo". Czy któreś z show zdeklasuje pozostałe?






 

Serial "Sama słodycz" z Piotrem Adamczykiem schodzi z anteny
ONS
Newsy
Serial z Adamczykiem znika z anteny TVN. Po jednym sezonie!
Stacja już wie, co zastąpi "Samą słodycz"

W tym roku bitwę na oglądalność show telewizyjnych i seriali zdecydowanie wygrywa stacja Polsat, która w swojej ramówce ma m.in.: hitowe " Taniec z Gwiazdami " oraz " Twoja Twarz Brzmi Znajomo ". TVN  próbował dotrzymać swojemu największemu konkurentowi kroku, postawił więc na kilka nowości, które miały przyciągnąć przed telewizory rzesze widzów. Dobrze przyjął się chociażby " Project Runway ", wysoką oglądalnością cieszą się niezmiennie m.in. ''''''''''''''''Lekarze" czy "Na Wspólnej". Przypomnijmy: Które show Polacy oglądają najchętniej? Mniej szczęścia ma serial "Sama słodycz" z udziałem Piotra Adamczyka , Natalii Klimas czy Romy Gąsiorowskiej . Miał to być jeden z większych hitów tegorocznej wiosny. Jednak wyniki oglądalności mówią same za siebie. O ile pierwszy odcinek przyciągnął lekko ponad 2 mln widzów, jego oglądalność systematycznie spadała, nawet do nieco ponad 1 miliona. Oznacza to jedno - serial spada z anteny, a zastąpić ma go inny, kryminalny : Potwierdzam, że nie będziemy kontynuować serialu „Sama słodycz”. Pracujemy nad dwoma nowymi projektami serialowymi - mówi Wirtualny Mediom Joanna Górska, szefowa działu PR Grupy TVN.   "Sama słodycz" zamiast słodyczą, okazała się dla aktorów dużą dawką goryczy. Zobacz:  Kariera Klimas nabiera tempa. Wystąpi w kampanii zagranicznej marki     Gwiazdy "Sama słodycz" na konferencji prasowej?

Wyniki oglądalności show telewizyjnych
ONS
Newsy
TzG, TTBZ, The Voice czy Mam talent? Który program oglądano najchętniej w weekend?
Wzrosty i zmiany w rankingu

Sezon programów telewizyjnych można uznać za oficjalnie rozpoczęty. W ubiegłą niedzielę swoją premierę miał pierwszy odcinek ósmej edycji " Must Be The Music ", tym samym stacje telewizyjne rozpoczęły prawdziwą walkę o widza. Dwa tygodnie temu bezkonkurencyjny okazał się " Taniec z Gwiazdami ". Przypomnijmy: TzG, The Voice, MasterChef i inne: Kto wygrał bitwę na oglądalność? Mamy wyniki Jak było w minionym tygodniu? Wyniki nie pozostawiają złudzeń - polsatowski "Taniec z Gwiazdami" nadal utrzymuje pozycję lidera. W piątek przyciągnął przed ekrany ponad 3,18 mln widzów . Nieco słabej wypadł " Mam Talent " - 3,16 mln widzów. Najpopularniejszym program muzycznym można uznać... " Must Be The Music ". Pierwszy odcinek show przyciągnął ponad 2,23 mln. " Twoja Twarz Brzmi Znajomo " również cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Tym razem przed telewizorami usiadło aż 2,21 mln osób. Największe show TVP - " The Voice of Poland " przyciągnął kolejno po 1,48 mln i 1,83 mln widzów w każdej z części. " MasterChef " z Magdą Gessler obejrzało zaś 2,38 mln.  A wy który program oglądacie najchętniej? Zobacz: Skarbek przemyślała porażkę w "TzG": Płakałam z zaciśniętymi zębami. Prosiłam, żeby... Drugi odcinek "Tańca z Gwiazdami":

Wyniki oglądalności programów rozrywkowych
ONS
Newsy
MBTM, The Voice czy X-Factor? Polacy wybrali najlepszy talent-show
Która gwiazda przyciągnęła najwięcej widzów?

Za nami finały wszystkich programów, które wiosną pojawiły się na antenach największych stacji telewizyjnych w Polsce. Tegoroczna wiosna została zdominowana przez programy rozrywkowe, które niezależnie od pory, przyciągały miliony widzów przed telewizory. Hitem okazały się propozycje Polsatu - "Taniec z Gwiazdami" oraz "Twoja Twarz Brzmi Znajomo" w których udział brały największe gwiazdy. Przypomnijmy: Polacy wybrali najchętniej oglądaną stację. Wybór jest zaskakujący Nie można jednak zapomnieć o programach talent-show, które są szansą dla młodych wokalistów, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z muzyką. Wiosną mogliśmy wybierać między "The Voice of Poland" (TVP2), "Must Be The Music. Tylko muzyka" (Polsat) oraz "X-Factor" (TVN). Oficjalne wyniki oglądalności po raz kolejny pokazały wyższość Polsatu nad konkurencją, bowiem właśnie show tej stacji było najchętniej oglądane.  W okresie od 2 marca do 25 maja 2014 roku, program śledziło średnio 2,48 mln osób.Na drugim miejscu znalazł się "X-Factor 4" ze średnią widownią 2,18 mln widzów. Najmniej widzów zgromadził "The Voice" - tutaj widownia wynosiła 2,15 mln widzów. Tak samo wygląda kolejność jeśli chodzi o wpływy z reklam. Warto dodać, że była to już siódma edycja programu "Must Be The Music" i z pewnością nie ostatnia, bowiem stacja już zapowiedziała ósmą odsłonę. Cieszycie się? Zobacz: Zaskoczenie w finale "Must Be The Music". Kora pojawiła się w...     Finał "Must Be The Music":

Nasze akcje
Zmysłowy i uwodzicielski czy delikatny i czarujący – jaki jest twój zapach?
Newsy

Ponadczasowy czy zaskakujący? Ten zapach ma jedno i drugie!

Partner
Weleda
Newsy

Kosmetyki, które łączą tradycję z nowoczesnością. Poznaj je!

Partner
Sprawdź, jak skutecznie „cofnąć zegar” i odmłodzić spojrzenie!

Spektakularny i jednocześnie naturalny wygląd? Sprawdź, jak odmłodzić spojrzenie!

Partner
Eva Longoria

Wymarzona sylwetka bez wyrzeczeń? To możliwe!

Partner

Nowa kolekcja Lilou zachęca do świętowania wspólnych chwil

Partner
Pomysł na prezent: perfumy Tom Tailor

Te perfumy symbolizują drogocenne chwile szczęścia i spokoju

Partner

Niebanalna i ponadczasowa biżuteria Pandora zachwyca blaskiem

Partner

Uwielbiasz taniec? Rozwijaj swoje umiejętności i dziel się nimi ze światem!

Partner