Reklama

To nie jest łatwy czas dla Weroniki Rosati. Kilka tygodni temu w wywiadzie dla "Wysokich Obcasów" gwiazda wyznała, że była ofiarą przemocy domowej. Obszerny wywiad wywołał wielkie poruszenie w kraju.

Reklama

Teraz okazuje się że firmy reklamowe zaczęły rezygnować z jej wizerunku w kampaniach. Ile mogło kosztować Weronikę Rosati to osobiste wyznanie?

Weronika Rosati traci kolejne kontrakty

Od kilku tygodni Weronika Rosati traci kontakty reklamowe. Wszystko z powodu ujawnienia, że była ofiarą przemocy domowej, a to według wielu marek "nie kojarzy się pozytywnie". O sprawie pisze "Fakt".

Weronika straciła szansę na podpisanie 3 kontraktów reklamowych. Ale to nie wszystko. Ostatnio aż 7 firm zrezygnowało z rozmów o luźniejszej formie współpracy. Weronika szacuje, że przez to może stracić 660 tysięcy złotych – zdradził informator "Faktu".

Zobacz także: Weronika Rosati ma dość! Zapowiada walkę o swoje dobre imię w sądzie

To mocno oburzyło Karolinę Korwin-Piotrowską. Dziennikarka na swoim Instagramie zapytała fanów, czy powinna wyjawić listę firm, które rezygnują ze współpracy z aktorką.

Chcecie listę marek, które chcą się kojarzyć pozytywnie i zrywają współpracę z Weroniką Rosati, a jednocześnie wciskają nam rzeczy, dla naszego dobra, of kors? – pytała Karolina.

Piotrowska nie udostępniła na razie listy. Sama Weronika nie jest zdziwiona sytuacją i spodziewała się takiego zakończenia. Mimo to, gwiazda nie żałuje, bo uważa, że ma misję do spełnienia.

Czy Weronika dobrze zrobiła opowiadając o swojej sytuacji mediom?

Weronika samotnie wychowuje córeczkę

instagram
Reklama

Zobacz także: „Znam więcej szczegółów związanych z jej byłym partnerem. Są bardzo mocne” - Weronikę Rosati wspiera znana dziennikarka

Reklama
Reklama
Reklama