Na czym zarabiają polskie WAGs? Zobacz biznesy dziewczyn i żon piłkarzy!
Na czym zarabiają polskie WAGs? Zobacz biznesy dziewczyn i żon piłkarzy!
Projektują biżuterię, sprzedają zdrowe jedzenie, a także śpiewają! Żony i dziewczyny polskich piłkarzy nie siedzą wcale w domu, a ciężko pracują na swoje nazwiska. Czym zajmują się piękne Polki, gdy sportowcy przygotowują się do kolejnych meczy?
Zobaczcie, jakie biznesy mają polskie WAGs!
1 z 5
Najpopularniejszą polską WAGs jest oczywiście Anna Lewandowska! Żona Roberta Lewandowskiego prowadzi centrum Healthy Center by Ann w Warszawie, układa programy treningowe, ma własną aplikację z dietą i ćwiczeniami, wydaje płyty, pisze książki, a także prowadzi parentingowego bloga. Do tego jest ambasadorką wielu firm, sprzedaje gadżety dla niemowląt i dzieci oraz ma kawiarenki ze zdrową żywnością. Ania Lewandowska wciąż nas zaskakuje swoimi biznesami! Czy w 2019 roku ogłosi powstanie kolejnego?
Zobacz także: Ania Lewandowska pisze o brzuchu i ciąży! A na zdjęciu już go nie zasłania...
2 z 5
Marina Łuczenko-Szczęsna w przeciwieństwie do swoich koleżanek nie prowadzi żadnego biznesu! Żona Wojciecha Szczęsnego zajmuje się śpiewaniem, ponad rok temu wydała płytę, a teraz wróciła do serialu "39 i pół".
3 z 5
Sporym zaskoczeniem jest biznes Jessiki Ziółek. Partnerka Arkadiusza Milika właśnie została projektantką i stworzyła swoją kolekcję ubrań. Nowym zawodem pochwaliła się na Instagramie. U Jessiki można już kupić np. biały wełniany płaszcz z nadrukiem i kamieniami Swarovskiego. Cena? 2 290 złotych!
4 z 5
Sara Boruc-Mannei zajmuje się projektowaniem biżuterii. Gwiazda, tak samo jak Marina, również śpiewa. Jej debiutancki singiel "Łapię tlen" bardzo przypadł fanom do gustu. Oszczędzili go nawet krytycy i w serwisie YouTube wciąż jest z chęcią odtwarzany.
5 z 5
Żona Kamila Grosickiego, Dominika jest wizażystką. W jednym z wywiadów powiedziała, że nie spełnia się zawodowo, bo opiekuje się dziećmi i dba o porządek w domu. Ostatnio na Instagramie Grosickiej przybyło jednak sporo zdjęć z różnych kampanii reklamowych. Dominika zarabia zatem w mediach społecznościowych.
content:0_118085,0_119042:CMNews