Po śmierci Jana Kulczyka „Forbes” z jego synem na okładce został wyprzedany
Potrzebny był dodruk
W dniu śmierci Jana Kulczyka w sieci pojawiła się okładka najnowszego numeru magazynu „Forbes” z Sebastianem Kulczykiem. Wywiad ze spadkobiercą fortuny najbogatszego Polaka został przeprowadzony oczywiście przed tragicznym zdarzeniem. Zobacz: Sebastian Kulczyk na okładce "Forbes"! "Łatwiej jest w życiu, jeśli ma się zamożnych rodziców, ale ja byłem trzymany krótko"
Zainteresowanie rodziną Kulczyków po śmierci Jana Kulczyka gwałtownie wzrosło i sierpniowe wydanie „Forbesa” z Sebastianem Kulczykiem szybko zniknęło z kiosków. Jak donosi Presserwis wydawca magazynu musiał dodrukować prawie 20 tys. egzemplarzy bieżącego numeru. Sierpniowe wydanie miało razem nakład 60 tys. egzemplarzy. zamiast 40 tys.
Rozmowy z dziećmi najbogatszych Polaków, w tym z Sebastianem Kulczykiem, były przeprowadzone o wiele wcześniej. Nie mieliśmy możliwości, by dokonać jakichkolwiek zmian. Jest to tragiczny zbieg okoliczności - mówi Michał Broniatowski, redaktor naczelny magazynu.
Pogrzeb Jana Kulczyka odbędzie się w środę 5 sierpnia w Poznaniu. Żegnać go będzie najbliższa rodzina i osoby zaproszone przez rodzinę.
Zobacz: Czy żona Sebastiana Kulczyka będzie mu pomagać w firmie? Kim jest Katarzyna Jordan? ZDJĘCIA