Sara Boruc w marynarce

Za chwilę miną dwa tygodnie, od kiedy Sara i Artur Borucowie powitali na świecie swojego synka, któremu wybrali oryginalne imię Noah. Sara Boruc od początku ciąży dzieliła się z fankami wszystkimi wiadomościami na Instagramie, więc i pochwaliła się narodzinami syna, tak samo jak szczęśliwy tata. 

Jest już z nami Noah❤️. Nie potrafię wyrazić słowami jaki jestem dumny z Ciebie Słońce. Dziekuje...Noah is here - napisał piłkarz na Instagramie.

Trzeba przyznać, że Sara Boruc wywołuje obecnie spore emocje - przyznała, że chce zjeść swoje łożysko, a ostatnio pochwaliła się prawie idealnie płaskim brzuchem zaledwie tydzień po porodzie! Teraz postanowiła zdradzić, jak to osiągnęła.

Sposób Sary Boruc na płaski brzuch po porodzie

Sara Boruc nie ukrywa, że płaski brzuch tak szybko po narodzinach synka to efekt treningów w ciąży. Gwiazda zdradziła, że uprawiała jogging, a także ćwiczyła stacjonarnie z różnymi przyrządami. 

Tak, trenowałam w ciąży o czym mówiłam na stories, biegałam do 6 miesiąca, potem długie spacery,treningi z gumą, rower stacjonarny poziomy, orbitrek - napisała Sara Boruc na Instagramie.

Co jednak ważne - sposób Sary Boruc na idealną figurę nie jest dla każdej przyszłej mamy. Okazuje się bowiem, że trenować w ciąży mogą tylko te kobiety, które robiły to już wcześniej, zanim dowiedziały się o swoim stanie.

Ważne jednak aby pamiętać, że trening w ciąży jest wskazany tylko wówczas, gdy trenowało się przed ciążą. Dlatego tak warto dbać o formę na codzień a szczególnie wtedy gdy planuje się dzidziusia - napisała Sara. 

Trening to jednak nie wszystko. Już trzy dni po narodzinach Noah Sara zaczęła również nosić pas elastyczny, który pomaga w stabilizacji kręgosłupa i sprzyja prawidłowemu zrastaniu się mięśni brzucha. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A co,pochwale się trochę 🤪 Wrzuciłam tydzień temu na story i posypały się setki pytań.. Pierwsza fota pare godzin przed porodem, druga TYDZIEŃ PO. Dodam, że jestem mamą po raz 3 🥰 Tak, trenowałam w ciąży o czym mówiłam na stories, biegałam do 6 miesiąca, potem długie spacery,treningi z gumą, rower stacjonarny poziomy, orbitrek. Ważne jednak aby pamiętać, że trening w ciąży jest wskazany tylko wówczas, gdy trenowało się przed ciążą. Dlatego tak warto dbać o formę na codzień a szczególnie wtedy gdy planuje się dzidziusia. Wszystko w ramach rozsądku,byle mieć codziennie trochę ruchu. Co do diety znajdziecie dużo inspiracji w wyszczegolnionych relacjach. Na 3 dzień od porodu zaczęłam nosić pas ściągający który pomaga w stabilizacji kręgosłupa i sprzyja prawidłowemu zrastaniu mięśni brzucha. Nie nosze gorsetu a elastyczny gumowy pas-coś na zasadzie bandażu elastycznego. A teraz poproszę o trochę miłości 🥰🤷🏽‍♀️💁🏽‍♀️🤰🏽 Trzymam za Was kciuki przyszłe mamuśki ❤️ #mum #fit #fitmama #mama #babymama #newborn #bornin2019 #babyNoah #noah #mannei #boruc #borucmannei #belly #pregnant #pregnantbelly #preggo

Post udostępniony przez Sara Boruc MANNEI🎶 (@mannei_is_her_name)

 

Sara Boruc niedawno została mamą Noah

Sara Boruc i Noah Boruc
Instagram

Sara i Artur Boruc wychowują razem już troje dzieci

Sara Boruc urodziła

 

 

Więcej na temat Sara Boruc