Party Stories
Krystian Ferretti z "Hotel Paradise 3"
Luiza "Hotel Paradise 3"
Małgorzata Rozenek w białym garniturze
Rusin myje nogi przy ludziach bez makijażu
ONS
Newsy

Rusin myje nogi w misce na oczach przechodniów

Tak dziennikarka wygląda bez makijażu

Kinga Rusin od kilku miesięcy ciężko trenowała i przygotowywała się do wielkiego maratonu z gwiazdami, do którego doszło w miniony weekend na Mazurach. Na wielkiej imprezie pojawiło się sporo równie pięknych i zdolnych gwiazd, chcących spróbować swoich sił w sporcie. Jurorka "You Can Dance" powiesiła sobie poprzeczkę baaardzo wysoko i wystartowała w biegu na 10 kilometrów.

- Trochę te moje przygotowanie trwały, dzisiaj wielki sprawdzian. Dla kogoś kto biega 10 kilometrów to pewnie nie jest wielka rzecz, dla mnie to jest ogromna rzecz. Nie wiem, czy kiedykolwiek przebiegłam 10 kilometrów - zdradziła w rozmowie z "Dzień Dobry TVN".

Pomimo wielu obaw, gwiazda dobiegła do mety, na której czekała na nią... miska z lodem. Kinga Rusin nie patrząc na tłum fotoreporterów i przechodniów, zdjęła buty i relaksowała zmęczone stopy. Widać, że potrzebowała takiego odpoczynku po męczącym odcinku. Ale to nie pierwszy raz kiedy mogliśmy oglądać zgrabne nogi Kingi. Z okazji Wielkanocy dziennikarka pokazywała jak używać scrubów jej marki. Zobacz: Rusin w wannie pokazuje jak używać kosmetyków

Zobacz Kingę Rusin bez makijażu, myjącą nogi po biegu:

Komentarze
Zapraszamy do dyskusji
Czekamy na Twoją opinię w tym temacie. Dołącz do dyskusji!
kobieta i mężczyzna biegają
©Syda Productions/Fotolia
Styl życia
Jak się przygotować do półmaratonu – trening dla początkujących
Przygotowanie do półmaratonu jest niezbędne – nie można takiego dystansu przebiec bez minimum dziesięciotygodniowych przygotowań. Nie powinny takiego wysiłku podejmować osoby, które nie są w stanie spokojnie przebiec 10 kilometrów podczas jednego treningu.

Przygotowanie do półmaratonu jest niezbędne – nie można takiego dystansu przebiec bez minimum dziesięciotygodniowych przygotowań. Nie powinny takiego wysiłku podejmować osoby, które nie są w stanie spokojnie przebiec 10 kilometrów podczas jednego treningu. Jak się przygotować do półmaratonu? Przygotowując plan treningowy do półmaratonu, zwróć szczególną uwagę na to, by: w ciągu tygodnia odbyć przynajmniej 3 treningi; nie opuszczać treningów – tylko systematyczne ćwiczenia pozwolą ci się odpowiednio przygotować; wykonywać trening uzupełniający – oprócz biegów wykonuj także inne ćwiczenia, minimum 2 razy w tygodniu po pół godziny. Ćwiczenia te powinny wzmacniać mięśnie pleców i nogi; uwzględnić czas na stretching – wykonując ćwiczenia rozciągające zmniejszysz ryzyko kontuzji, należy je wykonywać 2-3 razy w tygodniu niezależnie od biegania lub tuż po nim. uwzględnić rozgrzewki – przed każdym biegiem zastosuj choćby kilkuminutową rozgrzewkę, żeby przygotować ciało do wysiłku. Plan treningowy na półmaraton powinien uwzględniać różne rodzaje biegów: długi bieg – do 20 km, swobodne bieganie, bieganie interwałowe. Dzięki tej różnorodności wzmocnisz mięśnie i stawy, zwiększysz swoją szybkość oraz nie doprowadzisz organizmu do przetrenowania. Plan treningowy do półmaratonu dla początkujących Plan treningowy uwzględnia trzy etapy. A w każdym z nich przygotowanie wygląda inaczej. 1. Budowanie bazy treningowej Podczas budowania bazy treningowej należy przede wszystkim przyzwyczaić organizm do wysiłku – nie jest to więc czas na ciężkie i wyczerpujące treningi. Wykonuj ćwiczenia ogólnorozwojowe, biegaj w wolnym tempie i wykonuj przebieżki, czyli szybszy bieg przez 100-200 metrów w takim tempie, w jakim jesteś w stanie wytrzymać 3 minuty. 2. Trening właściwy...

kobiety dobiegające do mety
©Monkey Business/Fotolia
Styl życia
Przygotuj się do wyścigu i ukończ bieg!
Przygotowanie do maratonu rozpocznij już pół roku przed długodystansowym biegiem, podczas którego ważna jest nie tylko kondycja. Ważna też jest dieta, dlatego zmień nawyki żywieniowe.

Przygotowanie do maratonu rozpocznij już pół roku przed długodystansowym biegiem, podczas którego ważna jest nie tylko kondycja. Ważna też jest dieta, dlatego zmień nawyki żywieniowe. Przygotowanie do maratonu – od czego zacząć? By przygotować się właściwie do maratonu powinieneś zadbać nie tylko o swoją kondycję, ale i o szereg innych ważnych spraw. Na początku, najlepiej 6 miesięcy przed długodystansowym biegiem, zapisz się na udział w maratonie. By uczestniczyć w biegu musisz zapłacić od 100 do 200 zł. Następnie zadbaj o swoją kondycję, dietę i kup właściwy strój. Trenowanie przed maratonem Przed maratonem rozpocznij regularne ćwiczenia, które poprawią kondycję fizyczną. Pamiętaj, by treningi rozpocząć kilka miesięcy przed maratonem i by stopniowo zwiększać ich dystans, np. co tydzień zwiększaj dystans i wydłużaj bieg o 1,5 km do 15 km, następnie co 3 km. Początkowe biegi powinny być łagodne, dlatego podczas ich wykonywania nie skupiaj się na tym, by jak najszybciej dobiec do mety, lecz na technice biegu . Tydzień później zwiększ swój dystans i szybkość treningu. Jeśli podczas biegu poczujesz zmęczenie, ból mięśni i stawów to zatrzymaj się i odpocznij. Ważna też jest regeneracja, dlatego pamiętaj, by nie biegać codziennie . W ciągu tygodnia możesz pozwolić sobie na dwa, trzy dni przerwy, w trakcie których możesz wykonywać ćwiczenia rozciągające lub cross training , na który składa się jazda na rowerze, pływanie, czy jazda na rolkach. Przygotowanie do maratonu – przykładowy plan treningowy dla początkujących Poniedziałek – dzień wolny od biegu. W tym dniu możesz zastosować trening rozciągający i wykonywać przez 30-40 minut ćwiczenia rozciągające. Wtorek – w tym dniu tempo biegu powinno wynosić około 05:40–06:00 na kilometr. Przebiegnij 6 kilometrów. Następnie zrób dynamiczny bieg pod górkę na 70-80%...

Kinga Rusin na wakacjach
Instagram
Newsy
Niesforna sukienka Kingi Rusin i mocniejszy podmuch wiatru... Tyle wystarczyło, żeby zrobić to ZDJĘCIE!

Kinga Rusin pozwoliła sobie na kilka dni luksusu - zapracowana dziennikarka wybrała się na wakacje! Teraz Rusin zdaje relację swoim fanom z jej wypoczynku. Naszą uwagę przykuło szczególnie jedno zdjęcie zamieszczone na jej Instagramie. Rusin pozuje na nim na tle wiatraków. Dziennikarka wygląda bardzo stylowo w podróży - zwłaszcza dzięki wzorzystej krótkiej sukience. Wystarczyło, że  wiatr zawiał nieco mocniej i światu ukazały się zgrabne nogi Rusin! ( Zobacz też: 6 ćwiczeń na zgrabne nogi ) Fani są pod wrażeniem, niektórzy nawet porównali ją do Marylin Monroe i jej kultowego już zdjęcia z podwiewaną białą sukienką.   My rzeczywiście widzimy to podobieństwo! :) A wy?   Zobacz też:  Córka Kingi Rusin pokazała gorące zdjęcie w bikini! WOW! Wiedzieliście, że Iga Lis ma takie ciało?!   Kinga Rusin w baaardzo krótkiej sukience!   Kinga Rusin odpoczywa na wakacjach.

Nasze akcje
Jenny Fairy Midday Coctail
Newsy

Ten stylowy dodatek przeniesie cię w świat wakacji i słodkiego lenistwa!

Partner
piekna-kobieta-bella
Fleszstyle

Jak się czuć pewnie i wygodnie przez cały dzień? Stawiaj na jakość

Partner
huawei-6-band-opaska
Fleszstyle

Asystent i trener personalny w jednym?

Partner
Kolekcja-wiosna-lato-CCC-2021
Fleszstyle

Czy zdrowe i wygodne dziecięce buty nie mogą być modne?

Partner
Kolekcja-wiosna-lato-CCC-2021
Fleszstyle

O tych butach marzy twoje dziecko!

Partner
catering-tajm
Fleszstyle

Pyszne, zdrowe i niebanalne dania z dostawą pod twoje drzwi?

Partner