Wykupienie praw do transmisji Mistrzostw Świata w siatkówce przez Polsat początkowo wywołało euforię wśród kibiców, a później oburzenie - stacja zakomunikowała bowiem, że rozgrywki będą zakodowane. Po wielu namowach i interwencji samego prezydenta zdecydowano, że finał mistrzostw z udziałem Polaków będzie dostępny dla wszystkich, co przyniosło spodziewany efekt w postaci wysokiej oglądalności. Przypomnijmy: Bardzo wysoka oglądalność finału MŚ w siatkówce. Polsat zrobił interes życia

Reklama

Teraz ujawniono zaś średnią oglądalność całego turnieju i wpływy z reklam. Polsat Volleyball 1 podczas Mistrzostw Świata w siatkówce oglądało średnio 134,5 tys. widzów - największym zainteresowaniem cieszył się oczywiście wspomniany już finał. Jak to przełożyło się na reklamy? Wpływy z reklam z całego mundialu wyniosły 25 milionów złotych. Samo spotkanie otwierające mistrzostwa z 30 sierpnia zarobiło 3 miliony złotych.

Oglądaliście mecze mistrzostw na Polsat Volleyball 1 czy korzystaliście np. ze streamingu?

Zobacz: Mistrzowscy siatkarze zarobią grube miliony. Zainkasują fortunę

Zobacz także
Reklama

Tak Polacy odbierali Puchar Mistrzostw Świata:

Reklama
Reklama
Reklama