Sieć sklepów Empik nie ma ostatnio dobrej passy. Wielkim echem w mediach odbiła się głośna afera z udziałem zwyciężczyni trzeciej edycji MasterChefa, Dominiką Wójciak. Jej książka znalazła się w jednym ze sklepów tuż przed ogłoszeniem wyników. Firma szybko wytłumaczyła się z małego skandalu. Przypomnijmy: Wpadka z książką zwyciężczyni MasterChefa ma swój finał. Empik: Sprawdziliśmy dokładnie, i...

Reklama

Nie mniejsze kontrowersje wzbudzała świąteczna kampania reklamowa Empiku z udziałem Marii Czubaszek i Nergala. Wielu klientów marki protestowało przeciwko zatrudnienia tych gwiazd, ze względu na ich liberalne podejście do świąt Bożego Narodzenia i krytykę Kościoła. Na jednym z portali ukazał się nawet news, że plakaty z dziennikarką i muzykiem są już wycofywane ze sklepów:

W miejscu, gdzie jeszcze kilka dni temu wisiały plakaty z Czubaszek i Darskim, dziś wiszą plakaty z Kwiatkowskim i Pazurą. Znowu obszedłem cały sklep i znowu upewniłem się, że po poprzednich „bohaterach” ani śladu - pisze autor publikacji w Parezja.pl.

Na te doniesienia szybko zareagowała rzecznik prasowa Empiku, która tłumaczy:

Jeszcze przed startem kampanii określiliśmy terminy ekspozycji materiałów z udziałem poszczególnych bohaterów. Część z nich jest pokazywana z większą intensywnością (częściej i na szerszą skalę), część - w mniejszym zakresie - mówi wirtualnemedia.pl Monika Marianowicz.

Marianowicz przyznaje jednak, że część plakatów została usunięta, ponieważ na ich miejsce wejdą nowe materiały promocyjne.

Co sądzicie o całej aferze?

Zobacz także

Zobacz: Takiego selfie Nergal jeszcze nie miał. Szokujące? Na pewno zaskakujące

Reklama

Gwiazdy na otwarciu salonu Nergala:

Reklama
Reklama
Reklama