Reklama

Imperium Joanny Przetakiewicz cały czas rośnie w siłę. La Mania ma szansę stać się pierwszą polską marką modową ready to wear rozpoznawalną na świecie. W zeszłym tygodniu bizneswoman odniosła kolejny sukces. 6 lutego w ekskluzywnym domu handlowym Joseph w Londynie, kreacje polskiego domu mody zawisły obok rzeczy od Balmain czy Givenchy. Przypomnijmy: Marka Przetakiewicz podbija zagranicę

Reklama

O swoim zagranicznym sukcesie Przetakiewicz w miniony weekend opowiedziała w studiu "DD TVN". Dyrektor Kreatywna La Manii przyznała, że jej marka staje się coraz bardziej popularna w świecie dzięki blogerom, którzy rosną w siłę, a ich opinie liczą się wśród redaktorów największym magazynów.

- Oni są bardzo opiniotwórczy. Wielkie magazyny takie jak "Vogue", "ELLE", "InStyle" opierają się na ich opiniach i zdjęciach. I tak naprawdę platformy internetowe bardzo często reblogują zdjęcia z blogów. Sama to widzę, bo z mojego bloga są bardzo często linkowane artykuły - stwierdziła Przetakiewicz.

Nie ma się co dziwić. W końcu internet ma ogromną siłę przekazu, a co najważniejsze informacje przekazywane przy jego pomocy bardzo szybko docierają w każdy zakątek świata. W naszym kraju blogerzy też powoli zaczynają zdobywać show-biznes. Ostatnio Jessica Mercedes zabrała się za ocenianie kreacji gwiazd w jednym z dwutygodników, a Julia Kuczyńska pojawia się na największych eventach, nie tylko tych modowych.

Zobacz: Oto nowa Horodyńska: Jessica Mercedes krytykuje gwiazdy

Reklama

Joanna Przetakiewicz na nartach w St. Moritz:

Reklama
Reklama
Reklama