Joanna Krupa została twarzą kolejnego produktu. Co reklamuje gwiazda teraz?
Joanna Krupa została twarzą kolejnego produktu. Co reklamuje gwiazda teraz?
Joanna Krupa nie próżnuje! Pomimo że bardzo intensywnie pracuje na planie nowego programu „Misja pies”, znalazła też czas na współpracę z marką NeoNail. Modelka została twarzą najnowszej kolekcji lakierów hybrydowych – Flowersense.
Kolekcja powstała z myślą o kobiecie pięknej, zmysłowej i świadomej swojej urody. Od początku było wiadomo, że jej idealnym odzwierciedleniem będzie zjawiskowa Joanna Krupa. Sesja miała podkreślić wyjątkowe połączenie kobiecych cech – pewności siebie, ale i delikatności oraz subtelności.
Motyw egzotycznego, tropikalnego ogrodu wydał się doskonałym tłem do opowiedzenia historii Flowersense – z jeden strony eteryczne kwiaty, z drugiej intensywna, ciemna zieleń. Połączenie, które tworzy doskonałą, harmonijną, ale i przykuwającą uwagę, całość – zupełnie jak paleta barw Flowersense.
Pierwsze zdjęcie kampanii dedykowane jest pięknemu Blue Hiacynth, kolorowi, do którego stworzenia inspiracją były kwiaty o najintensywniejszej, niebieskiej barwie. Nic więc dziwnego, że pojawiły się w tle, a na zdjęciu to ten kolor gra pierwsze skrzypce.
Z palety trzech róży z najnowszej kolekcji na dłoniach Joanny pojawił się French Tulip – intensywny, dziewczęcy róż. Aby przełamać jego słodką nutę, zestawiony został ze stylizacją w kontrastującym kolorze zieleni.
Najmodniejsze kolory wiosny 2017
Tej wiosny w naszych garderobach i dodatkach będą królować róże i niebieskości. Kolory te mogliśmy oglądać na wybiegach mody największych domów mody i w ostatnim raporcie najmodniejszych kolorów wiosny stworzonym przez pioniera w branży koloru – Instytut Pantone.
Na zapotrzebowanie tegorocznych, wiosennych trendów odpowiada także najnowsza kolekcja lakierów hybrydowych od NeoNail. Projektanci marki postawili na trzy róże i trzy odcienie niebieskiego.
Podczas sesji zdjęciowej kolekcji Flowersense za obiektywem aparatu stanęła utalentowana Marlena Bielińska, której prace pojawiły się w amerykańskim Elle, Glamour, Sports Illustrated, a także w światowych wydaniach Vogue i GQ. W Polsce fotografie Marleny można było oglądać na okładkach magazynu Viva.
Atmosfera na planie to najważniejszy element udanej sesji zdjęciowej. Mimo szybkiego tempa pracy i kontrolowanego szaleństwa, w Studio Daylight panował przyjemny nastrój. Jak mówią twórcy kampanii, odpowiedzialna za to była gwiazda sesji – Joanna Krupa.
Przemiła i niepretensjonalna – potwierdza cała ekipa.
Koniecznie zobaczcie film zza kulis pracy na planie sesji zdjęciowej:
Pamiętajcie: Life is too short for bad manicure!
Wszystkie lakiery hybrydowe oraz akcesoria do manicure'u hybrydowego NeoNail znajdziesz na oficjalnej stronie marki.