Reklama

Honorata "Honey" Skarbek to jedna z najpopularniejszych gwiazd młodego pokolenia za którą stoi tłum fanów. Wokalistka swoją przygodę z show-biznesem rozpoczęła od prowadzenia bloga o modzie, który działa do dziś. Ze swoimi fanami pozostaje z nimi w bliskich relacjach, rozmawia poprzez swój blog, a także zwierza się z największych sekretów, które długo trzymała tylko dla siebie. Przypomnijmy: Szokujące wyznanie Honey. Od lat zmaga się z ciężką chorobą

Reklama

Otwartość i zdrowy rozsądek zdecydowały o tym, że marka C-Thru wybrała młodą gwiazdę na swoją ambasadorkę. Honey pojawia się w spocie reklamowym nowych zapachów, wciąż trwają jednak prace nad kolejnymi akcjami promocyjnymi z jej udziałem. Na stronie marki możemy przeczytać krótkie oświadczenie w którym wyjaśniane są powody dla których zdecydowali się na taki właśnie wybór.

Trzeba przyznać, że Honorata bardzo ładnie prezentowała się w miętowej, tiulowej sukience z odkrytymi ramionami, która została uszyta specjalnie na potrzeby naszego spotu:) Nagrywanie materiału trwało kilka godzin, ale piosenkarka świetnie się spisała, cały czas była bardzo profesjonalna i nie poddawała się zmęczeniu. Cieszymy się, że na ambasadorkę wybraliśmy tę młodą artystkę, której (pomimo zdobytej popularności) woda sodowa nie uderzyła do głowy:) Z Waszych pozytywnych reakcji na blogu oraz Facebooku wnioskujemy, że nasz wybór, Wam także przypadł do gustu - czytamy.

Dobra informacja dla wszystkich fanów wokalistki - perfumy są ogólnodostępne, a ich cena waha się w przedziale 25-50 zł. Kupić je można w każdej drogerii.

Jak wam się podoba spot?

Zobacz: Honey zaszalała. Swój nowy klip nakręci w...

Reklama

Honey zagrała dla chorych dzieci:

Reklama
Reklama
Reklama